Ik heb bewijsen nodig

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • In feite wil ik dit topic dolgraag sluiten, maar ik wacht af wat een ander crewlid ervan te zeggen heeft.


    Hou het in dit topic netjes, kom alleen met echte bewijzen, en gooi niet met modder zonder duidelijk je mening te onderbouwen met bestaande feiten.


    Als iemand dit wel doet, gaat dit topic dicht en kan de persoon in kwestie sancties verwachten.

  • Ik denk dat ferhat Source Ript en clone
    Ik heb er bijna bewijs voor maar nog niet heelen maal


    Dus heb jij Bewijs Stuur een Pm naar mij oke

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.11.09 23:07:48:
    Ik heb alle een Bewijs stuk
    Maar ik heb er meer nodig


    Dus wie kan me helpen

  • 1: Je moet 18 zijn om een proces te starten... dus je ouders moeten dit doen
    2: Een proces kost je zoiezo 400-500 euro proceskosten, die krijg je MEESTAL terug ALS je wint.
    3: Dan heb je nog een advocaat nodig, die kosten krijg je (in nederland) over het algemeen NIET terug.


    Dus al met al, topic kan volgens mij wel dicht :slotje:

  • Citaat van JeroenH2

    1: Je moet 18 zijn om een proces te starten... dus je ouders moeten dit doen
    2: Een proces kost je zoiezo 400-500 euro proceskosten, die krijg je MEESTAL terug ALS je wint.
    3: Dan heb je nog een advocaat nodig, die kosten krijg je (in nederland) over het algemeen NIET terug.


    Dus al met al, topic kan volgens mij wel dicht :slotje:


    1, 2 heb je gelijk in maar punt 3 klopt niet helemaal.


    Je kan in aanmerking komen voor de raadvoorrechtsbijstand dat betkent dat die bijna alles betaald maar dat je zelf een eigen bijdrage moet gaan betalen dat kan rond de 98 euro hangen dit hangt natuurlijk af van je inkomen wat je maandelijks binnen krijg.


    Als je wint dan heb je kans dat je proceskosten zelf moet betalen maar de rechter kan ook zeggen dat de kosten voor de tegen partij komen te liggen.


    Met goedkeuring van ouders kan je all een heel end komen.,

  • Citaat van JeroenH

    volgens mij is rechtsbijstand alleen als jij gedaagd wordt, niet als jij het proces begint.


    Ik heb op een advocatenkantoor gewerkt ik heb dat tig talle keren moeten aanvragen voor mensen die een rechtzaak begonnen dus ik weet heus wel wat ik zeg

  • Je bent nu 16, Willem, dus jij hebt op je 15e op een advocatenkantoor gewerkt? Ik dacht dat dat illegaal was, en ze laten 15 jarigen rechtsbijstand aanvragen????? Welk kantoor is dat wel niet.


    Nog iets:


    Op je hyves woon je in brabant, en bij SIDN staat een adres van een huis wat te koop staat in den Helder. Volgens mij ga ik eens even een rapportje sturen naar de SIDN.

  • Designer1994 ik zou eerst graag een aantal dingen horen waarom je hem wilt aanklagen. Je zegt namelijk ik wil die aanklagen want hij is een bedrieger kun je eerst even de rede vertellen waarom hij een bedrieger is en daarna wil ik antwoorden op je vraag wie er bewijzen heeft.


    JeroenH wat je aan het doen bent is gewoon sick! Als je zelf zo oud ben waarom ga je dan niet even langs bij de dokter. Want een sociaal goed volwassen man gaat niet mensen zijn achtergrond checken het vergelijken en op grond daarop aangiften doen.
    Zeker niet zoiets kleins iemand met een klein beetje verstand gaat over zulke dingen geen aangiften doen!
    Btw je kunt geen aangifte doen met als bewijzen hyves hopelijk wist je dat al?


    Dit is het eerste bericht dat ik van je lees en bij mij zit je qua waardering al onder nul. En zeker aangezien je zijn leeftijd wist.


    Met vriendelijk groet,
    Stan

  • @CashMoneyZ


    Hoe weet jij dat dan zo zeker dat hij mij layout heeft gekocht?
    Blijkbaar moet je dan beter met hem om gaan of vergis ik me?


    Of heb jij hem die layout gekocht want ik kan nergens vinden dat hij hem heeft gekocht ;)


    En van alle personen die hem hebben gekocht hebben dat tegen mij gezegt: uitgezonderd Ferhat?
    Want hij zei tegen mij van, oow ik weet niet zeker of ik hem wil kopen (Pas geleden) en ik ga er eerst over na denken, bladiebladiebla. |-)


    Dus conclusie waarschijnlijk heeft die, die layout van jou gescrapt of van iemand anders. ^o)


    En jij had ook die layout nagemaakt (zeer laag :S) dus jij moet hem sowiezo hebben, en jij had hem trouwens ook gekocht dus.

  • Citaat van JeroenH

    Je bent nu 16, Willem, dus jij hebt op je 15e op een advocatenkantoor gewerkt? Ik dacht dat dat illegaal was, en ze laten 15 jarigen rechtsbijstand aanvragen????? Welk kantoor is dat wel niet.


    Nog iets:


    Op je hyves woon je in brabant, en bij SIDN staat een adres van een huis wat te koop staat in den Helder. Volgens mij ga ik eens even een rapportje sturen naar de SIDN.



    Teneerste heb ik nog een contract van dat advocatenkantoor liggen hier mocht je me niet geloven kan je langs komen bij me dan laat ik je hem zien ten 2e volgens mijn heb je dan bij de verkeerde hyves gekeken op mijn hyves staat toch duidelijk den helder!!!


    Dus zever niet zo:@

  • KyleM jij hebt die layout niet gemaakt
    Wat ik heb een bron en die zegt dat jij deze clon hebt
    Van een anderen maffia dus de echten maker komt een keer naar jou toe

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.11.09 22:06:44:
    Jongs goed Nieuws
    ik heb meer info van ferhat maar ik ga niet zegen wat


    Jullie wilen nu zeker weeten wat dat is maar dan doe ik niet
    wand ik weet niet wie hier bevriend is met Ferhat
    en waarom doe ik dat zo kan je niks zegen tegen hem


    Klaar>>


    als je nog meer info hebt over ferhat
    Pm me maar


    Gr Designer1994

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!