Posts by Bits

    Waarschijnlijk hide je de ene en de ander niet via css of jquery?


    Jek an het door if else doen maar ook:


    Code
    visibility:hidden;
    display: none;


    Dan zou het ook opgelost moeten zijn.

    Waar ik me vooral aan stoor is dat er op de 'homepage' 2 menu's zijn en bij een topic niet meer. Ook vind ik het overkill om te melden wie er online was. Daar hebben we toch niets aan, dus die zou wegkunnen en enkel who is online laten staan.

    Een jullie maar beweren dat jullie enkel een Framework gebruiken. Dan zou dat betekenen dat de code engels is en er nergens iets met content of menu items zou worden gedaan. Dus als ik het nu goed begrijp, hebben jullie niets zelf geschreven en enkel lopen vertalen

    Code
    $zoekPlanning = $db->prepare('SELECT * FROM ' . TBL_PLANNING .' ORDER BY werkdag DESC');


    Nu pakt hij de laatste werkdag wil je de allereerste werkdag doe je ASC

    Wat mij vooral opvalt is dat je in je catch een messagebox.show doet, dat betekend dat je form elementen in je class hebt gedaan en dat is niet de bedoeling.


    Verder ga je querys wegschrijven, maar let je niet op sql injectie. Beter is om te zorgen dat je een query stuurt en parameters voor die query.


    Moet je maar eens kijken naar voorbeelden hoe je geparameteriseerde query's schrijft.

    Deze tekst verontrust me:


    Welkom op de site!


    Het eerste wat ik ga doen is de source iets beter beveiligen

    Dat staat niet in het eerste bericht van Koen, die schuift de problemen naar Versio maar dan had dimoweb zoals Luc zegt ook plat moeten liggen als de server down was. Maar de server is niet down geweest maar inderdaad de database. Maar dat staat natuurlijk weer nergens vermeld.

    Citaat


    Een aanval van amper 600 verbindingen haalde de server al neer.
    Normaal kunnen wij veel meer aan.


    Lijkt me dus dat dan ook dimo plat had moeten liggen.

    Ubuntu is een op Linux gebaseerd OS. Dus is gewoon Linux (unix). Voor een vps zou ik centos aanraden wordt bij veel hostingproviders gebruikt.


    Maar als ik je post hierboven lees raadt ik je af om hosting provider te gaan worden want kan merken dat je er te weinig vanaf weet.

    Dit bericht staat er nu al een paar uur, ik zie 2 teamleden online (L.Groot en Tim) maar hebben nog niet gereageerd, er zullen er vast meer online zijn geweest.


    IK ben hier nog niet zolang lid maar iemand vertelde mij dat dit een actieve community was. Hij is misschien wel een actievere dan de meeste ict comunity's maar echt druk is het hier niet.


    Ook ik heb het idee dat het team niet veel doet en er maar weinig kennis binnen icts team is. Als ik lees over de vele server problemen die ze hebben gehad, huur dan een managed vps als je zelf de problemen niet te baas kan.


    Ook het feit dat dit op kant en klare software draait en op een design dat iedereen gewoon kan kopen geeft mij niet echt de kundigheid van icts aan. Maar dat is hoe ik er dan over denk.

    Beste,


    Weet je zeker dat hij gehackt is op zijn pc? Ik kan namelijk ook iemand zijn profielfoto aanpassen door in een openbare ruimte of school sessies van facebook te stelen wanneer iemand via http naar facebook is gegaan. Namelijk met wireshark.

    Visualstudio is echter niet gratis en ook niet goedkoop!
    Kijk naar netbeans of iets dergelijks. Voor IOS heb je XCode nodig en een mac te kunnen ontwikkelen (of zorgen dat je een vm kan draaien)

    IK las uw bericht vanmorgen pas Ferhat, maar gezien dat Luc toen al een bod had geplaatst van 12 uur is het wel zo eerlijk hem dan ook aan hem te geven.


    4 mensen waaronder Luc hebben wel degelijk de ingame layout gezien.