Aan meneer aanvaller

  • Damn h?jij bent zeker de lolligste thuis of niet?
    Damn, Damn, Krijg je op 6 jarige leeftijd te horen dat sinterklaas nep is. Krijg je op 17 jarige leeftijd te horen dat sinterklaas gewoon een mislukt kinderachtig kind is.


    Omg. Wat een leven hebben wij kinderen tog h?
    Beter ga niet zo zielig doen. Wat is er lollig aan cp hacken? Je fame? Nope die is tog al tering laag.


    Oja, als je tog zo hip bent dan kom je met je real name back;).


  • De zak van sinterklaas, sinterklaas sinterklaas, de zak van sinterklaas daar zit geen dos programma in, dus branden, ja branden, brand maar de hele nacht.
    ga janken, ga janken, omdat CP er nu nog staat.
    ja de zak van sinterklaas xP ( sorry, was in een hele muzikale en creatieve bui ).


    En als je geen skills hiervoor nodig hebt ( wat het argument tegen ferhat is, waar verder geen enkel bewijs tegen is, dus dat is een zielige beschuldiging wat ik niet had verwacht ) dan kan iedereen het zijn.
    Hoeft niet eens iemand te zijn die permanent verbannen is, maar gewoon op banpunten alleen al.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • @ Laresh, Ten eerste wil ik je natuurlijk complimenteren met je prachtige solo van het vernieuwde sinterklaas lied. Ik weet zeker dat jij je schoentje die jaar wel lekker vol krijgt:P haha.


    Ontopic:
    Ik ben het geheel met je eens want wat hier iedereen onder "hacken" versaat is gewoon dom! Mensen, zulke programmatjes kun je overal op internet vinden. Je kunt tijdelijk even een site of houden door hem in een keer super veel serverload te geven of andere mogelijkheden denk aan dataverkeer. Daarom kan mogelijk iedereen gewoon de schuldige zijn? Als criminalspoint hem wil pakken moeten ze contact op nemen met hun server en vragen waar de overvloed van serverload vandaan kwam. Hun kunnen je meestal wel een ip adres geven of ze kunnen je helpen met de beveiliging.


    bewijs
    Denk je dat ik hier onzin uitkraam? Dan zit je goed fout!
    Ik ben zelf ook druk bezig met mijn eigen server starten (nu nog voor prive en vrienden) en ik kan precies zien waar, wat vandaan komt.
    Over dat hacken weet bijna iedereen neem ik aan? Zo nee, ga even googlen en je kunt er wat info over vinden.


    Informatie / Mogelijke straf:
    De bekendste vorm van computercriminaliteit is het opzettelijk en wederrechtelijk binnendringen in een computersysteem of netwerk. Dit heet computervredebreuk (soms ook wel computerinbraak of hacken) en is een misdrijf. Hierop staat een straf van maximaal 1 jaar cel of geldboete van 16.750 euro


    Tjaah mensen, Zo staat het geschreven en zo moet cp het doen;)


    Met vriendelijke groet,
    Rick Jipping

  • Mensen mensen mensen,


    Ooit all geprobeerd een ip adres na telaten trekken zelf ook gedaan en daardoor heeft de persoon die het bij mijn probeerde ook flinke problemen doe de ip check bel daarna het bedrijf op waar het ip adres vandaan komt geef die door aan die bedrijf hun zoeken het adres op je krijgt het per brief thuis gestuurd duurd 2 werkdagen en doe vervolgens aangifte.(Werkt natuurlijk niet als je proxy heb)


    Maar ik vind het erg voor CP maargoed wat doe je eraan.


    Oja wat Major-Crime zij dat is Artikel 138a


    1.Met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de vierde categorie wordt, als schuldig aan computervredebreuk, gestraft hij die opzettelijk en wederrechtelijk binnendringt in een geautomatiseerd werk of in een deel daarvan. Van binnendringen is in ieder geval sprake indien de toegang tot de website wordt verworven:
    a. door het doorbreken van een beveiliging,
    b. door een technische ingreep,
    c. met behulp van valse signalen of een valse sleutel, of
    d. door het aannemen van een valse hoedanigheid.
    2.Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft computervredebreuk, indien de dader vervolgens gegevens die zijn opgeslagen, worden verwerkt of overgedragen door middel van het geautomatiseerd werk waarin hij zich wederrechtelijk bevindt, voor zichzelf of een ander overneemt, aftapt of opneemt.
    3.Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft computervredebreuk gepleegd door tussenkomst van een openbaar telecommunicatienetwerk, indien de dader vervolgens
    a. met het oogmerk zichzelf of een ander wederrechtelijk te bevoordelen gebruik maakt van verwerkingscapaciteit van een geautomatiseerd werk;
    b. door tussenkomst van het geautomatiseerd werk waarin hij is binnengedrongen de toegang verwerft tot het geautomatiseerd werk van een derde.

  • Rchrd,
    Proxy valt tegenwoordig ook makkelijk te ontdekken. Kom op jongen ze zijn verder dan je denkt met de technolie.
    Proxie laat je ip adres zekers veranderen daar ben ik het totaal mee eens. Maar denk je dat, dat niet te ontdekken valt? zekers wel. De meeste servers zijn al zou uitgerust dat de proxy adres bij hun vermeld staat en ook de gewone adres.


    Willem, danku voor de verdere uitleg. Ik kon het artikel nergens compleet vinden.


    Groetjes

  • Citaat van Major-Crime

    Rchrd,
    Proxy valt tegenwoordig ook makkelijk te ontdekken. Kom op jongen ze zijn verder dan je denkt met de technolie.
    Proxie laat je ip adres zekers veranderen daar ben ik het totaal mee eens. Maar denk je dat, dat niet te ontdekken valt? zekers wel. De meeste servers zijn al zou uitgerust dat de proxy adres bij hun vermeld staat en ook de gewone adres.


    Willem, danku voor de verdere uitleg. Ik kon het artikel nergens compleet vinden.


    Groetjes



    Geen dank doe het graag heb thuis heelveel wetboeken liggen omdat ik zelf heb gewerkt op een advocatenkantoor

  • Eindelijk iemand die het snapt 8-) bedankt Guido :cheer:



    [offtopic]
    Zullen ze toch nooit vinden als het een zombie netwerk is.
    Dan heb je misschien 1000e ip adressen van een vermoedelijke dader.


    Succes met zoeken koen (xD)
    [/offtopic]

  • Idd laat die kerel toch lekker links liggen, waarschijnlijk heeft hij thuis niks te zeggen dus gaat hij hier rare dingen uithalen.


    Ten slotte nog even een zinnetje naar die kerel zelf toe "kerel als je dit leest wees niet zo zielig als je ruzie wil verstop je dan niet achter je pc, kom gewoon in real life tegen me vechten"

  • Citaat van Superior

    Jannick
    Praat niet dom 8-) bedoelde het als geintje man |-)



    Criminalspoint word humorloos met al die chagrijnig mensen hier 8-)


    Je hebt helemaal gelijk, en hij was best grappig.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!