• Login
  • Register
  • Zoek
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Forum
  3. Overig
  4. De lounge

Forum

• Na 15 jaar terug van weggeweest: iCriminals.nl is terug (BETA)!

Syntax 19 januari 2026 om 09:34
  • Developer Gezocht

Mikevdk 10 januari 2026 om 18:57
  • Op zoek naar de legends

Syntax 5 januari 2026 om 13:50
  • [FREE] WeFact Hosting module

Jeroen.G 13 oktober 2025 om 14:09
  • Help testers nodig voor android app Urgent

urgentotservices 26 september 2025 om 10:21
  • Versio vervanger

Jeroen.G 25 augustus 2025 om 15:56
  • Afspraken systeem met planbeperking

Lijno 1 augustus 2025 om 23:04
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

NFT Art Designer 1 maart 2025 om 14:08

Marktplaats

• Verschillende domeinen

Syntax 8 februari 2026 om 09:57
  • 350 Nieuwe Domeinnamen Januari 2026

shiga 1 februari 2026 om 14:21
  • 321 Nieuwe Domeinnamen December 2025

shiga 1 januari 2026 om 10:26

EPay Enterprise

• L.Pappalettera
  • 29 december 2012 om 00:20
  • L.Pappalettera
    ༼ つ ◔◡◔ ༽つ ๖ۣۜLOL™
    • 29 december 2012 om 00:20

Hallo allemaal,

Ik ben erg geïnteresseerd geworden in EPay Enterprise (een soort van paypal namaak maar dan beter?) enkel vraag ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze source. Mij lijkt het beter sinds je op paypal bijvoorbeeld veel nadelen hebt zoals een jaarlimiet en dat je account best snel gelimiteerd kan worden. Maar als je met deze source slechts een MITM bent behou je deze nadelen nog steeds want dan kan je nog steeds niet bij paypal over je jaarlimiet heen en zal dat wel snel gebeuren met een heleboel gebruikers. Dus is die source handig of lijkt dat maar zo.

Discussieer. :thumbup:

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Willem
    Enlightened
    Ontvangen Reacties
    12
    • 29 december 2012 om 11:48

Heb geen problemen hoor met paypal. Ik heb laatst me limiet nog verhoogt.

• iCold
    Professional
    Ontvangen Reacties
    7
    • 29 december 2012 om 13:40

Ik heb ook helemaal geen problemen met paypal, en die limiet merk je nauwelijks wat van. Ik ga heus geen 2000euro op me paypal laten.
    Ik snap alleen niet wat voor systeem dit is? Wil je je eigen online portemonnee starten?

• L.Pappalettera
    ༼ つ ◔◡◔ ༽つ ๖ۣۜLOL™
    • 29 december 2012 om 14:32

Nee ik dacht meer aan een eigen soort paypal site maar dan minder strenge regels en meer functionaliteiten waar ik dus gelijk bij EPay Enterprise uit kwam, alleen als iemand er ervaring mee heeft zou ik het graag aan willen horen.

Citaat

EPay Enterprise is the ideal software solution for those who wish to run their own Paypal, Stormpay, or e-gold type of online business. Epay Enterprise comes with a ready out of the box website with all the features you need to run your own payment gateway system at a low price of only $300.

It doesn't take a genius to figure out this type of website is a sound business investment. If advertised right this type of website can make you $1,000 - $10,000 a week! $4,000 - $40,000 a month! $52,000 - $520,000 a year!

A peer to peer payment system like this one will build a good customer base quickly using simple viral marketing techniques allowing its users to pay for auctions, services and goods. You can charge from 2.5% - 7% per transaction! You get 100% of those profits as you will completely own the website.

EPay Enterprise is completely secure and supports SSL. Our system is based on the power of PHP and MySQL with encryption techniques installed on the authorization modules of the site for complete security of the funds of the users. The extensive admin panel offers an absolute control over the whole website and provides the administrators with complete stats of the activity of the site.

