Posts by glennox

    Beste mede forumers,


    Ik zoek jullie hulp voor mijn probleem. Door mijn docent programmeren is het aangeraden om eens uit te zoeken hoe een double linked list werkt, en deze vervolgens uit te programmeren zodat ik een voorsprong kan op bouwen voor komend jaar aangezien we dan een binary tree moeten uit programmeren om zo kennis over algoritmes op te doen.


    In theorie lijkt de double linked list helemaal niet zo moeilijk, maar in de praktijk valt het toch wel een stukje tegen. De eerste 2 nodes gingen vrij makkelijk omdat ik de logica hiervan zag


    Mijn probleem waar ik tegen aan loop is dat ik niet hoe ik nou kan zien of een getal achter gezet moet worden(hind) of voor gezet moet worden (fore) of ergens tussen gezet moet worden (tween)


    Wat ik van plan ben te doen is 2 listboxjes, 1 met random getallen en de ander met de door de linked list gesorteerde uitkomst.


    Ik hoop dat iemand de moeite wil en zou kunnen nemen om mij met dit probleem te helpen.


    Hier mijn klasse cnode


    Hier onder mijn implementatie van c# double linked list.

    Beste leden,


    Aangezien ik nog nooit eerder met curl gewerkt heb zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik deze error kan voorkomen? of ligt dit aan mijn hosting provider?


    Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when safe_mode is enabled or an open_basedir is set in /home/debxxxxxx/domains/hs-db.nl/public_html/speurders.php on line 16

    Citaat van L.Groot

    Hmm, je zou ook met GameMaker kunnen werken, daarin kan je ook met C# scripts werken. Hier zijn vele tutorials voor.


    ik werk gewoon in visualstudio heb hier een msdn versie voor :D

    Ik ben bezig met een simpele game om mijn c# skills te verbeteren. Nu zit ik alleen met het volgende probleem. Ik wil breakout clone maken, je kent het wel het bekende spel waar je een balkje bent en blokjes moet weg spelen.


    Het is probleem is hoe moet ik het gaan aanpakken met de blokjes? want elk blokje moet uit kunnen als het door de bal geraakt word.


    Zelf zat te denken aan een array op te zetten met de locatie van het blokje de x,y en of het blokje aan is of uit is dus dan heb je 3 waarden. x,y,aan/uit als het spel start staan alle blokjes aan word die aangetikt door de bal gaan ze uit.


    misschien hebben jullie een beter idee :D laat het maar weten:$

    Zover was ik ook nog wel gekomen :P


    Maar hoe ga ik het aantal graden omzetten naar coordinaten
    ik heb de volgende coordinaten nodig: begin x, begin y, eind x, eind y hij begint bij voorbeeld bij 100, 100 en eindigt op 230, 230.


    maar hoeveel pixels opzei is 6 graden :P hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel

    Ik ben bezig met een analoge klok in c#


    Dit lukt aardig alleen nu ben slecht in wiskunde.
    Mijn probleem is dat ik een berekening moet doen om de seconde wijzer elke seconde een aantal graden te laten opschuiven..


    De rode moet dus elke keer x aantal graden opschuiven maar hoe kan ik dit het beste doen?


    Nvm heb het al gevonden dit kan door middel van sinus & cosinus

    PHP
    function foundLocation(position)
    {
      
      var lat = position.coords.latitude;
      var long = position.coords.longitude;
     
      
      alert('Found location: ' + lat + ', ' + long);
    }


    Dit is de javascript code wat ik gebruik. Nu wil ik var lat en var long omzetten naar php variables zodat ik deze kan gebruiken in mijn php code. Hoe kan ik dit het makkelijkste doen?

    ja maar een kalender is zo standaart en vind het nou niet echt een evenement uitspreken.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.05.11 17:36:18:
    Heb een aantal ballonnen uit geprobeerd maar dit maakt het erg kinderachtig. Dus heb echt andere oplossingen nodig

    Het kan van een cirus tot kermis tot een thema avond zijn.


    de ballonnen van Joshua vind ik erg leuk maar waarschijnlijk zijn er nog meer dingen :}

    Ik loop al een poos te zoeken naar goed icoon om het woord "evenement" te vertalen. omdat ik helemaal niks verzinnen als icoon voor evenementen schiet het dus niet echt op graag vraag ik daarom jullie hulp.


    Als je het icoon ziet moet je direct aan evenementen denken. dat is 1 voorwaarde die ik heb.


    Hopelijk vinden jullie iets!:cheer:

    Citaat van Nillas

    Wow ziet er goed uit man! Ik zou er niet zoveel meer aan doen.
    Keep it simple!:D


    Zoals ik ooit te horen kreeg, ga niet opzoek naar complimenten maar zoek kritiek :p..


    Dus ik zoek nog wat kritiek en dingen die ik kan verbeteren want wil hem perfect hebben.

    Citaat van L.Groot

    Een beetje leeg of ligt dan aan mij?


    Eigenlijk was dat de bedoeling alles zo simpel en rustig mogelijk laten. Misschien moet de zoekbalk ook nog weg zit ik over te twijfelen

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.03.11 20:29:04:
    update:

    http://i54.tinypic.com/mrssvr.png

    Hallo leden,


    Ik had een paar dagen geleden ook een topic aangemaakt over sockets. Maar in dit topic werd gezegd dat ik het beter bij irc kon houden. En vervolgens kreeg ik geen reacties meer. Dus ik probeer het opnieuw.


    Ik wil dus een chatbot maken voor de p32 chat het liefst doe ik dit in php om alles duidelijk te krijgen.


    Ik heb inmiddels het protocol weten te bemachtiggen en het is nog een stuk moeilijker dan ik dacht. Daarom zoek ik mijn hulp hier.


    Hier vind je de protocol


    Hiermee zou je moeten kunnen inloggen op de chat alleen hoe ga ik dit implementeren in php?

    Citaat van RDMNL2010

    denk dat je beter af zou zijn met een irc chat


    Als ik dat zou willen had ik dat wel gedaan.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.12.10 16:05:21:
    -bump-