Nieuwe ICTscripters
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
En dan nog eentje mss kan je die laatste ... ook laten refreshen met ajax.
-
De andere designs werden disabled. Normaal zie je nu enkel ons design..
Jammer. -
Heel tof gedaan! Doe zo voort!
-
Deze versie is echt een verbetering tegenover de vorige. Moet er alleen nog aan wennen.
Ik moet wel altijd opnieuw inloggen, ookal is 'remain logged in' aangeduid. -
Je kan tegelijkertijd maar met 1 browser en op 1 toestel ingelogd zijn.
Zou het daardoor kunnen dat je wordt uitgelogd?Bugfix:
- https werkt de site nu ook correct.
- sterretjes in je rank werken nu weer -
Ga over de data met je muis, krijg je een title.
-
-
Waar ik me vooral aan stoor is dat er op de 'homepage' 2 menu's zijn en bij een topic niet meer. Ook vind ik het overkill om te melden wie er online was. Daar hebben we toch niets aan, dus die zou wegkunnen en enkel who is online laten staan.
-
Waar verander je eigenlijk dat titeltje onder je profielfoto???
-
Linksboven klikken op je naam en dan edit profile?
Had daarnet weer even de https kapot gemaakt, maar werkt nu gelukkig weer.
-
Ik vind het er keurig uitzien! Moderne uitstraling en mits het enigszins wordt bijgewerkt is het zeker een grote upgrade voor ICTS!
-
Het is nu mogelijk om je eigen posts te "liken" dit lijkt me toch niet de bedoeling? Aangezien dit alleen maar een vertekendbeeld kan geven van een post.
-
-
Ik zie het nu pas voor het eerst, maar ik word er behoorlijk blij van !
ziet er vet uit
-
Mijn mening; Ik vind dit een super vooruitgang! De manier waarop alles werkt, en doet. Dat bevalt me echt!
Misschien een suggestie; Bij converstions dat je ze sorteert op datum van vroeg naar later. Nu moet ik alsnog mijn inbox openen om mijn prive berichten te bekijken
Bedankt Koen!
-
De optie om alle topics op gelezen te zetten (wat in vorige versie wel aanwezig was), is dat volledig verdwenen?
Of is deze verplaatst?
Want kan het helaas niet meer terug vinden.
Mocht deze zijn verdwenen, kan het weer terug komen? -
De optie om alle topics op gelezen te zetten (wat in vorige versie wel aanwezig was), is dat volledig verdwenen?
Of is deze verplaatst?
Want kan het helaas niet meer terug vinden.
Mocht deze zijn verdwenen, kan het weer terug komen?Deze is er nog, ikzelf heb er ook een tijdje naar moeten zoeken en vond het niet. M.Beers zei het tegen me.
Wanneer je naar forum gaat zie je rechtsbovenaan een vinkje, hiermee zet je alles op gelezen.
(Dit werkt ook zo bij berichten!) -
Over de blog, blijkbaar neemt hij de laatste reactie van de blog, en niet de laatste blog..
-
Klein bugje gevonden: je kan geen afbeeldingen als bijlage verzenden. Dan krijg je steeds een broken image.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!