En dit zijn ze dan!

• Dat is heel mooi berekend.

Echter, commentaar op onze nieuwe crewleden in dit topic ga ik nu niet meer toe staan. Om de redenen dat het allemaal voorbarig is, en daarvoor een kanaal is opgezet (zie mijn citaat hieronder).

Negatieve reacties zoals hierboven tegenover de nieuwe crewleden ga ik vanaf nu bestraffen. Voorbarige oordelen heeft niemand iets aan. Wel commentaar? Dit staat in de startpost:

Citaat

Of wij de juiste keuze hebben gemaakt, hangt ook af van jouw mening! Als je opmerkingen hebt over de manier van handelen van de nieuwe crewleden, zowel positief als negatief, kan je dat bij r-mulder of bij mij kwijt. R-Mulder is tijdelijk afwezig, dus zal ik voorlopig deze opmerkingen opnemen. De eventuele opmerkingen worden meegenomen in het definitieve besluit van de crew.

Maar geef ze een kans! Wij hebben als crew zijnde niet voor niets dit stel uitgekozen!

• Db-maffia zover ik weet had NielsB niet aan de sollicitaties meegedaan maar is er met overleg met Pim bijgekomen. Dus denk niet dat er weer een plek word weggegeven, misschien in de toekomst. De leden die op en aanmerkingen hebben over mij, of iets tegen mij hebben kunnen een privebericht sturen.

• er word om onze mening gevraagt en dan als we die geven riskeren we een banpunt?:S

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Citaat van Maikel

er word om onze mening gevraagt en dan als we die geven riskeren we een banpunt?:S

Maikel, er word niet gelijk een banpunt uitgedeeld. Maar webdam-x ging te ver. Hij was het er niet mee eens en begon erna te schelden. Dan riskeer je een banpunt. Je mening geven mag natuurlijk al is het negatief. Maar geef er dan ook een tip vaak bij of een idee hoe het wel goed kan zijn.

• Hoezo moet je dit met een pb doen? een forum is tog om te discuseren, of zijn jullie bang dat als we harde kritiek geven dat we gelijk hebben?

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• @ Maikel,

Dit is puur uit socialiteit en je maakt het een stuk makkelijker voor de crew. Als wij alle paginas moeten doorbladeren om te kijken als er klachten zijn tegen over mij of andere nieuwe crew leden kunnen deze over het hoofd worden gezien. Een prive bericht daarin tegen word altijd gelezen. Het is je eigen beslissing als je dit wil doen niet de onze.

Overigens is niet elk topic voor een discussie. Dus, nogmaals laatste waarschuwing.

Edit:
    Ik en Joshua zouden het ook zeer op prijs stellen als uw, u mening ook aan ons zou wil door geven zodat wij hier verandering in kunnen brengen. (via privebericht natuurlijk)

Groetjes

• Citaat van az

Pim of ze in harmonie terug zijn kan je niet zeggen:)? Je weet niet wat voor moderators het zijn, te vroeg oordelen kan tot foute conclusies leiden.

Jammer dat de crew van Mitch&Anton er niet meer is:(,dat waren pas echt goede moderators! Gelukkig heeft de crew van Koen&Pim ook wel goede kandidaten maar ook mindere(waaronder ik ook twijfel onder een paar nieuwe), maar ik noem geen namen en wens ze het beste!

Dankje (a)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!