Wat ik me trouwens ook afvraag... Er werd gevraagd alle berichten ook naar Lodewijk te sturen, die het alleen naar R-mulder hebben gestuurd. Heeft R-mulder nog wel inspraak gehad? Hem heb ik namelijk vandaag nog niet gehoord over hoe ze tot hun beslissingen zijn gekomen...
Sollicitaties - tweede update
- Lodewijk
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
R-Mulder is vandaag afwezig, en in de crew hebben we besloten dat ik het sollicitatieproces zou voortzetten. Vandaar
-
succes iedereen, heb geen PB'tje ontvangen. de mensen die wel een PB hebben ontvangen succes!
-
Citaat
R-Mulder is vandaag afwezig, en in de crew hebben we besloten dat ik het sollicitatieproces zou voortzetten. Vandaar
Vandaar dat r-mulder in de online lijst staat... Heb zo mijn twijfels of het wel zo "democratisch" besloten is.
-
Natuurlijk is het niet democratisch. Als jij in een bedrijf gaat werken gaan ze ook niet iedereen zijn mening vragen, het is de werkgever die jou aanneemt niet de werknemers.
-
-
Mag ik wel zeggen dat wij gewoon de meest geschikte mensen kiezen om moderator te worden (wat niet wil zeggen dat anderen incapabel zijn, misschien zijn anderen gewoon te jong of minder goed dan de uitgekozenen)
-
Wat valt onder te jong want ik wil niet vervelend doen hoor pim maar Joshua is 15 of 14?
-
Nou misschien onder die leeftijd is te jong AZ ik hoor soms ook dat mensen 11 ofzo zijn.
-
ik zie er niet veel, alleen het gedrag stamt van die leeftijd terwijl ze miss ouder zijn!
-
Pim als jij CP vergelijkt met een bedrijf, dan weet ik niet of je echt een serieus beeld van hebt van CP. Daardoor is je voorbeeld zacht gezegd vaag. Als je je bericht naar 2 personen hoort te zenden, en een van die personen maakt uiteindelijk de keuze, dan vraag ik me af waarom het dan naar 2 personen is gestuurd. Er was geen duidelijke deadline, dus het had ook een dag kunnen wachten. Daarom blijf ik bij mijn standpunt.
-
@ Jannick:
En zolang jij bij dat standpunt blijft, hoef je ook niets meer te zeggen in dit topic. Ik weet niet of dit komt omdat je wel gesolliciteerd hebt, maar niet geselecteerd bent, maar dat vermoeden heb ik wel. Spijtig voor je, maar deal with it. Ik ben blij dat ik je niet gekozen heb als mogelijke kandidaat, want nu komt je ware aard blijkbaar naar boven. Je privébericht stelde helaas hele andere dingen, gelukkig dat geen van ons daar is ingetrapt.Nog even over mijn aandeel in dit geheel: ik ben inderdaad de enige geweest die de kandidaten heeft geselecteerd. Normaal gezien had ik het samen met R-Mulder gedaan, maar vanwege persoonlijke redenen is hij niet in staat om het sollicitatieproces af te maken. Overigens heeft hij nog steeds inspraak: we zijn het proces tot afgelopen donderdag samen doorlopen.
C'est ca, en je doet het er maar mee. Nu verder ontopic, mits je geen banpunten wilt ontvangen.
- Lodewijk
-
Er was wel een deadline afgesproken. En r-mulder is om persoonlijke redenen niet actief op CP, heb hiervoor begrip. Doordat r-mulder dus niet meer actief is krijgt Lodewijk alle verantwoordelijkheid hierover.
Je mag wel eens wat meer vertrouwen hebben in de crew. Wij willen net als jullie het beste voor CP en ik ben er van overtuigd dat Lodewijk dit ook wil.
-
Goed gesproken mensen hierboven.
Als er een ding is wat ik graag wil zien is een goed CriminalsPoint. Gezeur hoort overbodig te zijn op zulk soort site's. Voordat we op andere mensen gaan zeuren laten we eerst is na ons zelf kijken:)
Kan iemand mij vertellen waarneer de volgende stap van de sollicitatie zal plaats vinden?
Groetjes
-
Grappig, ik en de andere eigenaar van mijn website hebben vandaag een website offline gelegd voor een onbepaalde tijd omdat niemand vertrouwen in ons had. We moesten het even verwerken dat een belangrijk persoon de community van ons had verlaten maar niemand had hier begrip voor.
Ontopic;
Omdat Lodewijk nog niet op me pb reageerde met de vragenlijst erin; wanneer krijgen we meer informatie? -
Vanavond om 21.30 horen alle PB's binnen te zijn. Daarna kan ik aan de slag, en een selectie maken uit de kandidaten. Dat doe ik morgenochtend. Zodra dat afgerond is, worden er nog sollicitatiegesprekken gevoerd. Houd morgenavond dus vrij!
Dinsdag hoop ik te kunnen beginnen met het inwerken van diverse moderators op proef.
-
[offtopic]Joshua, dus je haalt een site offline omdat het niet gaat als jij wil? Zal leuk zijn als je het zelfde bij CriminalsPoint zal kunnen doen:p haha, slechte zin als je mij vraagt:) Maar goed ik snap je hier in best wel.[/offtopic]
Waarneer krijgen we meer informatie,
Wat gebeurt er met de mensen die niet op tijd zijn met het verzenden van hun antwoord? -
RiiCk, ik ben hier geen eigenaar en die community is dan ook een erg kleine groep. Dit is zeker geen slechte zin, aangezien we alles moeten re-organiseren en we dit niet kunnen als ook nog eens alle leden aan je kop zeuren. Ook de leden weten hier niks van, er staat gewoon dat we in onderhoud zijn.
Ontopic;
De leeftijd is denk ik zeker na gekeken, maar ook op de wijze hoe die gene zich in die leeftijd gedraagt en ontwikkeld. Ik denk niet dat iedereen schat dat ik 14 ben, ik denk eerder 16. Maar zo wijs zou je zelf ook wel zijn. -
[offtopic]Nou ik schat je 12 Joshua ;)[/offtopic]
Wel een strakke deadline Lodewijk..
-
Pim, als je mij 12 schat was je leeftijd argument dus bullshit he :}
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!