mishandeling

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beterschap


    Maar het lijkt me logisch dat je en schadevergoeding krijgt hij heeft je geslagen en je bent minderjarig...


    Citaat

    Ga naar de politie meld hem aan, en neem een advocaat in je arm.

    Als je leest zie je dat de politie al op zoek is...
    Ze moeten hem alleen zoeken.


    Eigenlijk is het een beetje (dit wens je niemand toe) te hopen dat hij opnieuw toeslaat zodat iemand heel zijn nummerplaat kan onthouden.

  • Citaat

    quoteIemand slaat nooit zonder reden. Is een beetje bullshit.


    Klopt, maar of het redelijk is is een tweede... en dat betwijfel ik in dit geval.


    Citaat

    Verder kan ik alleen maar zeggen ";Shit happens";


    Mag leien dat jij een dezer dagen met een ijzeren honkbalknuppel bewerkt word, kijken of je er dan ook zo over denkt, imbeciel.


    @ Benpo, Ik acht de kans dat je een schadevergoeding krijgt klein aangezien die niet zo klein en ALS je het al krijgt is het ook geen vette bek. Maar je kan altijd het een en ander proberen via een advocaat. Wie niet waagt wie niet wint ;)

  • Sowieso klacht indienen bij de politie (wat blijkbaar reeds gebeurt is).


    Is de dader onbekend, kun je klacht indienen tegen onbekende.
    Rechtzaak tegen onbekende zal je echter niet zo veel opleveren.
    Je verzekering zal normaal bijna alle onkosten dekten van het ziekenhuis.


    Is de dader bekend, hem aanklagen wegens slagen en verwondingen.
    Je kan dan morele schadevergoeding vragen + opnkosten vergoeding.

  • Als het het nieuws al bereikt heeft weet de politie er dus ook al vanaf. Het gewoon slaan van kinderen slaat nergens op vind ik toch echt. Het zou misschien wel kunnen voorkomen zoals hier beweerd wordt (beide verhalen staan waarschijnlijk niet op de site). Ik ken ook zat lui die dingen uitlokken als minderjarige en dan als ze de gevolgen moet zien of voelen dat ze dan beweren dat ze niks gedaan hebben. Ik zeg dingen niet zomeer heb toch wel wat meer levens ervaring dan de meeste hier die no life achter de computer zitten omdat ze niks anders hebben. Nee, Ik was net naar FC Twente geweest en wacht nog even op een aflevering van american dad om te kijken.

  • Citaat

    Ik zou wanneer de dader bekend word, hem gewoon opzoeken en terugpakken. Liever dat dan een schadevergoeding.


    En daar heb je wat aan?
    Dan heb jij ook nog een probleem?
    Met zelf aan pakken los je ook niets op..

  • Inderdaad, eerwraak schiet je helemaal niks mee op. Is ook niet de bedoeling in de cultuur waarin we leven.


    Meestal kennen dit soort verhalen wel een tweede kant, maar bij deze betwijfel ik dat. En daarnaast is het sowieso ronduit zielig om als volwassenen minderjarigen te slaan.


    Als er klappen worden uitgedeeld zijn er eigenlijk altijd wel twee verhalen, laatst nog meegemaakt. Vaak gebeurd het bij feestjes e.d. waar er een paar biertjes zijn gedronken. Beloftes als we komen met 20 man bij je huis langs zijn dan ook niet uitzonderlijk in zulke gevallen (had het er laatst nog over, wedden dat je ze alle 20 met één luchtbuks kunt wegjagen, lol).


    Maar dat is in dit geval natuurlijk niet zo van belang.


    Ik hoop dat de dader wordt gevonden.

  • Citaat

    Ik zou wanneer de dader bekend word, hem gewoon opzoeken en terugpakken.

    Dan kan je zelf ook een boete krijgen he
    En als ze hem vinden zit ie wss toch in de gevangenis


    Waarschijnlijk was ie dronken en had ie en nogal emotioneel en wou hij zich afreageren

  • @ benpo:
    Uit je topic begrijp ik dat het je alleen om het geld gaat? Tuurlijk heb je er recht op (mits er genoeg bewijs voor is), maar je interpreteerd het alsof je nu alleen op de vergoeding uit bent.


    @ niels:
    'Iemand slaat nooit zonder reden. Is een beetje bullshit.'
    'Het gewoon slaan van kinderen slaat nergens op vind ik toch echt.'
    Eerst zeg je dat 'men' nooit iemand zonder reden slaat en daarna zeg je dat je het nergens op vind slaan? Denk eerder dat wat jij zegt nergens op slaat, ik bedoel.. waar gaat dit over ;)


    'Ik zeg dingen niet zomeer heb toch wel wat meer levens ervaring dan de meeste hier die no life achter de computer zitten omdat ze niks anders hebben.'
    En dan denk jij nog wel meer levenservaring te hebben jongeman? Denk eerder dat jouw argumenten bullshit is... Aangezien je toch zoals gewoonlijk weereens een gelijk MOET hebben.
    Beter gezegd, 'denkt' te hebben ;)


    Back to topic

  • Nja ik ga me niet inhouden voor iemand die toch al nooit normaal gedrag heeft kunnen vertonen naar mij toe dus ik ga gewoon lekker verder. Ik heb het artikel gelezen en vind het toch vreemd dat er 2 verschillende leeftijden worden genoemd van "de dader" namelijk ~40 en ~25. Er is een groot verschil tussen deze leeftijd wat ook wel aan de buitenkant te zien is (denk hierbij aan rimpels e.d.). Ook wordt verteld dat het toen nog overdag was dus dan konden ze de dader toch echt wel zien lijkt mij toch (tenminste 1 van de 2). Lees tevens reactie nummer 3 van het bericht, daar praat ene Sjaalman over de ogen van "de dader" die niet eens genoemd zijn in het verhaal dus daar zit al een luchtje aan.


    Saliih
    Normaal reageren mag. Geweld leid nergens toe.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!