Prima. Hoe verwijder ik die?
Wij zijn CriminalsPoint!
- Pim
- Closed
-
-
-
-
Ah op die manier... Is goed.
Verwijderd. -
Oké nu nog graag even de waarheid. Heeft Koen je opgelicht of heb je dat verzonnen?
-
Het verwijderen van de post geeft al aan dat ik dat toegeef. Als Koen zich op die manier tracht te verlagen, wil ik ook best een poging wagen, hoor. Maar afijn. Het is definitief verwijderd.
-
Oké mooi ik geef het door aan Koen en hij zal dan die ban van de servers halen als hij hiermee akkoord is.
-
Gefeliciteerd pim
-
Gefeliciteerd Pim.
Hoop dat CP nu voorwaarts gaat:)
-
Pim gefelicteerd met je status. Persoonlijk zou ik je als mede eigenaar aannemen maarja ik ben koen noem. Kan ik je nog even spreken op msn.
-
ik was oud crew lid??? xD nee grapje, succes Pim met je nieuwe functie, ik hoop dat het weer gezellig word!
-
Ik wens je heel heel veel succes Pim, je zal het nodig hebben
-
Rickvb en NielsB komen waarschijnlijk trug, dat gok ik
-
Fout gegokt. Waarom zouden ze zelf opstappen als ze later weer terug komen? Dat is iets voor Dein om te doen :p
Ik weet wel van één iemand die mogelijk terug komt. W0utR komt niet meer terug in de crew. -
Dein ook niet, die meldde het ook al bij mij en in meerdere topics.
-
Weet ik, maar hij heeft inmiddels al 3 keer gezegd dat hij zou stoppen, waarvan deze begrijpelijk genoeg de laatste was.
-
Heel misschien kom ik terug. Hoop dat jullie dit een goede keuze vinden. Het is nog niet zeker ik wil eerst nog even met pim spreken. Dus pim als je mij op msn ziet spreek me even aan.
-
Geen idee als dat een goede keuze is, als je wat beter oplet op de bans en wat meer post en helpt vind ik het wel goed denk ik zo. Ik ga me verder ook niet uitlaten over een crew hervorming ik wacht wel af.
-
Volgens mij bepaal je toch echt niet zelf of je terug mag komen in de crew, dit is toch echt de beslissing van de crew zelf.
We zullen het wel zien.
-
Gerben, het spijt me dat ik het tegen jou moet zeggen, maar ik denk niet dat je CriminalsPoint goed kunt leiden. Een beetje hetzelfde verhaal als met NielsB. Beetje onervaren als moderator.
-
Prei als jij zegt dat ik onervaren bent. Dan weet jij geen feiten. Ik heb zoveel ervaring al vanaf mijn 10de en ben nu 18 dus.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!