Signatures weghalen

• Beste,

Ik had geen idee forum om uit te kiezen dus daarom maar even zo ;).

Ik erger me groen en geel aan die signatures hier op CP.
    Ten eerst zijn sommige (zoals die van "eeyk") super groot, waardoor z'n halve reactie uit zo'n signature bestaat. Daarnaast is het niet duidelijk te zien wanneer iets een signature is en wanneer niet (geen duidelijke lijn). Last but not least, het staat onprofessioneel, heb je het ooit op SD of op TB gezien?

Als CP ooit professioneel wil worden kan deze irritante functie wel weg.

Wie is het hiermee eens?

Edit: ik weet dat je het in je profiel kan uitzetten, maar ook voor niet leden moet het onzichtbaar zijn. Gewoon weg!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als CP ooit professioneel wou uitkomen, hadden ze nooit voor de naam CRIMINALSpoint gekozen, dus het is hun doel gewoonweg denk ik webmasters te helpen die ooit een relatie hadden met criminals.

• Onzin om signatures uit een forum te halen signatures kan af en toe heel handig zijn er moet alleen een wat betere onderscheiding gemaakt worden. Op dit forum worden geen plaatjes toegestaan in je sig, wat op de meeste forums dan weer wel mag en waarmee mooie creaties ervan naarvoren komen en ik vind igg dat een forum daardoor wel wat mooier wordt :)

• Agree!

Als ik ergens een antwoord op wil en ik zoek het even door op cp;
    lees ik telkens per ongeluk ook de signature terwijl dat niet bij diegene's antwoord hoort.
    Ook wat je zegt over dat een reactie groot wordt door diegene's commentaar.
    Dan scroll je onnodig veel!

• L.Groot
    je praat wel over professioneel gedrag. maar zelf ben je ook niet echt professioneel

PS: je kan soms ook wel overdrijven:cheer:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.04.11 23:46:06:
    oja L.Groot
    Dus jij bedoelt dat Eeyk niet professioneel is maar hij heeft 0 banpunten en jij?

PS: ik dacht dat jij 6 ban punten had :O|-)

Ajax word kampioen, niet die Twente ......

Twene moest weer is winnen via de Scheidsrechter

• Movie

Het gaat om het idee en niet zijn gedrag.....
    L.Groot is juist positief en probeert cp en de (toekomstige)leden te helpen.

ps. Op iemands achtergrond kan je nooit vertrouwelijk oordelen!
    Dus je weet niet hoe die persoon 'dan' zal zijn.

• Net of dat banpunten wat zeggen hier op CP .. De meeste banpunten die uitgedeeld worden zijn niet eens redelijkerwijs uitgedeeld, omdat moderators vaak niet met een mening om kunnen gaan. Maar dat heb je nu eenmaal met jonge gastjes die misbruik maken van een functie.

[offtopic]zal hier ook wel weer een banpunt voor krijgen[/offtopic]

• @BrokenTrack,

Ik ben het volledig met je eens,
    het is zeer handig om een 'standaard' afsluiting van je post te maken.
    (Doe ik zelf namelijk ook ;))

Maar ben het ook volledig met L.Groot eens,
    Aangezien er zijn inderdaad soms zeer irritante/grote signatures,
    Zo heb ik laatst hier nog een berichtje over naar een moderator gestuurd.

Misschien is het een idee om een signature van maximaal 3 of 4 regels toe te staan,
    Zodat je daarin netjes met vriendleijke groet kwijt kunt, je naam
    & eventueel nog een zinnetje/ link naar je website/functie op de betreffende website

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• L.Groot: bedankt voor de tip. De handtekening zal niet verdwijnen, voorlopig nog niet, maar wel een andere stijl krijgen dan het bericht zelf, zodat het onderscheid duidelijker wordt.

Over de eventuele totale afschaffing van het onderschrift zullen we intern in discussie gaan.

• Voor de mensen die de reactie Maviose over het hoofd hebben gezien:
    Ik heb tijdens het scripten van signatures meteen de mogelijkheid gemaakt om ze op individuële basis aan/uit te zetten.
    1) Ga naar je Control Panel
    2) Haal het vinkje voor "Handtekeningen tonen" weg en sla op
    3) ?????
    4) PROFIT!!!

• @Maviose, De project leider heeft het nu alleen over dat hij het nu voorlopig nog niet gaat weghalen, hij praat dus niet over de optie die er is.

Ik zie dan ook niet in wat het probleem zou zijn dan, je kan het tenslotte gewoon uitschakelen voor de mensen die zich er aan ergeren.

• L.Groot

Het is weg voor niet leden. En als je je er zo aan stoort zet het dan uit? Er is hier nu al 4 keer verteld dat je het uit kan zetten. Er schijnen niet veel mensen last van te hebben. Dat je het verschil van het bericht en je signature beter moet zien ben ik het mee eens. Maar stoor je je er aan zet het dan gewoon uit.

• Ik ben het eens met Bever.

@ L.Groot, ik snap niet waarom je nog doorgaat.
    1.) Je hebt al antwoord gehad van een Projectleider, dus het wordt in behandeling genomen.
    2.) Je kan het uitzetten.

Dat lijkt me een goed resultaat van je vraag toch?

@ Lodewijk.
    Misschien is het handig om de Signature in een grijs lettertype te doen (lichter dan de tekst), zodat het minder opvalt. Dan kan je indien gewenst daarna kijken, en als je even snel wilt scrollen valt de gewone tekst meer op.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!