[IDEE] 2e Wereldoorlog spel.

  • Hallo, ik heb een idee in m'n hoofd voor een 2e wereldoorlog spel. Alles zal ik dan aanpassen naar 2e wereldoorlog spel. Ik begin met een niet uitgebreide criminals spel (gewone criminals blue), en het word dan een heel leuk spel wat zich afspeeld in de 2e wereldoorlog.
    Ben je hiervoor of hiertegen,


    Stem s.v.p even op de poll.


    M.v.g
    Larsisgoed9

  • Lars als ik zo je profiel kijk.
    Dan zie ik dat je een goeie scripter ben.
    Waarom zou je dan in vredes naam een criminals rood gaan beginnen als je het net zo goed van 0 kan maken.


    Sorry maar ik vind dat je skills niet kloppen.
    Maar ik vind het idee beetje saai.. Aangezien je tegenwoordig veel van die spellen hebt zoals call of duty. Dan is het veel leuker om te knallen dan als je het text based gaat doen.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Citaat


    Maar ik vind het idee beetje saai.. Aangezien je tegenwoordig veel van die spellen hebt zoals call of duty. Dan is het veel leuker om te knallen dan als je het text based gaat doen.


    Slecht argument, waarom zou je criminals spelen? Je hebt ook GTA etc?

  • Als je kunt scripten begin je niet met een criminals... Criminals is verouderd, en sowieso nooit een geweldig goed gescript systeem geweest.


    Persoonlijk denk ik dat WO II geen goed onderwerp is voor een textbased spel. Maar misschien heb jij hele goede ideeën, dat weet ik natuurlijk niet.

  • Heey,
    Ik zou als ik jouw was echt niet de basis van een criminal gebruiken want vaak blijft het dan toch nog een beetje op een criminal lijken en daar zitten mensen in 2009 niet meer op te wachten want er zijn er al 18.100.000 (opgezocht in google)
    Dus verzin iets nieuws en typ het helemaal uit want dat helpt jezelf echt een hoop (ik had het ook gedaan met mijn nieuwe game was 10 pagina's)eventeeul wil ik je er mee helpen.
    Heb je hulp nodig neem dan contact op via p.m


    Maar begin echt niet aan een soort criminal.

  • Citaat


    Persoonlijk denk ik dat WO II geen goed onderwerp is voor een textbased spel. Maar misschien heb jij hele goede ideeën, dat weet ik natuurlijk niet.


    Mwah, ik denk dat het wel iets heeft als het een orgineel spel word en gewoon géén criminals style dan kan het wel wat hebben, Kijk naar tribalwars is ook iets heel anders dan criminals maar wel een text-based game . En ook een succes hé :)

  • ik vind dit een goed idee, alleen ik zou dan "GEEN CRIMINALS" gebruiken.


    doe is iets unieks, criminals zijn dood en dit is een goed idee dus haal het niet onderuit, doe iets unieks.
    zelf geef ik voorkeur aan het idee aan duitsers tegen fransen, dus niet alleen op het slagveld maar ook ondergrondse praktijken als komplottheoriën, mensen/spullen onderduiken tegen de duitsers en duitsers het die fransen zo kut mogelijk proberen te maken.


    hopelijk heb je hier wat aan..

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat

    Als je kunt scripten begin je niet met een criminals... Criminals is verouderd, en sowieso nooit een geweldig goed gescript systeem geweest.


    Persoonlijk denk ik dat WO II geen goed onderwerp is voor een textbased spel. Maar misschien heb jij hele goede ideeën, dat weet ik natuurlijk niet.


    Je haalt de woorden uit me mond :sst:

  • Waarom reageren jullie allebei offtopic?!
    (is geen vraag btw.)


    Het idee zit wel goed, maar dit moet je zeer goed aanpakken, en zeker - zeker niet een prut criminals source ervoor gebruiken.
    Zoek gewoon een team en bouw hiermee een volledig vanaf 0 opgebouwde source.


    Als je het zeer goed aanpakt kun je hier veel geld uithalen en komt er nog eens iets 'unieks' bij ;).


    Ik wens je alvast veel succes.


    - Dein

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!