Gratis slicer

  • Beste CP-ers,


    Hierbij bied ik me als gratis slicer om mijn kennis ervan te verhogen. Ik wil er een groot aantal gaan doen dus de kans dat als je het hier post en het word gedaan is erg groot.


    Ik houd deze startpost als update tekst waarin in ik de layouts die ik heb gedaan zet. Dus houd het netjes.


    Met vriendelijke groet,
    Stan

  • Ik wil hier even wat over zeggen...
    Mensen die gratis basen, maken de markt in basen stuk.


    Een jaar geleden vroegen mensen nog de normale prijzen, 50 euro was gewoon...
    Tegenwoordig is dit 10 euro, om maar een paar klanten binnen te halen..


    Erg jammer dat dit gebeurd, hoop dus ook dat je er in ieder geval een klein beetje voor gaat vragen....


    Verder succes met het basen..

  • Tartarus ik denk dat ik beter weet dat de omstandigheden voor freelance scripters steeds slechter word. Maar ik kan toch geen geld gaan vragen voor dingen die ik nog niet 100% kan. Nee zo iemand ben ik niet ik wil zeker weten dat een site die ik voor iemand anders maak met de top kan meedraaien. Daarom doe ik dit gratis.


  • klopt de prijzen zijn idd gedaald toen ik begon met het basen kon ik er 20 euro voor vangen dat is nu echter gedaald naar 9 euro. maar het is toch fijn dat er mensen zijn die het gratis doen niet iedereen heeft geld te besteden. en dat zul je altijd blijven houden. maar succes met zoeken:cheer:

  • Is ook zo met het designen zelf hoor, alles is zo enorm goedkoop geworden dat je mensen die normale prijzen gaan vragen begint uit te lachen, best wel jammerlijk eigenlijk...


    Maar goed ik heb er misschien ook nog wel 1 liggen, kijk je privé-berichten.

  • Waarscheinlijk doet Stan dit om zijn slicing en css enzo allemaal een beetje omhoog te krikken. Daarnaast helpt hij hier ook noch een aantal leden van Criminalspoint mee. Dus eigenlijk heb je zoals je op tv vaak hoort een win, win situatie. Hij leert het en jij betaald niks. Tuurlijk ben ik het met de mensen eens die zeggen dat met dit soort acties de markt naar onderen gaat maar, hij kan als hij het beter onder controlle heeft ook naar het normale tarief gaan.


    Groetjes,
    Rick

  • Citaat van RiiCk

    Waarscheinlijk doet Stan dit om zijn slicing en css enzo allemaal een beetje omhoog te krikken. Daarnaast helpt hij hier ook noch een aantal leden van Criminalspoint mee. Dus eigenlijk heb je zoals je op tv vaak hoort een win, win situatie. Hij leert het en jij betaald niks. Tuurlijk ben ik het met de mensen eens die zeggen dat met dit soort acties de markt naar onderen gaat maar, hij kan als hij het beter onder controlle heeft ook naar het normale tarief gaan.


    Groetjes,
    Rick


    Dat zal vast, maar toen ik nog aan het leren was, basede ik gewoon lay-outs die je kan downloaden, en hierna naar een normaal tarief? er is geen normaal tarief meer, kijk naar LHMedia, die zit op 9 euro..
    Het was vroeger 50 euro...

  • Tartarus als je dit soort dingen wil bespreken kun je dit beter met mij via msn op pb doen. Of open je eigen topic ik heb de rede verteld waarom het gratis is als je daar niet mee eens ben moet je het niet in dit topic melden.

  • Kerel nu ga je weer offtopic (xD) Ik dacht dat ik wel duidelijk was maar ik heb dit gesprek liever niet in mijn topic. Doe dit dan via pb of maak je eigen topic aan. Kan een mod even de offtopic posts verwijderen!

  • Oke ik heb nu genoeg layouts! Mensen die mij geen pb hebben gestuurd zullen niet meer worden geholpen aangezien iemand hier op CP mij beschuldigd dat ik de arbeidsomstandigheden voor slicers verslechter. Geen zin om deze discussie te voeren dus de mensen die mij niet via pb hebben gecontacteerd zullen ervoor moeten betalen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!