GameColl stopt

• Beste leden,

Na jarenlang onder een dubbele naam gebukt te gaan,
    hebben we vandaag definitief de stekker getrokken uit GameColl.
    De website, http://gamecoll.com zal vanaf heden doorlinken naar http://dimoweb.com
    Dit is tevens de nieuwe naam van al onze extra diensten.
    DiMoWeb: Digital Modern Web.

Hierbij werden alle belangrijke diensten gemigreerd, zoals ons facturatie systeem en werden enkele oudere projecten verwijderd, zoals het forum.

Bij deze grote schoonmaak hebben we ook onze servers onder handen genomen en alle database tabellen geoptimaliseerd.
    Hierdoor zou ook deze site een tikkeltje sneller moeten verlopen en zullen de backups van al onze sites sneller draaien.

Op http://www.war4europe.com werd de mooie startpagina verwijderd en linken we nu rechstreeks naar de game. Moest je interesse hebben in deze site, laat me gerust iets weten. Staat nu stil en dat is zonde.

Verder ben ik een nieuwe computertaal aan het leren: Oracle APEX (Application Express)
    en ga ik voor een aantal klanten deze taal gebruiken.
    Dit alles in een aanpak van: alles kan beter.

Op onze blog, ga ik proberen alles bij te houden wat we realiseren. Zo kunnen jullie ook meegenieten de komende maanden:
    http://blog.dimoweb.com

En verder misschien nog het belangrijkste nieuws:
    Ik ga vermoedelijk de stekker trekken uit http://www.webscripters.be
    De site heeft ondanks een mooi verleden, zijn fut verloren aan CriminalsPoint en ik denk dat het tijd wordt om hem nu definitief te sluiten.
    WebScripters was destijds onze reactie op CP.
    In plaats van tegen elkaar te vechten, hebben we CP uiteindelijk gekocht, om ze samen te voegen en zo samen nog beter te worden. Nu moesten jullie niet langer op 2 plaatsen gaan kijken, maar konden jullie op 1 site terecht.
    Iedereen hier die ik nog meegenomen heb van WebScripters: jullie blijven welkom op deze site!

Kortom: een schone lei voor een geweldig 2012!

Graag jullie mening en feedback! :cheer:

http://dimoweb.com/Images/screenshot_old_site.png

• dit is voor jullie een mooie stap voor in de toekomst!

ik zal zeker even een kijkje nemen op die websites, wie weet valt er weer 'leven' te krijgen in webscripters.be.

ik wens jullie veel succes !

Ralezz(c)

• nooit op webscripters.be geweest sinds ik niet van die website afwist XD ziet er leuk uit maar wel jammer dat de trekker er uit gaat..:hmm:

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Jammer dat het (algemene) project/organisatie gamecoll stopt en de stekker eruit gaat.
    Echter is enkele jaren gelden al besloten om hier niets meer aan te ontwikkelen en om door te gaan onder de naam: DiMoWeb. Deze stap is vandaag dus Definitief geworden.

Daar is vandaag dan ook echt "movement" in gekomen & is het voor alle klanten & bezoekers duidelijker geworden dat het, de zelfde organisatie betreft.

Heb jaren met plezier actief deelgenomen binnen de organisatie GameColl.
    Helaas sins DiMoWeb een stuk minder actief ook ivm de studie etc. maar gelukkig nog altijd betrokken & nog altijd invoeld :D

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Citaat van Joshua

Wat heeft dit in godsnaam met CriminalsPoint te maken?

GameColl was jarenlang het hoofdbedrijf van criminalspoint. Daarom word dit hier vermeld.

• Citaat van jgdonleach

GameColl was jarenlang het hoofdbedrijf van criminalspoint. Daarom word dit hier vermeld.

Weet niet welk tijdperk jij uitkomt maar voor iemand die nog vanaf v2 afkomt weet ik dat niks minder waar is.

• Citaat van Yoichi

Weet niet welk tijdperk jij uitkomt maar voor iemand die nog vanaf v2 afkomt weet ik dat niks minder waar is.

