Posts by agirman87

    Ik wil dat de leden die dood zijn zonder callcredits te gaan kopen weer zichzelf levend kunnen maken in het ziekenhuis.


    Ik denk dat de bovenste wel zoe moeten lukken.


    Ik wil als uitbreiding ook dat de leden die bellen hun gestolen geld terugkrijgen wanneer ze bellen.


    Zou iemand me hierbij kunnen helpen. Ik heb wel een kleine budget voor dit klus.

    B]Titel van de werkzaamheden: [/B]
    Scripter gezocht voor banditi script


    Omschrijving van de werkzaamheden:


    Momenteel is er een inlogprobleem op mijn script wanneer iemand inlogt dan kan diegene niet de eerste keer inloggen maar de 2e of de 3e poging lukt het wel om in te loggen.


    Ik wil een referentiesysteem in het script waarbij de speler beloond word als hij een vriend laat aanmelden via zijn link op het spel.


    IK wil een balkje of de hoofmenu over de misdaden, werken, geluksrad etc. De lid kan in deze balkje zien hoelang hij nog moet gaan wachten voor de misdaden, werken, geluksrad etc.


    Tekst die op voorpagina staat moet ook op registerpagina staan.
    VB http://www.maffiado.nl/ tekst hier moet op deze pagina staan aan de rechter gedeelte http://www.maffiado.nl/game/re…lrphohsvqgfmut68orpglijg1



    Interesse pm me!

    cwcw,


    Jij hebt dit topic geopent maar je wilt niet eens in discussie gaan met de Turken die met argumenten komen.


    Jij zegt alleen Turkije heeft genocide gepleegd en alle Turken op deze forum hebben niks te zeggen. Dit is onzin want jij beschuldigd hun met iets wat volgens hen niet gebeurd is.


    Ik ga niet in op de discussie van de genocide, want de meeste mensen hier weten niet hoe deze probleem is gestart men weet alleen dat Turkije iets slecht heeft gedaan aan de Armeense volk. Maar dit klopt niet! Armeniërs hebben ook hele slechte dingens gedaan tegenover de Turken.


    Volgens Turkije is dit geen genocide en ookal zweert de hele wereld bijeen om Turkije te laten accepteren dat dit een genocide is dan zal Turkije toch het niet gaan accepteren.


    Er werd gezegd op de forum van: als Turkije het niet accepteerd dan mogen ze niet meer in de EU.
    Sorry maar 60% van de Turken in Turkije wilt de EU niet meer. Ze weten dat de EU niet meer zo welvarend is als vroeger.


    Cwcw Hrant Dink is niet vermoord door de Turkse volk. Hrant Dink was een hele goede Armeniër en hij werd vermoord door een terroristische groep genaamd Ergenekon (Deze wilde staatsgreep gaan doen dit jaar in Turkije). Hier kan je meer lezen over hen http://en.wikipedia.org/wiki/Ergenekon_(organization)
    Door het vermoorden van deze persoon wilde deze groep chaos gaan creëren in Turkije.

    Game-projects,


    Ik heb een kopie van het contract gescant en op het forum geplaats en een bevestiging van Nick Velten die zegt dat dit script legaal is. Ik denk dat dit voldoende bewijs is dat dit script legaal is.


    Ik vind het zeer onprofessioneel dat je zo een reactie plaatst op de forum. Dit zaait wantrouwen uit bij andere ge?nteresseerden die wel interesse hebben in het script.


    Diester heel erg bedankt voor je reactie.

    Citaat van Willem

    Agirman87 voordat je weer gaat zitten pben met allemaal onzin lees dan eerst even me reactie's en reageer dan pas en ga niet gelijk flippen!!!:@8-)


    Ja als jij met valse beschuldigingen komt dan vind ik dat wel vervelend


    Sorry heb je toevallig dan ook doorverkoop rechten van Nick velten gekocht volgends mijn niet aangezien nick velten de doorverkoop rechten er niet bij heb verkocht.


    Dus hij is zo illegaal als die maar kan zijn!


    Je zegt hier dat mijn script illigaal is zonder dat je er iets vanaf weet en dat vind ik zeer vervelend.

    Ik vind het zeer vervelend dat men zo negatief praat over het script dat het illegaal is. Het lijkt net dat ik uitgemaakt werd als een cybercrimineel. Voortaan voordat je iemand beschuldigd kan je ook vragen naar bewijsmateriaal en vervolgens een oordeel over diegene trekken.


    Ik ben een eerlijke jongen en wil ook netjes zaken doen en vind het niet netjes dat mensen zonder mij te kennen zo negatief over het script praten.

    Jongens ik kan het script zowel in het Turks en in het Nederlands aan u geven bij het verkoop.


    Ik heb mijn contract gescant en ik vertuur hem aan de mensen die interesse hebben.



    Diester:
    Het is niet bekend of u ook de doorverkoop rechten hierop hebt.
    Vandaar dat wij dit even gaan navragen aangezien we vroeger al eerder problemen hierin hadden.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.08.09 21:05:16:
    Met deze link kunt u de contract lezen die ik getekent hebt met Nick Velten.


    http://docs.google.com/Doc?doc…cXQ4d18yY2dyaGpkZGQ&hl=en

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.08.09 21:12:03:
    Ik heb dit script niet van Chamid Media gekocht maar van Nick Velten.


    en op deze forum ziet u dat Nick Velten bevestigd dat dit script een eerlijke script is.


    http://www.sitedeals.nl/script…2-g4g-script-te-koop.html

    De G4G Script is een bugvrije script.


    Alleen moet om de 2 weken in de database de prijzen van de dranken weer omhoog gezet worden. Ik ben niet echt bezig geweest met het site en de prijzen van de dranken zijn onder de nul gegaan vandaar dat er enorme hoge geldbedragen zijn.


    De prijs van dit script is 1750 ex btw

    Ik heb deze script van Nick Velten gekocht en heb een licentie dus een aankoopbewijs van Nick Velten.


    De script zal met hetzelfde contract doorverkocht worden welke ik heb getekent met Nick velten en mag 1 maal gebruikt worden door de nieuwe eigenaar. Er is natuurlijk ook de mogenlijkheid om het script door te verkopen, maar dan mag de oude eigenaar niet het script gebruiken.


    Is het voldoende als ik het contract voor jullie onderteken en opstuur?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.08.09 12:43:24:
    Voor de mensen die het script willen bezichten kunne inloggen met
    Gerbuikersnaam (Kullanici Adi): test123 en wachtwoord (sifre): test123

    Omschrijving website:



    Ik heb de bekende G4G scrpt gekocht en wil deze verkopen.


    Ik heb deze script vertaald naar het turks maar omdat er geen goede betaalsysteem aanwezig was heb ik niet veel inkomsten kunnen maken In Turkije. Je kon alleen via paypal betalen en dit was niet goed genoeg.



    Ik heb hetzelfde script nog in het Nederlands




    Als u een goede betaalsysteem kunt vinden voor Turkije dan kan ik het script voor meerprijs aan u doorverkopen ( Dit omdat het voor mij heel veel tijd heeft keost om het script naar het Turks te kunnen vertalen). Ik kan in turkije voor 0,01 Euro cent per bezoeker adverteren. Voor deze crime site had ik binnen 1 maand tijd meer dan 70.000 bezoekers kunnen trekken.




    Script zichtbaar onder de volgende link.


    URL: http://www.mafyaoyunu.net


    Met deze link kunt u de contract lezen die ik getekent hebt met Nick Velten.


    http://docs.google.com/Doc?doc…cXQ4d18yY2dyaGpkZGQ&hl=en


    Prijs: 1250