Lockerz invites!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je mag het als reclame zien, afgezien van het feit dat je er zelf ook wat aan hebt, en het nog besloten is. Like I care dat mijn saldo omhoog gaat *sigh*

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.10.09 11:26:42:
    Even een bump, als 't mag :)

  • Weet iemand of dit echt werkt?
    Ik heb ook een acc dus kan ook wel wat invites uit delen (stuur maar pm met je e-mailadres er in). Maar daar gaat het mij nu even niet om.
    Ik zou eerst graag willen weten of dit echt of nep is.
    Iemand ervaring of meer info?

  • Citaat van snor

    Weet iemand of dit echt werkt?
    Ik heb ook een acc dus kan ook wel wat invites uit delen (stuur maar pm met je e-mailadres er in). Maar daar gaat het mij nu even niet om.
    Ik zou eerst graag willen weten of dit echt of nep is.
    Iemand ervaring of meer info?


    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

  • Citaat van Cas

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Had ik ook gezien, maar is makkelijk te faken. Ik heb nog van niemand die ik ook maar een beetje ken (via forums of wat dan ook) een bevestiging gehad dat lockerz echt is.

  • ik heb op dit moment 92 ptz, je hebt er 100 nodig voor bijvoorbeeld een leuk spel oid. als ik er 100 zou hebben zou ik wel wat kunnen bestellen, waar ik dan ook zeker een foto van maak ;)


    Denk alleen dat die 8 ptz nog best lang gaan duren :p

  • Ik heb enkele dagen een account op lockerz ik had nog maar 21 credits en nodigde wat vrienden uit.
    Een vriend van mij kende het al een tijdje en zei dat hij mijn punten kon vergroten als ik nog een ander emailadres had.


    Ik gaf hem dus een emailadres dat nog niet in gebruik was bij lockerz en probeerde het.
    Deze ochtend kreeg ik men uitnodiging ik vulde men gegevens in speelde het spelletje en ineens stond men account op 1024 punten en 19 vrienden...


    Weten jullie misschien hoe dit mogelijk is?


    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • *knip* reactie weg?
    Euh
    Vreemd, middenkolom is wel gewoon... En het aantalptz, ik zou even je koekjes verwijderen van lockerz, opnieuw inloggen etc. En anders geef je je het zelf aan (of stuur je een ipod touch 64 gb door naar mij (A))


    [offtopic]Plug je adapter even in :P[/offtopic]

  • Citaat van Jannick

    *knip* reactie weg?
    Euh
    Vreemd, middenkolom is wel gewoon... En het aantalptz, ik zou even je koekjes verwijderen van lockerz, opnieuw inloggen etc. En anders geef je je het zelf aan (of stuur je een ipod touch 64 gb door naar mij (A))


    [offtopic]Plug je adapter even in :P[/offtopic]


    Ja ik snap het ook niet ik heb mijn vriendin zelf uitgenodigd en dat komt er bij te staan maar ik zie nergens andere vrienden ofzo maar toch staat er dat ik er 19 heb...
    Na ja ik zal maar gwn blij zijn met de punten zeker ^^
    vind het alleen raar dat de vrienden er niet bij komen.

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • cbproductions gooi je kans op iets bijv een ps3 spel van 100ptz om te zien of het echt werkt?


    Ik heb nog invites over:O(pm me maar met je msn)(ik vind lockerz veels te langzaam en doe er niks mee:S)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!