Posts by giotjuh

    Ja dit klopt, ze hebben daar gewoon een 1/2 gig ram vps en nemen gewoon texten over ;)
    Hij is van Bert B (Bboy) dus misschien daar even aan vragen.
    Tenminste eerst was hij van Bert

    Huh nu moet ik lachen. Call of duty, werk, gta san andreas <-- minder. Werkt, geloof je niet? Heb de app nu op mijn mac. Leogue of legends weet ik niet.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.08.11 23:21:37:
    Typisch een reden om windows te verdedigen. Maar helaas FAAL Nee dat heb ik helemaal niet gedaan. Alleen steam, skype, msn en battlefield bad company met gmod. Das alles. BAM blauw scherm, windows kan niet worden opgestart!

    Dat licht aan de hardware, over het algemeen is mac sneller met openen en opstarten omdat het eigenlijk niets hoeft te laden. Je klikt op het icoon en je bent done. Onderhand geen virussen en nee ik kloot niet met windows. En meer kuren nee. Op windows crashen mijn progjes vaak, op mac? Nee nog niet gehad.



    Is eigenlijk een i7 quad core 4 ghz met 12 gb 1600 mhz ram. Dus niet zeiken over mijn pc.

    Ik speel het. Meen je dit serieus je download hem op minecraft.net en dan plaats je de .exe gewoon op je bureaublad. Je opend hem en je bent klaar.


    * De legale manier dan

    Als jij een mac hebt kan je Ilife gebruiken en dan Iweb. Dat kan je zien als een grote website bouwer. Daar zit een blog systeem, page systeem, ftp upload, gastenboek. Html widgets, normale widgets, auto youtube grabber. Grootte van dingen aanpasser. Kortom alles wat je eigenlijk wilt. En met iwebs kan je ook iets van je mac, er gewoon in droppen op een foto widget. Dan staat de foto er, je kan hem draaien naar wens etc. (Ik heb mac je mag teamviewer of iets dergelijks gebruiken om je website te bouwen als je wilt)

    Dat is het niet, de mac tenminste niet. Mag ook niet op een pc he :) Maar ik snap niet dat iedereen hier zich zoveel bezig houdt met illegale dingen. Als je op youtube zit, je lusitert naar een lied dat je niet hebt gekocht. Dan download je de beelden toch ook? Daar is niks mis mee en een illegale windows ofzo draaien wel..

    De site werkt, alleen de icoontjes geven een 404 error op de samsung galaxy gio de radio werkt wel (Eerste radio site die werkt ( Kan je ook hardcoreradio.nl en radio dance mania toevoegen)
    Hieronder een picture:


    Hey, ik vind je site wel gaar.
    Ik denk als je kleine clans laten komen en die kunnen bijvoorbeeld eigen domein (.tk) erop doen (Nameservers etc) dat er dan ook grotere clans zullen komen. Dat je bijvoorbeeld een template shop kunt beginnen met premium templates en ook meerdere opties kunt kopen.

    Probeer is jonas cms, dies HEEL simpel maar zeer krachtig. Je kunt ook in CSS je eigen templates maken, een mooi admin paneel :) Of frog cms, dies al helemaal simpel en ZEER handig met een ingebouwde file manager en plugins/addons :)