Posts by kurt

    Ben voor het sluiten van topic.


    Is dit nu voor leden die al langer lid zijn of niet maakt niet zoveel uit voor mij.

    Bij deze verkoop ik een layout waar ik ooit zelf 300 euro heb voor betaald en wegens het niet gebruiken er van te koop zet.
    http://www.loco-mafia.nl
    leuk ogende maffia layout waar er nog plaats is voor een logo die je zelf nog kan plaatsen.


    Graag had ik tussen de 50/100 euro ervoor willen hebben.


    wie interesse ?





    Topic opnieuw geplaatst omdat ze andere niet open willen doen terwijl ik toch het bewijs leverde dat ik owner ben van deze layout.
    http://www.sitedeals.nl/layouts/85156-maffia-layout.html
    Aanvullend bericht:
    Betaling is ontvangen. De gelukkige is Jens Verstraete.
    Voldoende bewijs dus.

    Over dit wat jij nu steeds doet in dit en andere topic's Qouten en er een hoop rommel onder zetten die niets met het hoofdtopic te maken hebben. Daarvoor is het knopje handig topic sluiten.

    Dat ze dit er maar in doen, leden die er dan tegen zijn moeten het maar niet gebruiken en leden die er gebruik willen van maken hebben dan de kans om hun topic te sluiten. Crew kan dan nog indien ze willen pm sturen om meer info en indien niet goed topic verwijderen.
    Als je een forum wilt van een beetje niveau dan moet dit er inkomen want nu is het alleen maar geklaag en gezeur in een topic.

    @ Tim Ik heb al meerdere malen gedaan om een topic te sluiten nog nooit met resultaat en dan nog ook crew is er niet 24/24 moet je dan wachten tot er een lid online is en als hij dan goesting zal hebben om het te sluiten!!!!

    @ Willem/Lodewijk op bijna alle fora kun je sluiten en dit zonder vraag aan crew, en als jullie zelf al zeggen da er misbruik van gemaakt wordt waarom neem je dan geen stappen en ban ze van je server zo hou je de kleuters die alleen maar komen zeiken uit je fora.


    Had een topic voor verkoop layout er is daar veel ophef over ook staat het topic op slot door willem en hij vroeg me om bewijs da heb ik gisteren geleverd NA 1 dag nog steeds niest terug gekregen en topic sluiten door crew ik heb al paar keer gedaan maar nog nooit hebben ze topic gesloten, ik kan er alleen maar over zeggen dat de crew hier op cp (niet iedereen) ferm ondermaats is en het niet waardig is de naam crew te dragen. Ban wie ban moet hebben zo simpel is het al maak je 1000 regels en kom niet af in topic van deze dat nu nog oftopic gaat Ban dat is dikke bulshit zie dat meerdere keren staan hier, neem meteen stappen want anders komt er toch niets meer van hier.
    Topic
    http://www.criminalspoint.com/…/12813/Maffia-layout.html


    Eerst laten jullie alles toe van leden die een topic verzieken, Na vraag van TS om leeg te maken komt er een vaag antwoord en dan kan het plots 1 dag erna wel om alles leeg te maken dan is het kalf al verdronken, Neem meteen stappen en niet 1 dag erna. Daarom is het super handig dat een lid zelf kan beslissen ik sluit me topic om het gezeur te vermijden.

    Zou het niet handig zijn en ook leuker voor iedereen hier als leden hun topic kunnen zelf sluiten dat er geen gezeur meer kan geplaatst worden of reactie's die totaal niets te maken hebben met het onderwerp.


    Want zitten hier toch paar leden zal geen namen noemen die hier alleen maar meer komen om topic's van verkopen of aankopen te doen mislopen, en als je als buitenstaander of nieuw lid hier aankomt en ziet wat ze allemaal posten heb je er 9 op de 10 genoeg van en maak je geen account aan op cp.


    Misschien stuff om even over na te denken beheerders.


    Het zou zeker een meerwaarde zijn vooor cp.


    Met vriendelijke groeten.

    @ arendjee deze layout streetmaffia.com en daar 650 voor moeten geven LOL van amateurisme gesproken.


    @ brocken
    Sorry, maar dat is wat ik bedoel met een amateuristische layout. Komt misschien een beetje beledigend over maar bedankt voor het voorbeeld.
    Ik hoop dat het niet overkomt want ik ben wel blij met de reactie.


    Beetje dubbelzinnig eerst beledigen en dan zeggen hoop van niet Hoe bezig



    Te koop tegen elk aannemelijk bod boven de 50 euro slicing is al gedaan.
    http://www.loco-mafia.nl/

    Bij deze verkoop ik 2 maffia url's



    loco-mafia.nl
    mafiosoworld.nl


    Bieden vanaf 10 euro


    Buy now 20 voor beide


    Bij Flexwebhosting staan ze op me server.



    Weg wegens stopzetting.

    @ jerre
    Dat kan inderdaad, alleen als je kijkt hoeveel uren dat hij zal verslijten aan het bekijken van website's of mailings en dan zijn inkomsten zal zien kom je van een kale reis thuis. Denk niet echt dat er daar groot geld mee te verdienen is misschien paar euro cent en als je dan kijkt in de voorwaarden van zo'n site betalen ze je maar uit boven de 30 ofzo, dus let er goed mee op.

    Bij deze verkoop ik een layout waar ik ooit zelf 300 euro heb voor betaald en wegens het niet gebruiken er van te koop zet.
    http://www.loco-mafia.nl
    leuk ogende maffia layout waar er nog plaats is voor een logo die je zelf nog kan plaatsen.


    Graag had ik tussen de 50/100 euro ervoor willen hebben.


    wie interesse ?

    Inderdaad ben ik hier niet blij mee, gelieve dit topic te sluiten en layout of design te verwijderen of mijn logo er af te nemen.

    Patrick als je geen geld hebt ga dan ook niet bieden zo simpel is dat, als je een bod doet zorg dan dat je over het geboden geld beschikt of verlaat deze site in stilte.

    Budget:
    Hele ruime budget xxxx mid!


    Dit is een aardig budget dat je hebt, zou je dan beter niet iets laten maken voor deze prijs ?


    Anders kun je eentje kopen voor 22 euro op http://www.rpgbunny.com en indien je handig bent in vertalen heb je leuke game in het nederlands en engels.


    Greetz

    Maviose Huh waar slaat dit op als ik vragen mag, ik heb nooit dezelfde source verkocht met andere layout erop.


    Alle game's lijken wel op elkaar als je het zo bekijkt.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.03.11 13:54:38:
    Verkocht op SD onder voorbehoud



    Kan slotje op
    :slotje:

    @Maviose Weet het niet zeker want heb deze source al in 2008 aangekocht en nooit gebruikt, dacht even online plaatsen en verkopen omdat ik met maffia stop.