Geachte,
Er is bij ons in de straat een stel die regelmatig dronken zijn en het op onze spullen voorzien, we hebben ze hier toen eenmalig op aangesproken.
Echter heeft dit een nog erger effect gehad want me broertje zijn auto was vervolgens aan de beurt.
Kort verhaal uitleg:
Er is Woensdag op Donderdag nacht bij me moeder een pan met rijst over der auto heen gegooid, erg kinderachtig niveau maar met een emmer sop zo weg.
Nu is er Donderdag op Vrijdagnacht bij me broertje zijn auto hele diepe krassen (kruizen) op zijn motorkap gemaakt, en de zijkant van zijn deur helemaal kapot gekrast.
Wij willen de eer aan ons zelf houden en hier aangifte van doen, echter tot onze verbazing kan de politie niks beginnen zonder geldig bewijs.
Echter is me broertje nu op een punt dat hij de ramen in wil gooien en de boel in de hens wil steken, gelukkig ziet hij in dat het niks oplost.
Nu wil ik met een HD camera alles gaan opnemen als een soort beveiliging camera, deze camera is voorzien van HD en heeft dus scherp beeld over de 2 auto's.
Weet iemand software waarmee je via een IP de camera kan benaderen, de camera zelf staat aangesloten op me laptop dus die kan ik niet constant bekijken.
Nu hebben we een pc beneden staan en wil ik daar alles opnemen en zorgen dat we bewijs hebben zodat dit een keer afgelopen is.
Alvast bedankt!