En ik ben de nieuwe moderator!

  • Hi allemaal,


    Zojuist heb ik te horen gekregen dat ik het lege gat in de crew van CP mag opvullen als nieuwe/oude moderator. Daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee!


    Sommigen kennen mij waarschijnlijk nog wel, ik ben een tijdje moderator geweest op een eerdere versie van CP. De crew heeft mij nu een tweede kans gegeven, en die grijp ik met beide handen vast.


    Even wat info over mij: ik ben Lodewijk, ik woon in Eemnes en ik ben bijna 17 jaar. Ik ben gewoon nog scholier, 6e klas, en naast websites bouwen en onderhouden is theater mijn grote passie.


    Ik ga nu heel even genieten van dit mooie verjaardagcadeau, en daarna direct voor jullie aan de slag. Ik heb er zin in!


    Lodewijk

  • Dankjulliewel allemaal :)


    @ Pim/Terrorsheep: jawel, maar dan moeten ze wel allemaal terecht zijn... (c) Of mag ik ze allemaal aan jou cadeau doen? ;)


    Edit by Pim: Tuurlijk terecht ;) Als je echt moeite doet kan je heel wat banpunten uitdelen hoor xD Het is maar hoe actief je bent :D

  • Citaat van Lodewijk

    Dankjulliewel allemaal :)


    @ Pim/Terrorsheep: jawel, maar dan moeten ze wel allemaal terecht zijn... (c) Of mag ik ze allemaal aan jou cadeau doen? ;)


    Van mij mag je er zo veel geven als je wilt aan elk account dat ik als alex ruter identificeer...


    Zal ik je hier dan ook maar succes wensen?
    Nah, een keer is wel genoeg lijkt mij...


    edit:
    Ok, ik geef toe, gecondoliflapstaart!

  • Welcome back, hopelijk kan jij helpen het niveau weer op te krikken.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Geachte lodewijk,


    Ik wens je veel succes toe op Criminalspoint toe en hoop dat je het hier gezellig zult hebben ik persoonlijk heb het hier soms wel gezellig ook niet altijd tevens vind ik de crew wel beter georganiseerd en met jou erbij zal het vast nog wel beter worden.


    Ik wens je nogmaals veel succes namens mijn zolang je mijn maar geen banpunten geef. Sommige weten dat ik aventoe heel vervelend kan worden als iemand mijn een banpunt uitdeeld.


    Maargoed daar draait het niet om het draait om plezier en vreugde en gezelligheid niet bang wezen dat als je perongelijk een foute post maakt gelijk een uur wordt verbannen.


    Tevens nog wel een vraag om topic´s van een aantal maanden geleden te sluiten daar struikelen namelijk veel mensen over en de crew vind dat maar alteleuk dan kunnen ze namelijk weer een puntje extra uitdelen hopelijk zal jij dat oplossen.


    Succes.


    Met vriendelijke groet,


    Willem

  • Citaat van Lodewijk

    Ik zal eens kijken of ik daar binnenkort iets aan kan doen ;) Enne, als jij braaf en netjes bent op CP, dan hoef je nergens voor te vrezen!


    Geachte,


    Ik zal ook nergens voor vrezen hoor Dein en nog wel een paar weten hoe ik kan zijn.


    Als iemand mijn het lastig gaat maken ga ik ook die persoon het lastig maken.(a)


    Zo ben ik nou eenmaal maar voor jou zou ik extra off topic reacties maken kijken hoe je optreed.(a)(a)(a)(a)


    Met vriendelijke groet,


    Willem

  • Citaat van Willem

    Tevens nog wel een vraag om topic´s van een aantal maanden geleden te sluiten daar struikelen namelijk veel mensen over en de crew vind dat maar alteleuk dan kunnen ze namelijk weer een puntje extra uitdelen hopelijk zal jij dat oplossen.


    Alle topics waar de laatste 2 maanden geen activitiet is geweest zouden nu gesloten moeten zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!