Toen CP is overgenomen door K.Rens is dit gedaan onder de naam Gamecoll

• Mja er staat alweer genoeg informatie waarom het hier gepost wordt, gebeurt niet zomaar natuurlijk!
    [offtopic]De webmasters & leden van webscripters.be komen hierheen sinds het hier veel actiever is en ws beter bevalt onder jullie allemaal.. en Koen Rens is de eigenaar van GameColl dat nu onder de naam DiMoWeb verder gaat en hij is ook eigenaar van CP dus lijkt me niet zo raar als hij dat wil posten.. xD[/offtopic]

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Een schone lei.
    Jammer dat GameColl weg is gehaald.
    Had eerder gedacht aan DiMoWeb.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.12 16:32:09:
    Koen,wat heb je eigenlijk gedaan met de wachtwoord koppeling,want de wachtwoord van war4europe is gekoppeld aan het wachtwoord van GameColl.

• @hood, ik denkt dat de wachtwoorden zijn overgezet naar DiMoWeb.

Ik vind het logisch dat dit nieuws gepost wordt, anders weet niemand er iets vanaf en criminalspoint word gehost door DiMoWeb, ik vind het zielig dat mensen dan koen beginnen te beledigen.

• Dit is gewoon een mededeling. Helemaal niets mis mee.

Ik vind het een goede zaak, koen zou al zijn project nogmaals goed nakijken. Ze lopen allemaal dood. Laatste update's zou jaren geleden zijn geweest. GameColl vond ik zelf echt stom. Was niet duidelijk wat voor site het was. En onoverzichtelijk.

Koen, ik zou zeggen controleer al je projecten die je online hebt staan. Vooral omdat op bijna allemaal een php error staat.

• Sja, hoe je het ook draait of keert, de eigenaar van GameColl is ook de eigenaar van deze site :p
    Het valt misschien boekhoudkundig er niet onder, maar uiteindelijk komt alles wel uit eenzelfde persoon verder ;)
    Daarom staat in de footer ook enkel "gehost door" en niet project van DiMoWeb ;)
    De hoofdreden van de aankoop van deze site was puur en alleen om te zorgen dat deze super site niet verloren zou gaan.
    Hij groeide misschien minder snel dan anderen, maar blijft tenminste wel goed doorgaan en er is nog steeds geen einde in zicht. Dit alles zonder te commercieel te worden, slecht 2 banners - that's it.

Wat klopt is dat niemand van het GC team (buiten mezelf) op deze site werd gezet. Het originele team werd behouden.
    Dit omdat het GC team andere bezigheden had op dat moment:
    hosting en scriptwerk op maat.

Ps: de bestanden/downloads gehost op gamecoll zouden nog moeten werken.
    Indien dit niet het geval zou zijn: laat het me zeker weten, dat ik dit repareer.

Verder hebben we stiekem veel meer projecten gesloten.
    Zo bieden we niet langer onze table builder, onze meta generator, onze cronjob site, de muziek zoekmachine, de video zoekmachine etc aan.
    We hebben in de loop der jaren zoveel verschillende projecten gesteunt, maar slechts weinigen van hen hebben ondanks de gratis hosting het uiteindelijk gemaakt. Maar wie niet waagt - niet wint ;)
    We zijn wel van zin om heel goede projecten te blijven steunen met DiMoWeb, maar zijn wel veel strenger geworden. ;)

Zo steunen we nu bv het project http://www.livelinker.com
    Het is de enige gratis site die ik ken die het beheren van de linkbuilding voor je site zo eenvoudig maakt. :)

Kortom: samen voor een mooi en geweldig internet met goede en praktische diensten.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.12 22:30:11:
    Update: even onze server beveiliging wat aangepast.
    In het hoofdtopic staat een screenshot.
    Om dit screenshot te controleren, maakte onze server steeds een verbinding met zichzelf om te kijken of het wel een goede afbeelding was.
    Hierbij slaagde onze server erin te veel connecties naar zichzelf te openen en bande hij zichzelf.
    Daarom dat we soms even traag waren.

Dit zou nu moeten zijn opgelost.
    heb het scriptje dat de bans uitdeelt herschreven.
    Sorry voor de traagheid tijdelijk.

• is inderdaad een goed idee om webscripters weg te doen.
    mss dan ook maken dat we de hoofdacount van gamecoll hier ook op kunnen gebruiken.
    niet verplicht een gamecoll(dimoweb dus) acount maar de keuze tussen die 2.
    ik heb ook eve de oude hostings van mij nagekeken en laten weten welke er weg mogen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!