What can EPay Enterprise exactly do?
    Works just like the popular PayPal payment processing network but with added features.
    Payment support for products, donations, subscriptions, shopping cart and simple payments.
    Fully supports automated recurring billing for subscriptions
    100% template based. Allows you to completely customize all colors and logos, for a completely brandable site.
    Easily ban/suspend users
    Designed for growth, allowing you to place different parts of the program on different servers with near instant synchronization.
    Allows for more customer funding options than the competitors. You can even allow customers to fund their account WITH the competitors (PayPal, E-Gold, NetPay, 2Checkout, Qchex, Authorize.net and more).
    Offer escrow services with our built-in EZ-Escrow module
    EPay members can encrypt their "Pay Now" buttons
    Members can perform mass payment
    IPN (instant payment notification) support [More About IPN]
    Built-in affiliate program
    EPay members can list their items in the EPay Store Front
    And many more!

Toon Meer

Meer lezen? Druk dan hier.

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• K.Rens
    Eigenaar
    Ontvangen Reacties
    241
    Filebase Entries
    2
    • 29 december 2012 om 17:40

Die limieten zijn er om je gebruikers te beschermen en om paypal zelf te beschermen.
    Kwestie van zeker voor niet meer verantwoordelijk te worden gehouden.

Verder kun je op paypal heel eenvoudig je limieten zelf verhogen...
    Als je iets begint zoals paypal, pas dan vooral goed op met de wetgeving in alle staten en dat je niet wordt aanzien als bank.
    Want dan moet je aan enorm veel wettelijke normen voldoen.

• ZiraX
    IT Expert
    • 29 december 2012 om 20:43
    Citaat van K.Rens

Die limieten zijn er om je gebruikers te beschermen en om paypal zelf te beschermen.
    Kwestie van zeker voor niet meer verantwoordelijk te worden gehouden.

Verder kun je op paypal heel eenvoudig je limieten zelf verhogen...
    Als je iets begint zoals paypal, pas dan vooral goed op met de wetgeving in alle staten en dat je niet wordt aanzien als bank.
    Want dan moet je aan enorm veel wettelijke normen voldoen.

Feit is dat je met dit systeem al gezien wordt als bank, in nederland zou je dit niet legaal kunnen draaien, zonder alle juiste papieren te hebben.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Ecliipsee
    Op Zoek Naar WebProjecten!
    • 2 januari 2013 om 22:02

zoals hierboven al gezegd word:

het is niet legaal om je eigen "bank" te beginnen. je zult dan aan alle nodige wetten moeten beginnen.
    te beginnen met de meest simpele: een kvk nummer, btw nummer en noem zo maar op.

verder denk ik dat het nog weinig zin heeft.

waarom zouden mensen naar jouw bank gaan als ze ook gewoon naar paypal.com kunnen gaan?
    ik denk dat de meeste mensen gewoon zijn/haar limiet verhogen als ze daar belang bij hebben.

verder heb ik geen ervaring met het script dus kan je daar weinig over vertellen.

• L.Pappalettera
    ༼ つ ◔◡◔ ༽つ ๖ۣۜLOL™
    • 3 januari 2013 om 13:42

Hoe verhoog je de limiet vanaf 2500 euro p/j dan? Enigste wat ik heb gehoord is dat je de blokkering kan opheffen zodra je over de 2500 euro gaat door gegevens te faxen en bijvoorbeeld hier:
    https://forum.%5burl%5dwww.trosradar.nl/viewtopic.php?t=58919http://www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=58919
    lijkt het al erge problemen te veroorzaken wat ik dus met me eigen soort paypal wil voorkomen.

O o
    /||\
    /¯\

• K.Rens
    Eigenaar
    Ontvangen Reacties
    241
    Filebase Entries
    2
    • 6 januari 2013 om 18:36

Je kan de limiet van 2.500 euro opheffen door volgende voorwaarden:
    1) Je credit kaart koppelen
    2) Je credit kaart bevestigen
    3) Jezelf identificeren (identiteitsbewijs of bewijs van je bedrijf)

• Joshua
    ondernemer
    Ontvangen Reacties
    10
    • 6 januari 2013 om 23:01

Dit idee is gedoemd om te mislukken. Ten eerste heeft niemand zomaar het vertrouwen in je, komt er heel wat bij kijken, je zou werknemers nodig hebben meerdere kantoren enz.

