Posts by flex

    Hey,


    Ik zal ook even een nuttige reactie plaatsen.


    Eerst en vooral zou ik zoals de rest al gezegd heeft alles kleiner maken, vooral het lettertype.
    Gebruik ook weinig tot geen "bevel and emboss", ik weet niet wat de rest hiervan vindt, maar ik vind dit niet zo mooi.


    Ook zou ik de menu zo onopvallend mogelijk maken, niet zo een dikke buttons en ik de content opvullen met wat afbeeldingen etc..


    Ik hoop dat je hiermee wat verder komt.


    Groeten

    Citaat van Ferhat

    Ikwil die site ook is zien. Mensen het kan zijn dat het geen criminal is?


    Citaat van glenn891

    ik zou graag een soort van maffia game willen hosten, het domeinnaam heb ik al, het is een .be domein


    Blijkbaar dus wel..

    Citaat van Ferhat

    Html is op 1 dag gedaan xD, jij mag mij toevoegen als het lief vraagt via PB!!


    [offtopic]Een Maffia RPG game in enkel html?
    Volgens mij klopt hier iets niet, en dat weet jij ook.
    [/offtopic]

    Hey,


    De BIN bedraagt ?25.


    De koper krijgt alle rechten over de layout. De afbeeldingen komen van een gratis stockfoto website en de icoontjes komen uit een gratis icoontjes pakket.


    Groeten

    Citaat van Cas

    [offtopic]Portfolio? waar? hier? dit topic? Dit is geen portfolio te noemen :p Als je geen budget hebt kun je beter bij een gratis site een portfolio aanmaken ;)[/offtopic]


    Je kunt beter flash animaties maken, en dan het flash bestand naar gif converteren ;) Dan krijg je animaties met bijna 600 frames, (als deze) maar dan dus met een nog mooier verloop ;) Dan kun je er zeker 6 euro voor vragen :p



    [offtopic]Danku voor uw nutteloze reactie, indien ik er nog meer nodig heb zam ik u zeker contacteren.[/offtopic]



    Ik denk dat ik zelf kies welke diensten ik aanbied?
    En als je liever flashbanners hebt, ga dan iemand zoeken dat dit realiseert.


    De klanten waarvoor ik banners heb ontworpen zijn er tevreden mee.

    Omschrijving product:
    Layout geschikt voor een online maffia game.
    Voorbeeld:
    http://i31.tinypic.com/s0v6a9.jpg
    Startbod:
    5,-
    Opbieden met: 2,-
    Buy-now:
    30,-
    Veiling eindigt 48 uur na laatste bod.
    Waarom verkopen: Gemaakt voor de verkoop.
    Betaalwijze: Overschrijving


    Extra:


    Gelieve in dit topic enkel biedingen te plaatsen. Vragen kunnen via Privé Bericht.


    Voor alle duidelijkheid: Dit is enkel een PSD file. Het is niet mogelijk om deze layout via mij te laten slicen/basen.



    Gr

    Omschrijving product:
    Layout geschikt voor een online maffia game.
    Voorbeeld:
    http://i31.tinypic.com/dlp0ua.jpg
    Startbod:
    €50
    Opbieden met: €5
    Buy-now:
    €250
    Waarom verkopen: Gemaakt voor de verkoop.
    Betaalwijze: Overschrijving


    Extra:


    Gelieve in dit topic enkel biedingen te plaatsen. Vragen kunnen via Privé Bericht.


    Voor alle duidelijkheid: Dit is enkel een PSD file. Het is niet mogelijk om deze layout via mij te laten slicen/basen.


    Deze layout wordt ook aangeboden op andere fora.


    Gr

    Citaat van truxo

    ik wil er een voor : http://www.top35.nl


    aangezien elvis niet meer in de top35 komt & die geen ogen heeft :p


    slogan: its just music.
    graag zien: artiesten,en netjes/rustig.


    Gelieve je wensen duidelijker uit te legeen via pb.


    Groetjes
    Flex



    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.07.09 16:54:48:
    Prijs aangepast

    Citaat van DeWilde

    [offtopic]Wat krijg je als je een banner koopt?
    De PSD ofzo? Vind het anders wat raar dat je niet je eigen slogan erop kan zetten :P


    (Of heb ik het verkeerd begrepen?)[/offtopic]


    Mooie banners!
    Spijtig dat ik er geen nodig heb ;)


    [offtopic]
    Deze banners heb ik voor vorige klanten gemaakt, dit is dus enkel om mijn vaardeigheden te tonen.


    Je kan dus een banner aanvragen met je eigen logo/slogan/tekst/afbeeldingen/...
    [/offtopic]


    Gr

    [offtopic]Ik heb inderdaad al eerder een topic gestart, maar aangezien mijn portfolio nu verdubbelt is vond ik een nieuw topic handiger.[/offtopic]



    Ok, laat maar komen :)

    Omschrijving product: Het designen van Reclame Banners. (Alle formaten mogelijk)
    Voorbeeld:
    NIEUW







    Prijs:
    Een banner gaat de deur uit voor €3,50.
    Betaalwijze: Overschrijving | en eventueel bellen


    Voor meer info kan u mij een pm versturen.