Beste leden,
als jij voor de gein mocht kiezen wie terug mocht komen op aarde:
- Micheal Jackson ( the king of pop)
- André hazes ( the king of nederlands (heineken xd))
Mvg , truxx:cheer:
Beste leden,
als jij voor de gein mocht kiezen wie terug mocht komen op aarde:
- Micheal Jackson ( the king of pop)
- André hazes ( the king of nederlands (heineken xd))
Mvg , truxx:cheer:
Micheal Jackson zo als vroeger ?
owja ik ook nog
ik stem op andre , waarom ?
omdat hij nog steeds woord gedraait in het café , waar je micheal jackson nooit vrij,avond zult horen.
Ook om zijn mooie nummers en realistische muziek.
En om het oranje nummer
steph: dus als jij in kroeg zit en ze vragen wat wil je luisteren andre hazes of micheal jackson :p?
Mag mijn idool Nikola Tesla ook of. Die je hier noemt hebben dat ze dood zijn toch wel aan hun zelf te danken.
Michael Jackson!
CitaatToon Meerowja ik ook nog
ik stem op andre , waarom ?
omdat hij nog steeds woord gedraait in het café , waar je micheal jackson nooit vrij,avond zult horen.
Ook om zijn mooie nummers en realistische muziek.
En om het oranje nummer
steph: dus als jij in kroeg zit en ze vragen wat wil je luisteren andre hazes of micheal jackson :p?
De kroeg is wel wat anders als thuis, in de kroeg heb ik inderdaad liever andre hazes maar thuis vind ik Michael Jackson wel leuker
P.S truxo wat vind jij ?
Ze mogen ze allebei houden daar boven... Er valt wel iets beters terug te halen, bijvoorbeeld mensen die hun dood niet aan zichzelf te danken hebben of die echt iets goeds hebben gedaan.
ik vindt de muziek van jacko lekker rustig.
luister maar 1 nummer : billie jean.
Volgens mij is dat ook het enigste nummer waarbij die zich een beetje gevoelt toont.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.06.09 22:35:08:
@killingdevil: je naam alleen al en dan zo een uitspraak xd.
idd , pim fortuin mag wel terug komen..
maar andre hazes heeft veel mensen met zijn muziek gesteunt.
met wat alchohol erbij natuurlijk :cheer:
Ik kies voor geen beide.. Doe mij maar de mensen die het liefste enzo zijn, hier gaan alle mensen dood die altijd aardig enzo zijn..
Mijn oma bijvoorbeeld.:'(
"ik vindt de muziek van jacko lekker rustig.
luister maar 1 nummer : billie jean.
Volgens mij is dat ook het enigste nummer waarbij die zich een beetje gevoelt toont."
Moet je eens naar They Don't Care About Us luisteren van MJ;)
Dood is dood. Als je mensen kon terughalen uit de dood was het al eerder gedaan en konden mensen ook niet dood. De dood heeft voor sommige mensen ook voor rust gezorgd i.v.m. zijn pijn klachten en meer. Ik vind dat de topic sowieso al gesloten moet worden omdat beide van deze evenals die gast tupac nooit meer hier terugkomt.
Ik wordt tevens in de Pre en private-channels doodgegooit met MJ releases waar ik me al aan geërgerd heb sinds dag 1.
Het is dan wel offtopic maar het is gewoon dikke bullshit.
:slotje:
Micheal Jackson!!!!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!