Beste leden,
zullen we met ze alle de maffiacity source perfect maken.
ik heb al veel bugs opgelost , en met ze alle kunnen we meschien nieuwe layout + nieuwe scripts & dan een soort criminalspoint source van maken.:cheer:
Beste leden,
zullen we met ze alle de maffiacity source perfect maken.
ik heb al veel bugs opgelost , en met ze alle kunnen we meschien nieuwe layout + nieuwe scripts & dan een soort criminalspoint source van maken.:cheer:
Leuk idee hoor, maar dit al zo vaak gebeurd en nooit afgemaakt ;).
Inderdaad, en je ervaring is overal 0 bij, zie je profiel..
CitaatInderdaad, en je ervaring is overal 0 bij, zie je profiel..
Dat maakt niet uit hij heeft het zo te zien nog niet ingevuld.
Echt he...
had ik tydje geleden ook is voorgesteld, met ze allen is ietwat teveel ik zou max 10mensen doen maar dan een compleet zelf gescriptesource en niet een huidige os. Ik wil wel meedoen in het script en design gedeelte
zolang de taken maar goed verdeeld worden, add me anders effe @ msn: [email protected]
Vind dat ook altijd een slecht idee, als je met veel mensen aan een source werkt krijg je te veel verschillende style en, wordt het een puinhoop.
Kan toch gewoon, maak gewoon een script, en stop hem in dit topic (of e.v.t. een ander topic). Als je gewoon meld wel script je maakt (bijvoorbeeld: ik reageer met: ik maak profiel) dat ik dat profiel maak, en zodra die af is bewerk ik die reactie en plaats ik hem daar. Die reactie neerzetten met erin wat je maakt is om te voorkomen dat 2x dezelfde scripts worden gemaakt.
@lars:
PHP: 5/5 - MySQL: 5/5
dat zou ik ook in kunnen vullen net als jou , maar zegt niks.
ik ben van plan het zelf te maken & zal iedereen via dit forum laten mee helpen
@ Truxo, dat is ook wel een beetje waar...
De meeste dingen kom ik zelf wel uit, behalve SQL Querys in PHP...
Larsisgoed, Als je denkt overal uit te komen zit je op 2/3 niet op 5.
Als je het nou in Google Code maakt kan echt iedereen eraan meewerken en kun je eventuele fouten ook gewoon daar verhelpen an krijg je hier ook niet gelijk de spam aanval over elk schoonheidsfoutje http://code.google.com dus
maak d'r anders een sourceforge project van...
minder kans dat het doodgaat, code is ergens anders opgeslagen dus iedereen die bevoegd is heeft toegang en SVN
Dat heeft Google code ook. Google code heeft geen irritante reclame zoals SF.net
maar ik wil verkomen dat mensen hun eigen source ermee creeren.
ik maak maybe licentie`s & werk met OOP en template parser.
Ik laat hem wel horen als ik een plan heb uitgewerkt.
is er ergens een voorbeeld van de source online? want anders zou ik ook wel mee kunnen helpen. (qua scripting)
gr,
stan
Ja gaat nu toch niet verder op die os ? als het een hs ( homemade source :p ) wordt doe ik mee.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!