Nieuwe mobiel of oplossing?

• Hallo,

Paar weken terug had ik mijn Galaxy Nexus opgestuurd voor reperatie omdat deze niet meer wou opladen en aangaan. Ook deed de power knop het niet meer.
    Dit had ik onder garantie opgestuurd. Enkel bleek er vochtschade te zitten op het mainboard en subboard waardoor zij het niet meer konden repareren. Dit werd gedaan door gsmrepareren.nl / Solid-Vision, na een dooverwijzing van Samsung.
    Stuur hier trouwens niet je mobiel heen, service is nogal slecht. Ik heb geluk vermoed ik, koste mij niks behalve verzendkosten (enkel heen).

Nu, weet iemand of dat nog te repareren valt? Ik heb namelijk begrepen dat dit niet kan omdat het scherm vastgelijmd zit. Iemand die hier iets vanaf weet?

Zo niet, dan wil ik een nieuwe mobiele telefoon kopen. Welke raden jullie aan? Budget is niet het probleem.
    Ik zit te twijfelen tussen:

• Samsung Galaxy Note II
    • LG Nexus 4
    • Samsung Galaxy S4
    • HTC One
    • Sony Xperia Z

Graag hoor ik van jullie!

Mvg,
    Tim

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,

Eerst en vooral, ik heb er geen idee van of je hem nog kunt herstellen.

Maar verder, mijn stiefvader heeft een HTC one,
    Die heeft hij inmiddels al +- 6 maand
    hij is daar nog steeds tevreden van! Natuurlijk vraagt het de eerste dagen wat instel werk ( alles naar wens instellen). mara dat heb je bij ieder toestel.

maar hij gebruikt hem nu iedere dag met plezier.
    en een zeer goede camera ( hij neemt wel graag eens een foto)

maar mijn stiefvader is al altijd fan geweest van HTC

Mvg, aaron

• Ik heb de Xperia Z en vind dat het mooiste toestel van de lijst. Qua specs weet ik het niet precies maar hij loopt bij mij nooit vast, heeft 16GB intern en uitbreidbaar met een SD-card en heeft een erg mooie camera. De onderwater functie is geen must-have maar zeker handig in sommige omstandigheden. Geluid van de speaker is wel bagger, maar gelukkig doen oortjes goed werk. De accu doet het ook voor een ruime tijd en de schermweergave is ook zeer netjes, kortom echt een aanrader. Daarnaast vind ik de garantie van Sony t.o.v. Apple en Samsung wel beter.

• Zou even wachten tot de sony xperia Z ultra , z is ook mooi maar die ultra is helemaal beest achtig. Het nadeel van samsung vind ik dat de telefoons te glad zijn en zo uit je handen vallen.

Ben zelf al een ruime tijd eigenaar van een sony xperia z wat een beestachtig toestel , zijn goeie bescherm hoesjes voor waar de telefoon volledig invalt , ook het bellen onder de douche of de mobiel onder de kraan houden is een mooie functie. Aleen de achterkant en de voorkant worden wel wat vies je ziet elke vingerafdruk in full hd !

je kan een mobiel zoeken met een kapot scherm die iemand bijvoorbeeld niet meer wil voor een paar centen, en dan aleen het scherm overplaatsen.

• Hallo,

Note 3 zou hem zoiezo niet worden. Bij aankondiging is hij het duurst. Andere telefoons zijn al in prijs gezakt. Bovendien kan ik geen maand wachten (gebruik nu een oude telefoon).

Maar, het wordt de S4. Dit doordat ik daarvan verreweg het meeste de beste dingen hoor en dat deze het sterkste is.
    Bedankt iedereen!

Mvg,
    Tim

• Mijn persoonlijke voorkeur zal gaan naar een Note II, S4 of de Nexus 4
    Het formaat van de Note II is voor email en dergelijke erg fijn, maar de S4 is weer sneller.

Echter de Nexus 4 is een erg snel apparaat, met stock android en zit behoorlijk onder de prijs van de andere 5 apparaten.

Gebaseerd op geruchten:
    Weet niet of je momenteel een ander (oud) toestel hebt, want er gaan geruchten dat de Nexus 5 binnenkort uitkomt (Rond 5 Oktober?)

Deze heeft een 5.2 Inch scherm, en zou een Quadcore 2,3Ghz, 16 Megapixel camera, 3GB RAM, en zal in 16/32/64GB opslag beschikbaar zijn, wat dus erg goeie specs zijn.
    Deze zal volgens geruchten rond de 400€ zijn, voor de specs niet duur en goedkoper dan een Note II of S4 onder andere.

Wellicht een optie om hier meer informatie over te zoeken, of op te wachten.

Offtopic:
    Zelf erg tevreden met de 1e generatie Nexus 7, prima kwaliteit en specs voor een zeer lage prijs, en stock android werkt fijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!