Hey CriminalsPoint,
Ik zou graag willen weten wat voor 'n functies en opties jullie nou echt graag in een criminal script zien. Dus kortom; Welke functies moeten er van jou persé in een top criminal script?
Alvast bedankt!
Groeten,
MasterCrime(a)
Hey CriminalsPoint,
Ik zou graag willen weten wat voor 'n functies en opties jullie nou echt graag in een criminal script zien. Dus kortom; Welke functies moeten er van jou persé in een top criminal script?
Alvast bedankt!
Groeten,
MasterCrime(a)
3D
Dat zou ik ook wel graag willen zien. Soort GTA:P
Gebruik maken van JAVA. (a)
Nee C++ :).
Doe dan C#
Doe dan geen C sharp, want dat is van Microsoft.xD
Nee, al die geavanceerde talen niet zozeer: Het is tenslotte browserbased. Als je het over technieken wilt hebben: Javascript en AJAX. Daarnaast inderdaad wel grafische dingen, maar niet zozeer 3D. Denk meer aan landkaarten en dat soort dingen.
Qua echte spel opties... Ik ben niet zozeer meer een voorstander van het power idee. Als je iets wilt, flikker dat eruit. Wees vernieuwend, en maak het zelf!
Ik vind dat er eens een dergelijk spel moet komen, met 3D in. Dit is volgens mij niet te zien op het net. Dan kan je ook zo'n 3D-Brilletje kopen (xD) Zou wel gaaf zijn, met wat java en flash :p
[offtopic]Wie doet het beter dan mij, met de volgende:
Banpunten: 74 (74 uur)[/offtopic]
CitaatNee, al die geavanceerde talen niet zozeer: Het is tenslotte browserbased. Als je het over technieken wilt hebben: Javascript en AJAX. Daarnaast inderdaad wel grafische dingen, maar niet zozeer 3D. Denk meer aan landkaarten en dat soort dingen.
Ben ik het mee eens, het is nog altijd een tekst based game dus ook flash en, 3d is overbodig, ik persoonlijk vind het tijd worden voor nieuwe opties die nog niet gezien zijn.
Richard, je kan toch gewoon 3-D maken zoals de cinema's?
http://www.kinepolis.com/be-nl/index.cfm?PageID=108216
Een spel moet niet iets hebben vind ik. Het gaat niet om de opties, maar om het geheel. Dat is ook iets waar criminals in het algemeen de fout in gaan: Er komen wel meer opties bij, maar het principe blijft precies hetzelfde.
En met 3D hoef je echt niet aan te komen hier. Zie hier maar eens iemand te vinden die 3D applicaties kan programmeren, de meesten kunnen nog amper PHP. Laat staan Java of een C variant.
En met een 3D game heb je trouwens ook ineens een andere doelgroep.
[offtopic]WTF (sorry voor taalgebruik) is C++ / GDK? :p[/offtopic]
Naja, hier kan je leren hoe je het doet :p
http://www.mostert.org/3dindep…bril.php#afbeelding_maken
C++ is een programmeertaal en GDK is een library om 3D applicaties te programmeren, als ik me niet vergis...
@Killingdevil, Bedankt! :cheer:
Maar dit is toch wel mogelijk? Zou wel gaaf zijn :p
Welke andere doelgroep? Het blijven gamers ...
Wel andere gamers... Het is wel mogelijk, maar op CP zit die kennis niet. Ik kan met moeite een beetje C++, en kan een redelijk beetje Java. Maar daar blijft het bij mij ook bij. Zou vast wel iemand zijn die meer kan op dat gebied, maar een echt 3D spel... Nee, dat zie ik nog niemand op CP doen.
Citaat van KillingdevilWel andere gamers... Het is wel mogelijk, maar op CP zit die kennis niet. Ik kan met moeite een beetje C++, en kan een redelijk beetje Java. Maar daar blijft het bij mij ook bij. Zou vast wel iemand zijn die meer kan op dat gebied, maar een echt 3D spel... Nee, dat zie ik nog niemand op CP doen.
Je zou toch je design in 3D kunnen maken? Dan zou je toch al ver zitten, niet? Wat mensen die eruit springen en dat is het? 8-|
Graag ontvang ik wat serieuzere reacties.. Met 3D gaat het echte effect van een criminal weg, de browser game gedachte.
Kleine flash stukjes zij natuurlijk wel mogelijk.. Zoals bij Banditi.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!