Fifa herhaling!

  • Cp'tjes!


    Als jij ook Fifa '09 of '10 speel is dit een leuk topic voor jou!


    Waar speel ik op:
    Ik speel op mijn playstation 3, fifa '09.
    Eigenlijk speel ik het best wel vaak en dan maak je toch grappige dingen mee.


    Zo heb ik nu net 5 min geleden een heel leuk/mooi doelpunt gemaakt :D


    Wanneer maakte ik het doelpunt?:
    Ik maakte het doelpunt in de 90e minuut (blessure tijd) Ik speel een toernooi dus kwam best goed uit dat ik niet verlies want staat nu 1-1 :p



    Wil je het doelpunt bekijken?
    Dan kan dat hier: Klik hier!


    Graag zeggen wat je van het doelpunt vond!
    Oja, ik speel op het niveau Proffesional :)



    Hopelijk hebben jullie ook leuke filmpjes van jullie doelpunten


    Mvg,
    KyleM

  • wel nice shot maar wel een lucky doelpunt :p

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • Hahaha lucky doelpunt zeker weten.
    Maar hij zit er toch netjes in :P
    maar wat voor niveau speel je dan, wel even eerlijk zeggen.


    Want er zijn mensen die dan expres zeggen wereldklasse :'),
    ik zelf speel op de pc op pro niveau en win op zich wel maar online nog niet veel.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • heh, echt wel geluk hebben inderdaad.
    Ik heb gisteren een ps3 gekocht en ben er echt wel tevreden over.


    Misschien dat ik ook fifa ga kopen, de huidige versie is zeker 09?
    Heb je misschien een idee wanneer fifa 2010 uitkomt?

  • Ik heb( Playstation 1,2,3 ) FIFA 09 en 10 , ( cod ) Call of Duty alle versie's, GTA IV, Assasin, Socom en volgensmij nog 2 spellen maar die weet ik niet precies uit mijn hoofd.

  • Ik had zaterdag deze gekocht: http://gamemania.be/Default.as…gmgame=000000000000023340


    Had direct ook mijn PSP games verkocht omdat mijn PSP kapot is.


    In het pak zelf zaten Killzone 2 and uncharted, niet dat ik voor die games ben, maar het is eens leuk als afwisseling.
    En ik heb er nog GTA4 bijgekocht, echt een leuk spel. (daarmee heb ik ook elke GTA gekocht :))


    Ben nog aan het kijken om ergens na kerstmis / nieuwjaar een nieuw spel te kopen, maar weet nog niet welk.
    Wss fifa 10, als die al in de platinum reeks zit

  • Citaat van stan

    Dit is echt best wel genaaid hoor ik heb met sinterklaas 350 euro voor een playstation betaald. En daar zat maar 1 spel bij. Gelukkig was het niet voor mezelf :P


    Dat is inderdaad wel jammer.
    Maar het hangt er ook van af welk spel, ik had nu 2 spellen vanuit de platinum collectie, en die zijn maar 20? ofzo

  • Misschien lichtelijk offtopic, maar wat is er leuk aan voetbalgames? Merk dat verschillende mensen het spelen, maar het lijkt me nooit zo leuk als het zelf doen (niet dat ik daar ??k fan van ben, maar goed...)

  • Citaat van Jannick

    Misschien lichtelijk offtopic, maar wat is er leuk aan voetbalgames? Merk dat verschillende mensen het spelen, maar het lijkt me nooit zo leuk als het zelf doen (niet dat ik daar ??k fan van ben, maar goed...)


    vrienden uitnodigen en dan tegen elkaar spelen :P verliezer moet een opracht doen :P dat maakt het leuk ^^

  • Citaat van Jannick

    Misschien lichtelijk offtopic, maar wat is er leuk aan voetbalgames? Merk dat verschillende mensen het spelen, maar het lijkt me nooit zo leuk als het zelf doen (niet dat ik daar ??k fan van ben, maar goed...)


    Dat is gewoon persoonlijke smaak.


    Dan kan je evengoed vragen waarom mensen race games spelen?
    Je kan toch zelf ook gaan racen op een circuit.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!