Armeense Genocide

• Anders ga je lekker demonstreren ofzo ? Je denkt toch niet dat Nederland,Engeland en alle landen die meewerkten aan de slavernij ooit hun excuses hebben aangeboden aan alle mensen uit afrika? Of de het gebeuren met de stemrecht van de vrouw, hebben hun ooit iets gehoord behalve dat ze opeens wel mochten stemmen.

Had trouwens nog wat gelezen dat armenen in 1992 terroristische activiteiten hebben vertoond waar werkelijk beeldmateriaal van is.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wil je zeggen dat armeense bevolking allemaal engeltjes zijn dan? Want daar is waar jij naar toe gaat omdat je elke turk die hier ook maar iets post afsnauwt. Over het algemeen mag ik de turkse samenleving ook niet naar je kan tenminste luisteren naar ze inplaats van boos zijn op iets waar jij nooit bij was en dus de echte oorzaak ook niet van kent. Je luistert niet eens na mij wat ik allemaal zeg over andere volkeren en/of het vrouwelijke geslacht wat ook nooit wat gehoord heeft van de daden.

• deze discussie klopt volgens mij niet meer.
    want ik volg het iig niet.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• cwcw,

Jij hebt dit topic geopent maar je wilt niet eens in discussie gaan met de Turken die met argumenten komen.

Jij zegt alleen Turkije heeft genocide gepleegd en alle Turken op deze forum hebben niks te zeggen. Dit is onzin want jij beschuldigd hun met iets wat volgens hen niet gebeurd is.

Ik ga niet in op de discussie van de genocide, want de meeste mensen hier weten niet hoe deze probleem is gestart men weet alleen dat Turkije iets slecht heeft gedaan aan de Armeense volk. Maar dit klopt niet! Armeniërs hebben ook hele slechte dingens gedaan tegenover de Turken.

Volgens Turkije is dit geen genocide en ookal zweert de hele wereld bijeen om Turkije te laten accepteren dat dit een genocide is dan zal Turkije toch het niet gaan accepteren.

Er werd gezegd op de forum van: als Turkije het niet accepteerd dan mogen ze niet meer in de EU.
    Sorry maar 60% van de Turken in Turkije wilt de EU niet meer. Ze weten dat de EU niet meer zo welvarend is als vroeger.

Cwcw Hrant Dink is niet vermoord door de Turkse volk. Hrant Dink was een hele goede Armeniër en hij werd vermoord door een terroristische groep genaamd Ergenekon (Deze wilde staatsgreep gaan doen dit jaar in Turkije). Hier kan je meer lezen over hen http://en.wikipedia.org/wiki/Ergenekon_(organization)
    Door het vermoorden van deze persoon wilde deze groep chaos gaan creëren in Turkije.

• agirman87 volgens mij hebt jij niet gelezen over Hrant Dink en heb je de nieuws ook niet gevolgt. jij helemaal niet waarover je hebt zoals een paar anderen.

okey dat cwcw beetje vaag doet tegen de turken dan snap ik. dat hoort eigenlijk niet maar het is gebeurt kan niet worden verandernt en ik denk niet dat armenen veel fouts hebben gedaan want ten eerste geef eens een voorbeeld wat armenia gedaan heeft(ik bedoel in vergelijking met de massamoord) en waarom cwcw het duidelijk wilt maken omdat turkije steeds ontkent. Maar gebeurt is gebeurt en beelden liegen niet, klaar punt uit. Het is niet de fout van de turken van nu en de meesten zijn er niet blij mee. maar dat zegt al genoeg ik vind niet dat jullie een soort van gevecht doen want als ik dit topic lees denk ik aan een soort fight maar dit is een discussie dus discussieer erover.

Dat wat ik erg vind is het ontkennen.

spelfouten voorbehouden

Toevoeging ik vind dat het wel ERKEND moeten worden maar niet alleen de armeense genocide ook bijvoorbeeld over wat er allemaal bij de joden is gedaan en alle andere afschuwelijke dingen.

• agirman87
    "als Turkije het niet accepteerd dan mogen ze niet meer in de EU.
    Sorry maar 60% van de Turken in Turkije wilt de EU niet meer. Ze weten dat de EU niet meer zo welvarend is als vroeger."
    Denk je echt dat dat de reden zal zijn? Denk eerder dat hun bij de Europese Unie willen dan andersom en dat zal geen moer te maken hebben met die genocide.

Tevens botmen jij reageert ook als een Armeniër (je bent het dan ook weet ik zelf) dat hun niks of nauwelijks wat fout hebben gedaan maar daar zit je ook wel mis denk ik. Je begint niet zomaar iets met een andere cultuur het moest dus van beide kanten geweest zijn.

• Land zuigt, doden is beter dan land, dan is er geen tegenstand en kan je alsnog het land inpikken...

sowieso snap ik turken al helemaal niet...
    gaan ze heel relax een dictatuur stichtte in de balkan en oost europa, stoppen ze d'r mee, maar dan gaan ze wel armenen zieken.
    dan vind ik niet kunnen weet je....

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Beste,

Ik snap niet waarom er over verschillende rassen zoveel onzin en dingen worden verspreid.

