Posts by FriedChicken

    Citaat van larsisgoed9

    De boeren zijn zowieso dom, gooien ze melk weg, dat heeft toch geen nut.
    Verkoop het dan als particulier, en niet aan bedrijven.
    Anders neem ik zelf wel een koe :p


    Laten we nu idd. weer Ontopic gaan.


    Eigenlijk had het wel nut, maar ze hadden veel te weinig melk weg gegooid.
    Hun plan was om heel wat liters melk uit de omloop te halen om zo de prijs van de melk omhoog te krijgen.

    Citaat van Jannick

    Misschien lichtelijk offtopic, maar wat is er leuk aan voetbalgames? Merk dat verschillende mensen het spelen, maar het lijkt me nooit zo leuk als het zelf doen (niet dat ik daar ??k fan van ben, maar goed...)


    Dat is gewoon persoonlijke smaak.


    Dan kan je evengoed vragen waarom mensen race games spelen?
    Je kan toch zelf ook gaan racen op een circuit.

    Citaat van stan

    Dit is echt best wel genaaid hoor ik heb met sinterklaas 350 euro voor een playstation betaald. En daar zat maar 1 spel bij. Gelukkig was het niet voor mezelf :P


    Dat is inderdaad wel jammer.
    Maar het hangt er ook van af welk spel, ik had nu 2 spellen vanuit de platinum collectie, en die zijn maar 20? ofzo

    Ik had zaterdag deze gekocht: http://gamemania.be/Default.as…gmgame=000000000000023340


    Had direct ook mijn PSP games verkocht omdat mijn PSP kapot is.


    In het pak zelf zaten Killzone 2 and uncharted, niet dat ik voor die games ben, maar het is eens leuk als afwisseling.
    En ik heb er nog GTA4 bijgekocht, echt een leuk spel. (daarmee heb ik ook elke GTA gekocht :))


    Ben nog aan het kijken om ergens na kerstmis / nieuwjaar een nieuw spel te kopen, maar weet nog niet welk.
    Wss fifa 10, als die al in de platinum reeks zit

    heh, echt wel geluk hebben inderdaad.
    Ik heb gisteren een ps3 gekocht en ben er echt wel tevreden over.


    Misschien dat ik ook fifa ga kopen, de huidige versie is zeker 09?
    Heb je misschien een idee wanneer fifa 2010 uitkomt?

    Citaat van Jannick

    Pure aandachttrekkerij, menig vrouw van 60 jaar durven niks meer van hun te laten zien, omdat alles naar beneden hangt. Zij DOET het gewoon, da's typisch lef hebben.


    Wat doet zij dan?
    Laten tonen hoe je via plastische chirurgie er toch altijd jong kunt blijven uitzien?


    Want daar gaat het juist om?
    Playboy geeft een verkeerd beeld aan de jeugd dat ze eeuwig jong kunnen blijven.


    En als ze dan nog op TV gaat zeggen dat ze nooit chirurgie gebruikt heeft vind ik het er helemaal over gaan.
    Het is er duidelijk aan te zien dat ze al onder het mes heeft gelegen.

    Patrick1992, ga het handje van je mama nog wat vasthouden.
    Geweld gebruiken is echt niet cool hoor, het is gewoon laf omdat je het niet op een menselijke manier kan oplossen.
    En zoals jij nu praat kan ik al afleiden dat je duidelijk zelf nog nooit geweld gebruikt hebt, maar het gewoon altijd verteld omdat je denkt dat je dan cool bent.


    Laat mij het dan duidelijk maken, geweld gebruiken is echt niet cool, het is gewoon weg belachelijk.

    Citaat van stan

    Sorry dat ik het zeg hoor maar ik heb juist expres opleidingen als technische informatica afgewezen toen ik een keuze moest maken. waarom? omdat ik vind dat je zulke dingen jezelf moet aanleren je leert scripten alleen maar door veel te doen hoor, en daar heb ik alleen een goed boek voor nodig geen hele opleiding.


    Dat is mijn mening gr stan.


    Persoonlijk zou ik dat niet doen.
    Een boek lezen is allemaal goed, maar je gaat het nooit zo goed leren als van een ervaren programmeur.


    Want wat jij wss gaat doen is dat boek lezen, en een paar simpele oefeningen maken.
    Op school krijg je oefeningen die passen bij je niveau, dat wilt zeggen dat je soms ook moeilijke oefeningen krijgt om je eens over na te denken.
    Bij een boek gaat dat wss niet zo zijn, en dan kan je wel heel dat boek lezen en elke oefening perfect maken.
    Maar wat ben je daar dan mee? In de echte wereld ga je geen oefeningen krijgen uit een boek.


    Had je nu nog gezegd dat je voor design niet naar school moet gaan kan ik het begrijpen.
    Iedereen denkt anders over design, en op school gaan je leerkrachten je wss vaak een onvoldoende geven omdat in hun ogen je design niet goed was

    Om hier even op terug te komen.
    Persoonlijk zou ik zo werken:


    <h1><span>Tittle</span></h1>
    Nu kan je in de css gewoon je span weghalen.


    Waarom? Omdat google nu ook de titel leest, aangezien google een blinde gebruiker is.

    Zelf ben ik nog nooit in aanraking gekomen met de politie en daar ben ik trots op.
    Ik haat echt mensen die al hun "coole" verhalen over de politie vertellen, maar weet dat het helemaal niet cool is.