Nogmaals een dikke proficiat aan alle leden en crewleden die hebben geholpen bij het ontwikkelen van deze nieuwe versie.

Welkom op ICTscripters
-
- [MEMO]
- K.Rens
-
-
-
Hierbij wil ik iedereen feliciteren, zonder leden hadden we deze versie niet kunnen realiseren!
Het ziet er strak uit! -
Mooi, alleen ik vind het op het moment nog ietwat onoverzichtelijk.
Maar dat zal wel weer wennen :)! -
Goede update. Er zitten nog wel wat bugs in.
In google chrome als je regels moet accepteren zitten het menu niet links en rechts maar boven en onder erg verwarrend.
En medailles is nog een beetje bugged zie bijlage. en de telling klopt niet helemaal geloof ik
-
Ik had het zo, een hele lange pagina waar ik geen wijs uit kon worden.
Linker menu stond boven en het rechter menu eronder.
Oftewel zo:Wel vet, bijlagen toevoegen zo!
-
Je had het zo of hebt het zo?
Welke browser gebruik je en welke versie hiervan? -
Ik had het zo totdat ik het accepteerde, tevens is Google Chrome als browser gebruikt.
Ik heb op mijn vorige account de regels nog niet geaccepteerd dus ik kan eventueel wat tests uitvoeren. -
Misschien dat als je op de login drukt dat er een auto focus komt?
-
Mss ook de login eens hebekijken want lastpass detecteert niet dat het een inloggen is en bied hierdoor niet aan het paswoord op te slaan.
-
-
Het ziet er goed uit! Ik merkte alleen wel bij het inloggen dat ik akkoord moest gaan met de Algemene Voorwaarden en dit zorgde ervoor dat het linker menu, content en rechter menu onder elkaar kwamen te staan (verkeerde breedte misschien?)
Voor de rest is het een beetje uitvogelen hoe alles werkt, het is namelijk niet zo dat nou een bepaald punt op deze website mijn aandacht trekt.
En ligt het aan mij of is het logo (het grijze deel) lastig te zien om een grijze achtergrond. Dus dat je goed moet kijken voordat je ziet wat er staat.
Voor de rest ziet de website er puik uit
-
begin al te wenen maar wat een verandering !
ik wens iedereen een goed nieuw begin !
mvg mafiabase -
Oké dan het is wel mooi maar het lijkt ergens op ik heb de layout ergens anders gezien maar niet waar.
En ja het is wel even wennen want ik was toch meer de oude layout gewend.binkkie
-
Veiligheid?
noem jij dat veilig ik noem dat mensenkloterij. Als ik dat zo wil doen dan zou ik de mogelijkheid moeten hebben.
of kom je straks dan de psotie met mijn paswoord er af halen?oke mss is dit wat overdreven maar als ik het zo velig genoeg vind vind ik dat die mogelijkheid er moet zijn en niet bewust(of onbewust tot ik iets hoor van de programeurs er over) gesaboteerd.
-
Het is inderdaad even wennen,
Maar het is ook meteen een stuk moderner!
-
Ziet er zeker heel leuk uit! Nog even wennen, maar komt wel goed!
-
tis effe wennen en zoeken maar komt wel goed... wend wel weer
-
Ziet er goed uit. Toppie !! Het is wel heel erg wennen
-
@Rboin er is een help optie.
Met het nieuwe design en nieuwe systeem lijken jullie echt op een groot bedrijf.
Heel mooi:)
-
Ik zal jullie direct mededelen dat ik snel vertrokken ben. Veel scripters werken s nachts en da kiezen jullie voor z'n lichte layout. Verander hier snel wat aan en ik vind het te veel op een criminals game lijken qua header.
En waar zijn de topics gebleven, is niet up to date met oude topic of wel?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!