Zoek is op "Nederlanders"
    Zoek is op "Turken"
    Zoek is op "Marokkanen"
    Zoek is op "Chinezen"

Noem maar op, ieder ras heeft wel wat gemeen en hebben evrkeerde dingen gedaan. Of het nou Nederlanders, turken of wat dan ook zijn. Iedereen blijft gelijk. En in de realistische verhouding is iedereen familie van elkaar.

Ik vindt deze discussie dus totale onzin het haalt oude herinneringen omhoog, en je zet een bepaald soort ras weer tegenover de andere rassen die denken dat ze beter zijn.

Tevens is dat filmpje in 2007 geplaatst. Is dus al erg oud.

Ik ben een racist! een hele grote!

Ik haat namelijk iedereen die mij haat!.. Als alle andere zo ook nou is zouden denken dan gaat iedereen veel beter met elkaar om! ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

• Oorlog wordt hoofdzakelijk gevoerd om vier redenen: Land, godsdienst, veiligheid en geld.

Oorlogen om godsdienst zijn het slechts van allemaal, en de enigste die positief kan zijn is oorlog om veiligheid, en deze komt dan ook lekker het minste voor.

Iedere bevolkingsgroep heeft wel eens een andere groep iets aangedaan, de Europeanen met de slavenhandel, de Amerikanen tegenover de Indianen, de Turken tegenover de Armeniërs, de Duitsers tegenover de Joden,... Ga zo maar door.

Je kunt een hele bevolkingsgroep niet straffen omdat ze als bevolkingsgroep iets misdaad hebben, zoals je een hele bevolkingsgroep nooit in een hokje kunt plaatsen. Hitler heeft de Joden achtervolgt omdat hij vond dat ze de rijke baantjes hadden in Duitsland: Ze waren over het algemeen gewoon goed opgeleid! Andere Duitsers zijn hier meestal door mee gegaan door één ding: Macht! Macht kan van alles met mensen doen, zoals zoveel.

Mensen zijn nu eenmaal beïnvloedbaar, en denken alleen maar aan zichzelf.

Oorlog zal er altijd zijn, of deze massamoord nu wordt erkent als genocide of niet: Veel zal het niet veranderen.

• Citaat

Ik was op mijn hyves toen ik in ontdekking kwam over de armeense Genocide ik vind dit allemaal afschuwelijk wat die turken allemaal gedaan hebben
    en ze zijn er ook nog trots op

Om nog even terug te komen op dit hierboven. Je wist dus niet eens dat het bestond. En nu je het weet ben je opeens pissig. Tevens over dat turken er trots op zijn geloof ik ook geen ruk van. Armeniërs haten turken meer dan andersom. Denk tevens niet dat ze er trots op zijn maar dat moet hij zelf maar bepalen.

• cwcw, dit is 100 jaar geleden gebeurd en jij komt er nu pas mee!
    Dat het erkend moet worden bla bla & dat het binnenkort ook in Nederland zal gebeurden.
    Hoe kan je nou zo iets zomaar zeggen dat het ook in Nederland zal gebeuren.

Het is 100 jaar geleden wat wil je er aan gaan doen?
    Denk je dat ze de stuk land van Turkije nu zomaar kunnen inpikken?
    Anders hadden ze het allang al gedaan,
    In die 100 jaar is er zeker wel veel veranderd en is het inpikken van een land moeilijker dan je denkt!

& zover ik weet is er vroeger ook stuk landen gestolen van Turkije
    Doet Turkije hier ook zo moeilijk over? NEE
    Kan ik ook zeggen dat dit erkend moet worden 8-)

& weet je zeker dat de turken er trots op zijn?
    Ik ben een turk en ik ben er niet trots op, Niemand vindt het natuurlijk leuk om kleine kinderen over de bruggen te gooien, Om onschuldige mensen te doden enz.

en meer dan elfduizend turken hebben een internetpetitie getekend waarin ze zich verontschuldigen voor de massamoord, Oke dat is niet veel maar toch verontschuldigen ze zich, en dan zeg je dat ze er trots op zijn pff je praat zomaar wat man.. :|

Met Vriendelijke Groet,
    Seliim

Edit:

• cwcw: Kun jij jezelf echt nog serieus nemen? Hun zijn al met tientallen argumenten gekomen, en jij nog niet eens met ééntje! Je hebt iets gevonden waarmee je de Turken slecht kon noemen. Helaas werkt het niet zo.

Ik wil niet zeggen dat ik altijd fan ben van de Turkse inwoners in Nederland, maar je kunt ze niet over één kam scheren. In het algemeen doen ze onze maatschappij misschien niet goed (Hoog percentage misdrijven in vergelijking met autochtonen), maar dat betekent niet dat je ze allemaal zo kunt beoordelen. Mensen horen niet alleen tot een groep, ze zijn ook een individu.

En jij, cwcw, hebt hier gewoon niks te melden. Leg maar eens uit waarom dat al genoeg zegt. Alle Turken die hier gereageerd hebben zijn waren dus wel slimmer als jou!

• sluit alsjeblieft t topic, cwcw kan geen goede argumenten geven en loopt de bevolkingsgroep turken af te zeiken, ik ken genoeg turken die zich wel normaal gedragen....

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!