Design summer '09

  • hi,
    om criminalspoint weer wat meer actief te maken organiseer ik criminalspoint design summer '09!


    Wat houd dit in?
    We maken allen een layout voor een willekeurige website. Er word een jury samen gesteld die gaan kiezen welke wint.


    Wie zijn de jury?
    Ik dacht aan 2 crew leden en 1 lid, mensen kunnen via pm melden als ze jury willen zijn. Ik denk zelf aan W0utr, Darsstar en een ander lid vanwege hun goede kritiek. Darrstar en W0utr willen jullie via pm laten weten als jullie dit willen doen :) ?


    Hoe doe ik mee?
    Gewoon, door hier je stappen te plaatsen ik maak zelf een lijstje in de topic start die allemaal meedoen.


    Overzichtelijkheid
    Door dit topic overzichtelijk te maken, voeg zo je stappen toe:

    PHP
    [b]stap:[/b]
    [b]layout link (klikbaar):[/b]
    [b]evt. opmerkingen:[/b]


    prijzen:
    1e;
    .com / .nl / .net domeinnaam aangeboden door Liberty en hosting aangeboden door Alex Ruter


    2e;
    gratis basing aangeboden door Descoo - basingmedia.nl


    3e;
    gratis banner gemaakt door flexx de banner komt tevens ook te staan op italianmafia.be


    4e;
    gratis banner plaats op Criminalspoint aangeboden door Release


    5e;
    zichtbare link / banner op de website van criminalspoint van je eigen site.


    EXTRA PRIJS;
    Het domein webkennis.net + domein hier word nog een alternatief voor verzonnen. Misschien voor een 5e plek maar dat kan alleen als er meer dan 10 deelnemers zijn vind ik.


    jury:
    - W0utr
    - Terrorsheep
    - Release
    - Liberty


    Jury leden kunnen niet deelnemen aan de design summer battle, wel moeten de jury leden goede kritiek kunnen geven. Ik ga nog overleggen met een crewlid wat de 1e prijs kan worden. Enige sponsors voor prijzen kunnen zich ook melden via pb!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb even vakantie boek layout naar willekeurig aangepast. Wel zou ik een vakantie boek website layout gaan ontwerpen. Ik hoop wel dat er wat meer dan 3 mee gaan doen aangezien ik een gratis webhosting + domein met iemand aan het regelen ben. Tevens kan je ook nog een ander domeinnaam winnen.

  • mijn layouts die ik post op cp zijn altijd maffia layouts ik nog vele andere layouts

    Portfolio in flash ligt even stil wegens school:((


    Design:30%
    Hosting en Domein:100%
    ---------------------------
    Flash Design Lerende :cheer::cheer:

  • Ik wil ook wel jury zijn aangezien ik geen designer ben maar wel programmeur en zo krijg je dus de kijk van een gewone mens ;) en heb ik hier ook weer wat te doen..


    Je ziet maar :)


    Darsstar edit: mijn zegen heb je!

  • De jury is bekend gemaakt;
    - W0utr
    - Terrosheep
    - Release
    - Liberty


    Ik heb een 4e man gekozen voor een soort keuring van de andere keuze's wel moet de jury goed kunnen samenwerken aan een eventuele keuze.


    Prijzen:
    1e;
    .com / .nl / .net domeinnaam aangeboden door Liberty


    2e;
    gratis banner gemaakt door flexx de banner komt tevens ook te staan op italianmafia.be


    3e;
    gratis banner plaats op Criminalspoint aangeboden door Release


    4e;
    ik hoop ook een gratis banner plaats die de crew sponsort, maar hier komt nog een kleine prijs.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!