Topic sluiten

• Zou het niet handig zijn en ook leuker voor iedereen hier als leden hun topic kunnen zelf sluiten dat er geen gezeur meer kan geplaatst worden of reactie's die totaal niets te maken hebben met het onderwerp.

Want zitten hier toch paar leden zal geen namen noemen die hier alleen maar meer komen om topic's van verkopen of aankopen te doen mislopen, en als je als buitenstaander of nieuw lid hier aankomt en ziet wat ze allemaal posten heb je er 9 op de 10 genoeg van en maak je geen account aan op cp.

Misschien stuff om even over na te denken beheerders.

Het zou zeker een meerwaarde zijn vooor cp.

Met vriendelijke groeten.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ja dat je met topic reacties kunt uitschakelen.
    en enkel via PM dient te worden benadert.

of Sluiten als je verkoop is afgrond.

Optie:
    - Topic sluiten aanvragen.
    dus geen reacties meer als dit: Slotje!:slotje:

• In het verleden (vorige versie) had CriminalsPopint dit en daar werd zwaar misbruik van gemaakt:

- men sloot zijn eigen topic als ze kritiek kregen en men daar niet tegen kon. Men hoort niet graag in een eigen topic dat men fout is...

- bij verkopen werd dit misbruikt, om de verkoop voortijdig te sluiten, tegen hun eigen voorwaarden in. Niemand kon er dan nog op reageren en dit aankaarten.

- Mensen hebben de gewoonte om veel te vlug hun eigen topic te sluiten, soms komen er gewoon nog betere antwoorden, waar niemand eerder aan dacht.
    Het is niet omdat er een antwoord wordt gegeven door iemand, dat werkt, dat dit bv ook een veilige of correcte oplossing is.
    Mogelijk breng je zo nieuwe fouten in je code.

- Verder houden we niet van het terug naar boven brengen van oude topic's, maar heel af en toe zien we toch dat dit gebeurt omdat het nodig is.
    Bv: een probleem dat iemand een jaar geleden had, heeft hij nu een oplossing voor gevonden en hij wil dit delen met diegene die dit probleem had.

Materiaal om over na te denken dus (xD)

• Citaat van sloosmedia

Koen jij bent zo voorspelbaar ?
    TBforum heeft dit ook, en die is juist koploper met verkopen.

Als er veel vraag naar is, kun je het toch wel invoeren.

+1

• Waarom doe je dan niet verwijderen op goedkeuring?

• Als wij leden misbruik willen maken.
    Spammen we wel met 50man het forum voor, wij zien hier voor kennis & hulp.

Maar soms wil je niet verder discussiëren in een topic dus wil je hem zelf sluiten.

• Je kunt altijd een moderator PB-en om je topic te sluiten. Dat is namelijk hun taak: het forum onderhouden. Daar hoeven leden zich niet mee bezig te houden, jullie mogen gewoon lekker lid zijn ;)

• De concurrent heeft dit ook en die zal eigenlijk iedereen wel kennen. Daar is het ook, geen misbruik geen niks werkt perfect. Jullie hebben het vertrouwen niet omdat jullie weten dat leden tegen jullie (kunnen) gaan keren....

• Citaat van Willem

Ik ben tegen,

Reden waarom: Dit omdat er veel misbruik van gemaakt kan worden zoals koen al zij.

Ik sluit mij hierbij aan.

Edit:
    Mijn zegje:
    Allereerst kan je CP neit vergelijken met iets anders. Het is niet hetzelfde. Andere community en andere website. Andere stijl. Het is dus ook een drogreden om dat als argument te gebruiken aangezien er beroep wordt gedaan op de autoriteit.

Verder denk ik dat het niet bij deze community zal passen aangezien ik zoals eerder gezegd is misbruik verwacht. Precies zoals Koen zei.

• Citaat van sloosmedia

Koen jij bent zo voorspelbaar ?
    TBforum heeft dit ook, en die is juist koploper met verkopen.

Als er veel vraag naar is, kun je het toch wel invoeren.

Maar sloosmedia hier licht bij een groot aantal van de leden het niveau veel lager.

Dus daarom denk ik dat het niet nodig is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!