Mijnmaffia spel waarde?

• Beste ict scripters,

Waarschijnelijk wil ik me mijnmaffia spel verkopen,
    Voor een goed bedrag maar dat weet ik juist niet
    hoeveel vinden jullie het waarde?

Statestieken:

Verdiensten:

Updates Kopen

Layouts die je moet kopen

Talen:

Domein naam

De spel heeft binnen no time 55 euro verdiend
    244 mp heb de spel pas kleine tijd,actief gemiddeld
    Ik wil dus de waarde ervan weten

Met vriendelijke groet,
    MC

• Wat is binnen no time 55 euro?

Wat zijn de bezoekersaantallen? Hoeveel online leden per dag? Dat zijn relevante statistieken namelijk.

Beste Thjeu,

Ik heb de spel pas 3 a 4 dagen en door leden die credits bestellen
    daarom die 55 euro verdiend ;) en 244 mp

Ik heb helaas geen ander zicht bij bezoekersaantallen

• De waarde van een mijnmaffia spel ligt zo rond de 60 euro. Natuurlijk geheel afhankelijk van wat de bezoekersaantallen etc zijn.

Jouw gemiddelde bezoekersaantallen ( Uniek) is 66. Dit betekend dat 60 á 70 naar mijn inziens wat men er gemiddeld voor wilt geven.

• Daar heeft fils volledig gelijk in.

Echter zijn de statistieken zeer belangrijk en kan er aan 'zonder veel moeite' geen waarde worden gehecht. Je geeft stats aan van meer dan 3 a 4 dagen en bent niet duidelijk over hoe het nu precies zit.

Om eerlijk te zijn zou ik wanneer ik deze informatie van je zou krijgen, niet eens een bod willen doen.

Zorg dus eerst voor concrete en correcte statistieken.

• Ik heb de spel pas 3 a 4 dagen en door leden die credits bestellen
    daarom die 55 euro verdiend ;) en 244 mp

Ehm je hebt een screenshot laten zien waarin staat dat je hem al van 23/01/2013 tot 21/02/2013 hebt..

Statestieken:

Maarja ik zou niet te veel verwachten want echt jou spel is het niet en ik denk dat daarvoor er ook niet veel mensen zijn die zich aan bepaalde voorwaarden willen houden maar toch liever zelf een spel willen opbouwen. Teminste zo ben ik, vroeger ben ik ook zo begonnen ja.. maar dat gaat nooit meer gebeuren. :D

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Hallo,

Zelf acht ik de waarde zeer laag. Simpelweg omdat jij niet concreet in het bezit bent hiervan maar mijnmaffia.
    Enkele dagen statistieken betekent niks, er wordt gekeken naar lange termijn.

Houdt dit een maand vol of mogelijk twee en je hebt een stuk hogere waarde.

Ikzelf zou niet hoger bieden dan 25. Overigens zou ik zelf nooit zoiets kopen.

Mvg,
    Tim

• de waarde van jouw spel is op dit moment nihil.
    dit omdat een website pas iets waard wordt op moment dat er langer dan drie dagen deze inkomsten zijn.
    bij maffia game geld meestal dat er in begin veel wordt gekocht en later dit inzakt. heb je over 6 maanden nog steeds deze dagelijkse omzet. is een waarde van 12 keer de gemiddeld omzet reële

• Ik ben het eens met Rick.
    Een website krijgt pas echt waarde als er lange termijn stabiel inkomsten komen.
    Iedereen die de site nu koopt, loopt een risico.

Mogelijks heb je bv een speciale actie, die aanspoort tot kopen, maar is dit een actie die niet lange termijn houdbaar is.
    Bv: "koop nu credits en krijg er dubbel zo veel"

Er zijn veel manieren om op korte termijn een website er beter uit te laten zien, maar daarom is dat nog niet lange termijn goed.

De waarde van je game is simpel gezegd zo veel als dat iemand er voor wil bieden.
    Je moet dus op zoek gaan naar iemand met een korte termijn visie.

Rijk ervan worden zal wel niet hoor, indien dat is wat je probeert ;)
    Ik zou zeggen dat de waarde iets van een 20 tot 40 euro is, maar iets dat ik er persoonlijk nooit ervoor zou geven (ik kies altijd voor lange termijn visie).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!