De beslissing is uiteindelijk aan ons als crew, we contacteren de mensen die in aanmerking komen zodra alles geregeld is.
Wij zijn CriminalsPoint!
- Pim
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
inderdaad jgdonleach, en dat was dan ook te zien aan al die professionele topics die jij maakte.
En vooral de manier waarop je op pb's reageerde. -
Veel succes met je nieuwe functie!
-
Succes, dat gaat wel lukken
-
Veel succes met je nieuwe functie Pim. Ik hoop dat er nu eindelijk is goed gewerkt word aan een verbeterde CP. Kun je ons al vertellen wat je plannen zijn qua updates? Ik zelf denk dat het is hoog tijd word voor een nieuwe layout met 2 kanten. Aangezien dit veel en veel overzichtelijk werkt!
Groetjes
-
Ik weet dat Rick zowiezo niet terug keert.
Maar Pim is mij wel een beetje aan het overhalen om terug te komen.
Maar de tijd zal het leren, dus we zien vanzelf wel wat het gaat worden. -
Ik vind het erg Fijn om te horen dat het zo goed gaat met CriminalsPoint.
Mooi dat er nog altijd aan wordt gewerkt. Heb dus niet voor niets de site (bijna noodgedwongen) verkocht aan Koen.
Ik wil iedereen heel veel succes wensen in de toekomst met CP.
Groetjes,
Dominic -
-
Dominic, das lang geleden zeg.
Niets persoonlijks gerben, jij 8 jaar ervaring ?
Ik ben de paus.
Edit:
-
Kan iemand mij iets sturen waarmee ik kan beginnen ik wil ook zon coole site hebben.
-
-
Ja ok maar wat moet ik als eerst doen? een site maken in kladblok. ja maar hoe?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.12.09 15:29:58:
Ik bedoel wat ik als eerst moet downloaden of in kladblok moet zetten, sorry. -
Zoek op Google hoe je een website moet maken. Je zit nu nogal in het verkeerde topic. Zoek een goede IDE, koop een domein+hosting en ga aan de slag.
-
Waar blijven trouwens de beloofde updates..xD
-
-
Ja, wat hebben er dan aan? Noch steeds niks?
Dus met een beetje mazzel is in 2010 de eerste nieuwe stap wel online:D JES.. Note. -
Dan heb je er inderdaad niks aan, en zij ook niet, oftewel, er zijn nog geen verdere updates doorgevoerd, lijkt me toch te snappen..
-
Kan ik ook een tk domein gebruiken? Ik kan op moment niks besteden
-
Er zijn een paar updates door mij uitgevoerd, maar ook die stellen niets voor.
Vrijdag of zaterdag kan ik Pim bellen om een afspraak te maken om samen te komen om het contract te tekenen. -
[offtopic]Gezellig even met zijn tweetjes. koffie erbij?[/offtopic]
Haha, Koen, kun je enige lichte tips geven waar wij op kunnen zitten wachten? Wat voor updates? wat voor aanpassingen? Komt er sowieso een nieuwe lay-out? ga zo maar door? Zal mooi zijn als je daar alvast wat los over zal willen laten:). Daarnaast hoop ik echt dat cp weer snel nieuwe opties en nieuwe looks krijgt ook misschien slim binnenkort wat on actieve crew leden te ontslaan en actieve cp members daarvoor in de plaats nemen. (dat is natuurlijk geheel aan jou zeide).
Groetjes
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!