Promotie Tim, afscheid MJorritsma en aankondiging sollicitiatie!

  • Beste leden van ICTscripters,


    Er is een lange tijd geen nieuws omtrent het team geweest dus daarom komt er nu in één keer erg veel informatie naar buiten.


    Om met het beste nieuws te beginnen: Tim is vanaf nu super moderator. Deze functie is een tijdje geleden afgeschaft omdat Willem en ik beheerder zijn geworden en er toen geen gegadigde voor deze functie was + dat wij de functie niet meer nodig achtten. Wij merken echter dat wij als beheerder nu heel erg veel vragen over moderatoren krijgen en ook over topics in het algemeen. Daarom hebben wij besloten de functie super moderator terug te brengen in ons team. Voor jullie informatie volgen hieronder alle functies binnen ons team:


    Moderator
    Controleert topics en berichten en grijpt in waar nodig. Volgt de regels op en bestraft/waarschuwt leden als deze de regels overtreden. Behandelt reports zoveel mogelijk naar eigen kunnen en vraagt wanneer hij er niet uit komt hulp bij de super moderator. De moderator is het visitekaartje en vaste aanspreekpunt voor elk lid. Het is dus niet de bedoeling om direct naar een super moderator of beheerder te stappen als de kwestie niet eerst bij een moderator neer is gelegd. Momenteel vervullen Hamza-R en Ferhat.Remory deze functie.


    Super moderator
    Is de "floormanager" of "supervisor" over de moderatoren. Hij zorgt ervoor dat er genoeg moderatoren zijn en geeft dit aan bij de beheerders wanneer dit niet het geval is. Tevens helpt hij de moderatoren mee als het druk is en handelt hij klachten over onze moderatoren af. Deze functie wordt momenteel vervult door Tim.


    Adviserende staff
    Geven advies af aan de beheerders en aan de eigenaar en ontwikkelen de website verder af. Deze functie wordt momenteel vervult door R-Mijnten en Stefan.J.


    Beheerder
    Zorgt ervoor dat de website draaiende blijft. Coördineert de inhoud, geeft nieuwe ideeën door aan de developers, behandelt de linkpartners en is een vast aanspreekpunt voor de super moderator. Is tevens verantwoordelijk voor de regels en het bijwerken hiervan en zorgt achter de schermen voor allerlei organisatorische zaken. Behandelt klachten wanneer de super moderatoren hier niet uitkomen. Deze functie wordt momenteel vervult door Willem en L.Groot.


    Eigenaar
    Zorgt dat de server en de website online blijven en dat contracten met derde partijen goed geregeld zijn en blijven. Deze functie wordt momenteel vervult door K.Rens.


    Het is dus niet de bedoeling om direct naar een super moderator of hoger te stappen, eerst je probleem of vraag bij een moderator neerleggen, hij zal dit verder naar boven doorspelen indien hij dit nodig acht. Iedereen van het team van beheerder en hoger reageert standaard niet op dit soort kwesties, tenzij anders afgesproken.


    Daarnaast is een moderator zelf verantwoordelijk voor de straf die hij oplegt. Onze regels zijn er zodat in het algemeen duidelijk is wat er verwacht wordt van jullie en wat jullie van ons kunnen verwachten. Een moderator kan oordelen dat de straf die op een bepaald feit staat niet juist is en kan zodoende een andere straf opleggen. Als je het hier niet mee eens bent zal een andere moderator je hierbij kunnen helpen en uitzoeken of het daadwerkelijk niet correct is.


    Dan het tweede punt, helaas treed MJorritsma af als moderator binnen het team. Het volgende bericht heeft hij voor jullie achtergelaten:



    Namens het volledige team wens ik hem erg veel succes in zijn verdere leven en wij zien hem graag terug als elite lid op onze website. Maks het ga je goed!


    Dan het laatste en wellicht voor jullie het interessantste punt: door het afscheid van MJorritsma en de promotie van Tim zijn er te weinig moderatoren op onze website. Daarom starten wij volgende week een nieuwe sollicitatieronde met o.a. een vragenlijst. Wij zijn vanaf dan op zoek naar ongeveer 2-4 nieuwe moderatoren, afhankelijk van het aanbod. Daarover zal volgende week meer informatie beschikbaar komen. Deze sollicitatie zal door mij worden geleid en het hele team zal deels invloed hebben op de beslissing hiervan.


    In de tussentijd heeft het geen zin om berichten naar ons te sturen, integendeel: hierdoor zal je sneller worden geweigerd.


    Ik hoop jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groeten,


    Lars Groot
    Beheerder ICTscripters

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Succes met je nieuwe functie Tim! Hoop op leuke nieuwe dingen, zoals de ICT lessen, en ik denk dat jij die zeker kan brengen. :)


    Jammer dat je weggaat M.Jorritsma! Hoop je nog wel eens terug te zien hier. ;) Succes!

  • Insgelijks Jordi, maar wanneer ik mijn verantwoordelijkheden als mod niet meer kan nemen is het misschien verstandig om hier afstand van te doen. Bij deze heb ik dat dus ook gedaan.


    @ De rest
    Ik stop als moderator, niet als bezoeker. Ik zal hier dus nog regelmatig kijken hoe het gaat en kijken of ik iets voor iemand kan betekenen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!