Posts by potloodjes

    Het draaid zonder systeem, wou het als een soort marktplaats doen. Hun bestellen wat via de bestellings pagina, en alle gegevens worden naar je email adres verzonden. En dan kan je contact met hun nemen over het betalen enzovoort.


    Winstmarge's zijn erg hoog, en worden ingekocht in china. Ze kosten a €1,80 per stuk voor inkoop. Zeer betrouwbare levarncier die ook nog andere elektrische sigaretten en navul smaken aanbiedt.

    Het gaat meer om de domeinnaam, De uniek gemaakte template krijg je er gratis bij.


    Waarom het mij beter maakt? Voor jou? Die inkoop is mega goedkoop. Zoals ik als voorbeeld heb van €12,99 ben je de goedkoopste webshop met deze elektrische sigaret. Vele verkopen het voor minimaal €20,-.


    De winst marge's zijn erg hoog, Stats is niet erg veel. Heb unieke teksten erop gezet, en wat aan linkbuilding gedaan. Sinds vandaag staan we op de eerste plek met elektrischsigaret.nl en tevens moet google nog vele backlinks updaten, waarbij de webshop vast op meerdere zoektermen hoger komt te staan.

    Hallo,



    Hierbij biedt ik elektrischsigaret.nlaan.
    Ik wou hiermee een webshop starten met o.a verkoop van elektrische
    sigaretten. Helaas door te weinig tijd kan ik dit niet verder afmaken.

    Wat krijg je?

    elektrischsigaret.nl domeinnaam
    Unieke layout incl. psd files met alle rechten
    groothandel voor de elektrische sigaretten


    Heb
    helaas te weinig tijd om dit af te maken. Ik verkoop mijn voorraad nog
    wel op marktplaats, waar ik dagelijks elektrische sigaretten verkoop. Er
    is dus hier sowiezo animo voor ivm dat de primera ermee gestart is met
    het verkoop van wegwerp elektrische sigaretten.


    Bieden vanaf €15,00
    Opbieden met €1,00 of meer
    buy-now staat op €40,00


    Groeten,

    Hallo,


    ik begin binnenkort een one-product webshop in elektrische sigaretten. Met onze grote inkoop, kunnen wij deze voordelig aanbieden en zelfs de goedkoopste van nederland zijn.


    ik zoek verkopen hiervoor, ik geef bijv. kortingcodes vrij, die jij mag rond sturen via facebook, twitter enzovoort. Bij elke keer dat jouw korting code is gebruikt bij een aankoop, krijg jij 20% commissie.


    meer informatie? stuuur pm.

    Hallo,


    hierbij verkoop ik mijn oude twitter account, omdat ik gewoon weg geen tijd en zin meer voor heb. Het gaat om deze twitter account.


    Er zitten nu zo'n ruime 10.000 volgers op, waarvan 8% fake, 39% inactief en 53% actief. Dat is dus nog minimaal 5000 goede nederlandse volgers.
    bron; fakepeople

    Het is waarschijnlijk makkelijk weer actief te krijgen, zonder enige kosten. Heb laatste tijd aardig wat prive-berichten ontvangen van andere account's die een retweet of shout-out ruil willen doen.


    bieden vanaf 10,00
    opbieden met 1,00
    buy-now staat op 20,00
    Betaling via paypal

    Nu dat je het verkoopt


    Graag mijnmaffia toestemming laten zien
    Want anders mag je het niet verkopen ;)


    En je hebt 20.000 pagina weergaves
    Kan je die laten zien want als je gemiddeld 50 online hebt
    is wel heel weinig voor 50 leden online


    geen 50 leden te gelijk online, maar 50 ingelogde leden per dag. Tevens heb ik hem voor de Buy-now verkocht aan tcbhome op dit forum. kan slotje op.

    Hallo,


    Hierbij verkoop ik omdat, ik erg weinig tijd heb ivm met mijn opleiding mijn leuke actieve maffia game, De maffia game is gemaakt op mijnmaffia.nl . de website is criminalmap.nl .


    We staat naar ook op nummer 1 met de meeste nieuwe leden van deze maand, maar liefst 276 nieuwe leden deze maand.


    Vanavond komt er nog een reclame campagne'tje die voor zo'n 20 - 30 nieuwe leden zal zorgen. Deze duurd van 18:50 tot 19:30.


    Ik heb voor honderden euro's aan uitbereidingen en layout's gekocht. Voor meer informatie, graag prive-bericht.


    De website heeft gemiddeld 50 ingelogde leden per dag, waarvan zonder promotie zo'n -/+ 5 nieuwe leden per dag. We zitten dagelijks boven de 200 bezoekers per dag, en zo'n 20.000 pagina weergaves.


    veiling:
    Bieden vanaf €40,00
    opbieden met €2,50
    Buy-now staat op €60,00
    Betaling inmiddel van paypal.

    Hallo,


    Zoals de titel zegt, u kunt adverteren op een groeiende
    succesvolle maffia game. Het gaat om criminalmap.nl , een online maffia
    game. Sinds gister is onze reclame campagne begonnen en al ruim sinds
    gister en nu 80 nieuwe leden opgebracht, en we hadden gister om 20:00
    maar liefst 50 leden online!


    Ik verkoop een totaal pakket dat bestaat uit:
    1 maand klikmissie, om het uur.
    1 maand banner onder elke pagina.


    De leden zijn erg actief, gemiddeld komen er per dag zo'n 25 nieuwe leden bij.


    veiling
    Bieden vanaf €3,00 paypal
    opbieden met €1,00 paypal
    buy-now staat op €15,00 paypal
    Concurrerende maffia sites niet toegestaan.

    Hallo,


    U kunt bij mij adverteren, ik verkoop 1 totaal pakket. Dat bestaat uit:


    1 week klikmissie, om het uur op ItalianMafiaWay
    1 week klikmissie, om het uur op criminalmap.nl
    1 week klikmissie, om het uur op italianmaffia.nl
    Criminalmap.nl en italianmaffia.nl hebben ruim 25 ingelogde spelers per dag. ItalianmafiaWay heeft ongeveer 15 ingelogde leden per dag.


    1 massa bericht (ingame) op ItalianMafiaWay
    1 massa bericht (ingame) op criminalmap.nl
    1 massa bericht (ingame) op italianmaffia.nl
    ruim 1100 maffia leden bereiken


    U mag zelf een tekst bepalen, en wanneer ik het moet laten verzenden.


    Bieden vanaf 8 euro, opbieden met 1 euro en buy-now staat op 12 euro. (paypal)