Ook jouw PB heb ik ontvangen.
Morgenavond loopt bij mij vanaf 19 uur. Ik ben echter de hele dag te bereiken, dus, als je wordt uitgenodigd, kan het gesprek ook eerder plaatsvinden.
Ook jouw PB heb ik ontvangen.
Morgenavond loopt bij mij vanaf 19 uur. Ik ben echter de hele dag te bereiken, dus, als je wordt uitgenodigd, kan het gesprek ook eerder plaatsvinden.
Dat is mooi, want ik ben de hele middag vrij en heb het gesprek liever dan:D
Ik zit tussen de laatste 10, ben blij en hoop dat ik nog mee mag doen, want was helaas afwezig omdat ik geen internet had. Ziggo af en toe ook weer he. Maar ik heb morgen alle tijd. moet wel naar school maar zit hele dag achter PC dus zou altijd even kunnen kijken. Dus ik wacht nog maar even af wat het word :).
In ieder geval de andere 9 die ook door zijn, veel succes ;).
Als ik ook voor een gesprek uitgenodigd word heb ik twee tijden dat ik er sowieso zonder bezigheden ben dus gelieve hier rekening mee te houden.
Tussen 16:00 en 16:45 (voor het eten)
Tussen 18:45 en 19:45 (na het eten)
Ben er natuurlijk wel langer maar dat zijn de tijden die gewoon vast staan, je hebt me op msn dus mocht ik een gesprek krijgen spreken we daar wel.
Trouwens iedereen die het gesprek krijgt, succes en de afvallers hebben nog enkele dagen om hun rouw te verbergen. Ik hoop niet te veel anders word het vast een teleurstellend resultaat.
Alle geselecteerde kandidaten voor het sollicitatiegesprek zijn zojuist gePBt.
Ik heb PB ontvangen
Ik ook
ik niet :}
Ik ook, ben echt nerveus aan het worden. :}
Oke gesprek gehad vond het netjes geregeld.
Klopt, nu nog afwachten wie het wordt:D
Mijn duimen worden moe van het duimen:)
Haha, gekheid. Ik ben echt wel benieuwd naar het volgende bericht:)
Iedereen nogmaals veel succes:)
Groetjes
lol t is maar een moderatorstatus hoor, geen intakegesprek voor je stage :')
Ja maar sommige vinden het heel spannend, of zijn gewoon snel nerveus :}.
Zoals ik, en dan heb je ook nog Darsstar en Pim die je via msn nog nerveuser maken zoals je al bent. Ik zit al vanaf mijn 9e á 10e op Criminalspoint en dat is al +/- 5 jaar. Ben echt benieuwd, geloof ik maakten ze het vandaag of morgen bekend.
Ja vandaag, uiterlijk morgen & en ben ik blij dan dat ik Darsstar en Pim niet op msn heb (xD).
Conclussie luid dus dat iedereen van ons de spanning op het lijf heeft staan. Maarja, daar kopen we helaas niks voor. We zullen met zijn allen moeten wachten op de keus van Lodewijk. Overigens ben ik ook al heel lang actief op CriminalsPoint. Niet op dit account maar ik wist mijn oude account naam niet meer omdat ik 1 tot 2 jaar niks meer heb gedaan kwa scripten.
Nogmaals iedereen suc6 en hopende dat lodewijk zijn eigen neus volgt en de beste kiest.
Groetjes
Haha, wat zijn jullie opeens allemaal aardig..
Logisch hoor; zou ik ook doen.
Inmiddels is het voorstel aan de rest van de crew voorgelegd, en zijn we nog in discussie. Ik hoop vanavond via PB & aankondiging bekend te maken wie er een proefperiode krijgt aangeboden.
Nog even in spanning dus...
Haha, leuke reactie (Nog even in spanning dus..)
Nu zitten we met zijn allen nog erger in spanning:p
haha, ik zie op naar mijn Prive Bericht. Krijgt trouwens iedereen een prive bericht of alleen de mensen voor een proef periode?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!