Hoewel ik nog geen goedkeuring hierover heb gegeven in detail, weet ik wel dat Pim bezig is aan een totale nieuwe versie van CP.
Hierbij hoort ook een nieuwe lay-out.
Wij zijn CriminalsPoint!
- Pim
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Geef die goedkeuring dan maar snel. Haha, zal zeer mooi zijn als cp is echt helemaal vernieuwd word.
-
Dat is idd geweldig nieuws
hopelijk gaat daardoor het niveau van cp ook weer iets omhoog etc :piraat:
-
Eigenlijk wou ik dat geheim houden tot er echt een alpha uit zou komen maarjah..
Duurt nog wel enkele weekjes verwacht ik, ondertussen ga ik hier wat dingen in de database doen zoals crewhervorming enzo.
-
Pim, misschien kun je hulp vragen van een aantal cp'ers of crew leden? Zodat de vordering sneller gaat! Misschien kunnen we hiermee wel al bijna fris het nieuwe jaar in!
-
Klopt,
Er zijn nog 2 weken, kerstvakantie voor de meeste. Ik denk dat er zeker genoeg vrijwillegers zijn die hier willen helpen. -
Daarom, dan heb je een mooie frisse nieuw jaar start en cp bied allemaal een handje bij.
-
Mjaa als kandidaten zich aanbieden maar de echte beste hebben niet veel tijd en aan slordigheden heb ik niet veel. Ik heb het principe altijd een goed product te leveren (gratis of niet). En ik zou ook niet graag willen dat CP nu weer vol lekken zit héhé
-
Toch denk ik dat als je een topic aanmaakt er wel degelijk mensen zijn met een hoog iq die zich zouden willen inzetten voor een nieuw cp;)
-
Klopt, ik denk dat er genoeg kanidaten zijn die dat voor een forum overhebben. Ik had je graag meegeholpen maar ik heb nog enkele projecten liggen die moeten worden afgemaakt.
-
huh weer een nieuwe projectleider hmm dat gaat snel
-
Is toch nog steeds dezelfde hoor
-
Pim is nog steeds de projectleider.
Koen en Pim gaan as. vrijdag (morgen dus) bellen voor een afspraak en het contract rond maken. Daarna is dus "alles" in de handen van Pim. En zal dus ook Pim belangrijke beslissingen moeten nemen.
En updates uit moeten voeren.Ik ben benieuwd naar wat er komen gaat!
Succes in ieder geval!
-
Ik zal het hier vragen:
Mensen die denken dat ze overweg kunne met de opensource PHP-fusion mogen zich aanmelden bij mij. Het gaat om het ombouwen van een downloadsysteem dat standaard in PHP-fusion zit, het maken van een wiki-infusion (deze doe ik normaal dan), advertentiesysteem moet nog worden gemaakt en misschien ook nog een scriptdatabase maar daarover ben ik nog aan het denken dat in de wiki te implementeren. Voor de rest allemaal nog kleine aanpassingen die ik voor men rekening neem. Ben al aardig ver gevorderd
-
Ik wil wel graag helpen in me vrije tijd. Zekers wel. Helaas ben ik tussendoor wel met andere projecten bezig. Daarnaast lijkt het me slim pim om hier toch een appart topic voor te maken. Denk niet dat veel dit topic noch door lezen wegens het gezeur omtrent alles toen die tijd.
-
haha idd
-
Mjaa niet helemaal juist.
Het heeft me aangezet tot een concurrentiestrijd en aangezien de veiligheid veel beter is in open-sources heb ik alle condidaten eens bekeken en zwaar op proef gesteld, PHP-fusion kwam daar het beste uit, gevolgd door XOOPS en Dupal (ofzoiets)
-
Ik gebruik gewoon de core van PHP-fusion en bouw de rest er zelf op. Wat jij deed was gewoon heel de source gebruiken.
Nu geen discussie hier meer over. Zo is het en door erop te blijven vitten gaat dit niet veranderen.
-
Pim
Ik ken die gasten die hem gestart hadden.
Was zeker geen standaard phpfusion aangezien ze al aardig wat verwerkt hadden.- Scripts toevoegen & verwijderen
- Forum kleuren voor ongelezen en gelezen
- Ubb codesEn nog veel meer natuurlijk maar dit weet ik niet allemaal.
Phpfusion is zeker een zeer goeie start voor cp aangezien die wel een stuk veiliger is.
Of Pim nou door cp.eu dit heeft besloten of niet boeit geen ***.
De eigenaar heeft hem offline gehaald, hij heeft koen gemaild en besloten ermee te stoppen.
Hosting met bijbehorende domein zijn toen per direct opgezegd.
Wel jammer aangezien het binnen een paar dagen direct een succes werd.
Ze hadden binnen 5 dagen al ruim 150 unieke bezoekers gehad en de ledenlijst liep ook op.
Maar het is wat het is, er kan natuurlijk maar 1 echte criminalspoint zijnSucces Pim :cheer:
Word er trouwens wel een nieuwe layout in verwerkt of hou je deze hetzelfde?
-
Nieuwe layout
Die 150 unieke bezoekers waren allemaal langs CP gekomen hoor
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!