Ik word gek, nog steeds geen redemption
Lockerz invites!
- Jannick
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
neeh nu is die signup redemtpion^^:P, en ze hebebn technical issues
-
Ik heb me daarvoor ingeschreven;)
-
ow ok:):P
-
Dit slaat werkelijk nergens op. Had me ingeschreven voor de eerste wave en er stond hele tijd; sorry, you're to signed in for this wave! Dit is echt kl*te want ik wou graag iets redeemen.
Weet iemand toevallig hoe laat de general redemption is morgen (nederlandse tijd)?
-
wordt niet bekend gemaakt
-
wordt nmiet bekdn gemaakt inderdaad!, je moet gewoon goed blijven opletten en denk wel ff na dat het daar nu pas 07:19 is:P haha, du reemption komt wanneer het hun goed uitkomt en miss voor ons niet:(:((:((
-
waars voor hun avond
-
snap je antwoord niet diestro waars voor hun avond?:o ik denk dat ze rond 18:00 19:00 EST redemption houden en dan is het hier dus 01:00 of 00:00
-
Gewoon scriptje voor schrijven...makkelijk genoeg. Je kan ook heel makkelijk een script schrijven wat elke dag even inlogt.
-
JeroenH inderdaad maar redeemen moet je toch echt zelf doen omdat je het ook moet invullen!
-
-
zou kunnen:O:p maar weet niet of het zal werken, hoeveel punten hebben jullie allemaal die vandaag proberen te Redeemen?:O
-
-
jah idd dat komt het beste uit voor hun oneerlijk-.-
-
Laten we met z'n allen afspreken dat als iemand ziet dat redemption er is, het hier meld, oke?:D
-
mij best, zou het sowieso wel melden:)
-
Dan zal ik het ook melden als ik het zie. Ik vind het nog best k*t dat ik genaaid ben met die member appreciation. Zit ik hele dag achter mijn PC, 100 PTZ verspild voor die wave en dan staat er: Sorry, you're not in this wave of Sorry, session's expired:S
-
Dat is inderdaad vervelend misschien even een berichtje naar lockerz sturen?
-
zou idd even berichtje sturen als ik jou was
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!