Beloning systeem

• Beste leden,

Tijd om de rol om te draaien en jullie financieel te belonen voor jullie activiteit! :D

Je kan vanaf nu maandelijks punten verdienen, deze punten kun je laten uitbetalen in echt geld.

Je krijgt:
    - Per goedgekeurde download: 4 punten
    - Per goedgekeurd blog bericht: 5 punten
    - Per goedgekeurd ICT nieuws bericht, met minstens 1 reactie: 1 punt

Diegenen die op een maand minstens 20 punten hebben, krijgen een deel van de beloning.

Berekening per maand:
    (Aantal punten van een lid) / (Som van alle punten van leden met minstens 20 punten) = x %

We ronden deze x % af naar beneden op hele euro's en zoveel % krijgt dit lid van de beloning.
    Crewleden kunnen meedoen, maar krijgen geen voorkeursbehandeling.
    Alles wat ikzelf post telt niet mee, het geld gaat dus echt naar jullie.
    De punten worden elke maand gerest (behalve voor de hosting beloning, daarvoor lopen ze door).
    Voor de inzendingen: deze dienen legaal te zijn, de ICTscripters regels te volgen en voor het ICT nieuws mag je niet zomaar letterlijk nieuwsberichten overnemen van andere sites zonder toestemming. Wat wel mag is een nieuwsbericht herschrijven in eigen woorden.

Beloning:
    20 euro per maand, te verdelen met bovenstaande formule.
    Dit bedrag kan stijgen, niet dalen.
    Groeien wij door jullie inbreng, dan belonen we jullie hiervoor met een grotere beloning.
    De actie geldt deze maand en als het positief onthaald wordt, doe ik het de maanden daarna waarschijnlijk verder. 8)

Extra beloning:
    We zijn momenteel in onderhandeling om de meest actieve deelnemers ook te kunnen belonen met gratis webhosting voor een jaar.
    Vermoedelijk zul je een aantal punten kunnen inruilen in ruil voor een hosting pakket. :)
    Voorlopig liggen volgende details op tafel per hosting pakket - en dit zal normaal gezien niet veranderen:
    500 MB HDD
    1000 MB Dataverkeer
    Onbeperkt ftp accounts, e-mailadressen etc.
    Het aantal benodigde punten laat ik jullie zo snel als mogelijk weten. ^^

Extra:
    Staan jullie berichten en/of downloads na 24 uur niet bij betekent, is je inzending geweigerd.

Alvast al bedankt om deel te nemen aan deze actie, ik ben echt benieuwd naar het resultaat.

Met vriendelijke groeten,
    Koen en het ICTscripters team

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • We lezen de blogs natuurlijk wel na, maar er is geen preventieve controle op de blogs.

@Fils: ik ben altijd al eerlijk geweest en al zeker in beloofde beloningen - als ik me niet vergis heb jij hier een paar maanden terug ook een spotify account gewonnen en heb je deze netjes gekregen ;)

Ik ga de ruimte voor uploads wat verhogen, want 1Mb is wat te klein om nuttige downloads toe te voegen. ;)
    Binnen enkele minuten zul je meer kunnen toevoegen. 8)

• We lezen de blogs natuurlijk wel na, maar er is geen preventieve controle op de blogs.

@Fils: ik ben altijd al eerlijk geweest en al zeker in beloofde beloningen - als ik me niet vergis heb jij hier een paar maanden terug ook een spotify account gewonnen en heb je deze netjes gekregen ;)

Ik ga de ruimte voor uploads wat verhogen, want 1Mb is wat te klein om nuttige downloads toe te voegen. ;)

Dankje koen.
    Daar zat ik op te wachten

Koen bedoelde niet jou, jou kan ik zeker wel vertrouwen maar heb het over het algemeen op ICTs zelf ;)
    Excuus als je dit verkeert begreep

• Héhé, we doen ons best om slechte mensen te bannen van deze site.
    We moeten natuurlijk wel voldoende bewijs kunnen vastkrijgen, want we willen niet zoals op andere sites dat je bij de eerste de beste valse klacht meteen wordt verbannen.
    Het is heel moeilijk om te weten wie liegt en wie niet ;)
    Maar goed, dat is een discussie voor in een ander topic.

De upload limiet werd verhoogd naar 10Mb, heb je meer nodig, laat het aub weten en dan verhoog ik het verder.

Koen

• Héhé, we doen ons best om slechte mensen te bannen van deze site.
    We moeten natuurlijk wel voldoende bewijs kunnen vastkrijgen, want we willen niet zoals op andere sites dat je bij de eerste de beste valse klacht meteen wordt verbannen.
    Het is heel moeilijk om te weten wie liegt en wie niet ;)
    Maar goed, dat is een discussie voor in een ander topic.

De upload limiet werd verhoogd naar 10Mb, heb je meer nodig, laat het aub weten en dan verhoog ik het verder.

Koen

Sorry Koen dat ik het zeg.
    Uploaden van scripts is nu minimaal 10 zo traag.
    Misschien is dat het volgende puntje. In chrome blijft nu iets van 4 MB 5 minuten draaien.
    Normaal voor 1 MB 30 seconden normaal bij mij.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!