Wij zijn CriminalsPoint!

  • Hallo allemaal!


    De nieuwe projectleider hier.. Ik wil jullie mededelen dat ik vanaf nu insta voor de ontwikkeling en de goede loop van mijn favoriete community CriminalsPoint. Criminalspoint wordt terug helemaal de oude zonder al die ruzie en dat kan alleen met jullie hulp! Wij zijn namelijk een community en die bestaat uit meer dan een crew, die bestaat uit vele inwoners die samen instaan voor de goede sfeer en opbouw.


    De eerste verandering gaat de crew zijn. De crew wordt hervormt en een aantal oude crewleden krijgen een 2e kans. Hierover horen jullie de komende dagen meer.


    De volgende update zal als een vroeg kerstcadeau komen en zal voor de meesten hier positief zijn.


    Daarna volgen natuurlijk de talloze bugs en het advertentiesysteem zodat criminalspoint weer wat rendeert.


    Als jullie nog wensen of opmerkingen hebben kunnen jullie altijd bij mij terecht en bij de rest van de crew. Het enige wat ik van jullie vraag is tijd en respect voor elkaar. In ruil krijgen jullie een leuke community waarin iedereen een rol speelt.


    Ik wil nog even zeggen dat Koen en ik onze taken verdeeld hebben. Koen staat enkel in voor de financiën (hosting, domein, etc.), ik doe de ontwikkeling van criminalspoint en de “leiding” over de crew dus als je problemen hebt met de stand van zaken is het hoogstwaarschijnlijk dat je mij moet contacteren.


    Op criminalspoint, op jullie! :cheer:
    Pim

  • Als ik het goed had, wou darsstar liever dat pim het werd dan hijzelf. Maar Pim weer gratz met je leidingschap.
    Ook al wist ik dit al :p

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Citaat

    De crew wordt hervormt en een aantal oude crewleden krijgen een 2e kans.


    Even voor de duidelijkheid, daar behoor ik dus absoluut niet bij :p.
    Dus kom niet met oordelen als: "oh, je komt terug!" e.d
    Mijn besluit blijft permanent, daar bestaat geen twijfel meer over..


    (gewoon even ter informatie voor de mensen onder ons, die mij graag terug willen :} )

  • Ik wil wel terugkomen.. ohja ik zat er nooit in (xD). Nee grapje veel succes pim ik hoop echt dat er iets veranderd. En neem mijn advies nou serieus op een rotte source kun je niet uitbereiden begin eerst met de fundering recht te storten!

  • check pm . en veel succes ik weet zeker dat het jou lukt want je hebt meer tijd en je bent veel online op cp en je bent al redelijk mod daarna promotie en daarna LEIDER . dus SUCCES

    William Vanhollebeke // Webdesigner


    TUAG - The Ultimate Awesome Guy


    Zoek je designer ? Stuur me pm !

  • Eindelijk. Zou je tot eigenaar benoemd worden, werd CP er zeker weer bovenop geholpen. Voor een nieuw CriminalsPoint!
    Ik ben trouwens Fold op het netwerk van mijn buren. Zou super zijn als je mijn ip block er even af kon halen, dewijl ik die gekregen heb voor het helpen van Koen (althans, een poging daartoe, al krijg ik het idee dat het toch enig nut gehad heeft. Mijn complimenten daarvoor, Koen. Ik mag je echter nog steeds niet). Heb je ook toegevoegd aan m'n contactpersonenlijst ([email protected]), via Dein.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!