En ik ben de nieuwe moderator!

  • Hi allemaal,


    Zojuist heb ik te horen gekregen dat ik het lege gat in de crew van CP mag opvullen als nieuwe/oude moderator. Daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee!


    Sommigen kennen mij waarschijnlijk nog wel, ik ben een tijdje moderator geweest op een eerdere versie van CP. De crew heeft mij nu een tweede kans gegeven, en die grijp ik met beide handen vast.


    Even wat info over mij: ik ben Lodewijk, ik woon in Eemnes en ik ben bijna 17 jaar. Ik ben gewoon nog scholier, 6e klas, en naast websites bouwen en onderhouden is theater mijn grote passie.


    Ik ga nu heel even genieten van dit mooie verjaardagcadeau, en daarna direct voor jullie aan de slag. Ik heb er zin in!


    Lodewijk

  • Dankjulliewel allemaal :)


    @ Pim/Terrorsheep: jawel, maar dan moeten ze wel allemaal terecht zijn... (c) Of mag ik ze allemaal aan jou cadeau doen? ;)


    Edit by Pim: Tuurlijk terecht ;) Als je echt moeite doet kan je heel wat banpunten uitdelen hoor xD Het is maar hoe actief je bent :D

  • Citaat van Lodewijk

    Dankjulliewel allemaal :)


    @ Pim/Terrorsheep: jawel, maar dan moeten ze wel allemaal terecht zijn... (c) Of mag ik ze allemaal aan jou cadeau doen? ;)


    Van mij mag je er zo veel geven als je wilt aan elk account dat ik als alex ruter identificeer...


    Zal ik je hier dan ook maar succes wensen?
    Nah, een keer is wel genoeg lijkt mij...


    edit:
    Ok, ik geef toe, gecondoliflapstaart!

  • Welcome back, hopelijk kan jij helpen het niveau weer op te krikken.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Geachte lodewijk,