Je hebt tegenwoordig gewoon al te grote concurrentie en deze concurrentie valt niet meer in te halen, met andere woorden, je zou nooit groot worden.

• WHMCSAddons
    Master
    Ontvangen Reacties
    88
    • 6 januari 2013 om 23:49

Joshua
    Waarom meerdere kantoren, is de grootste onzin die ik gehoord heb, één kantoor is wel handig want dan heb je een bezoekadres wat al vertrouwder is.
    Werknemers is tijdens de opstart ook onzin, als je het zelf aan kan is dit makkelijk te doen, je kan je klanten gewoon adviseren, mocht het te druk worden kan je mensen in dienst nemen.

@TS
    Je moet een concept hebben wat duidelijk is en niet zogenoemde addertje onder het gras heeft zitten want dan krijg je direct een slechte naam.
    Verder is een SSL certificaat handig en maak gebruik van een aantal mensen die je server onderhouden en beveiligen, hoeft niet eens fulltime kan ook gewoon parttime zijn, hou er wel rekening mee dat die mensen niet goedkoop zullen zijn.
    Ook is een plan van aanpak heel goed, waar je in plaatst, hoe maak ik winst en hoe zorg ik dat ik de vertrouwen van mijn klanten kan krijgen dat ze bij jou op het juiste adres zullen zijn.
    Codes zoals deze systemen zou ik persoonlijk niet vertrouwen, je weet niet wat voor onzin ze erin stoppen en kan ook niet terugvallen op iets als er iets gebeurd met de code.
    Neem een goede en betrouwbare programmeur in de handen die weet waar hij over praat, voer gewoon een gesprek met een aantal bedrijven dan zie je vanzelf het verschil hierin.

Slecht concept is het zeker niet, zou daar dus absoluut niet naar luisteren, je hebt alleen wel veel tijd, aandacht en redelijk groot budget hiervoor nodig.

• L.Pappalettera
    ༼ つ ◔◡◔ ༽つ ๖ۣۜLOL™
    • 7 januari 2013 om 10:18

Ik heb de source al een beetje bekeken en als ik het goed zie word je wel als een soort van bank gezien op al die bestaande services zoals paypal, je vult je gegevens ervan in en je gebruikers sturen je een bedrag wat vervolgens op je eigen website dan als een soort van spaarpot word gezien vervolgens kunnen ze in watvoor manier dan ook uitbetaald aanvragen dus hier kom je echt niet langs de limieten van bijvoorbeeld paypal tenzij je een heleboel accounts gebruikt maar dan word het zoon zooitje. Echt jammer, kon het maar makkelijker. :whistling: Anders zou ik al een groot bedrag moeten hebben in al die andere services om daar dus ook te kunnen uit betalen, zal vast ook gelijk een heleboel gevaren bij mee komen. Maarja als een vriendengroep, klantengroep, werkgroep of privé gebruik zou het nog best handig kunnen zijn.

O o
    /||\
    /¯\

• Joshua
    ondernemer
    Ontvangen Reacties
    10
    • 7 januari 2013 om 17:17

Fils,

ik heb het natuurlijk over de toekomst. Je zou veel moeten investeren en ik denk dat er meer bij een bank komt kijken dan dat je met één persoon aan kan. Je zou er een fulltime baan van moeten maken en je zou in het begin niet veel inkomsten hebben, iets wat dus vrijwel onmogelijk is.

Ik blijf bij mijn standpunt, om zoiets nu nog groot te maken, dat gaat je niet lukken.

• WHMCSAddons
    Master
    Ontvangen Reacties
    88
    • 7 januari 2013 om 17:21

Joshua
    Ik blijf toch van mening dat het niet een 'gedoemd' plan is, je hebt alleen tijd en energie en goed budget nodig.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!

Maak een account aan Login

ICT Nieuws

• Fijne feestdagen

tcbhome 28 december 2025 om 13:55
  • Kritieke update voor Really Simple Security-plug-in

K.Rens 16 november 2024 om 16:12
  • ING Nederland streeft naar ondersteuning van Google Pay tegen eind februari

K.Rens 2 november 2024 om 16:09

Blogs

• Functioneel ontwerp

Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design