Love Expert

• Hallo leden,

Sinds 26 Maart is het uit met mijn vriendin omdat zei geen gevoelens meer voor me heeft.
    Ze heeft wel gevoelens voor me maar meer als een gewone vriend.

Nu wil ik tips vragen of iemand weet hoe ik haar terug kan krijgen.
    Ik hou nog heel veel van der en mijn gevoelens bonzen.

Ik heb het er erg moeilijk mee.
    Kan iemand mijn uitleggen hoe ik haar terug krijg.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Sorrie.. ik voel met je mee :S maarja zo gaat dat met meisjes..
    Ja kan je eroverheen zetten.. je kan iets ergs doen..
    of je kan haar terug winnen... misschien vind ze het leuk als je haar een gedichtje schrijft?
    en daarin je gevoelens voor haar uiten. ( Ik zou zeggen geef niet op en blijf doorzetten dan vind je vanzelf wel een manier om haar liefde terug te winnen )

Mvg, H4x0r666

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Hier spreek de relatie-expert.

Je moet gewoon weer als vriend de gevoelens proberen terug te krijgen. Als dit niet lukt moet je gewoon op zoek naar een ander hoe raar het ook klinkt. Als je meteen begint met komt terug lukt het nooit. Wat er niet meer is komt niet snel terug hoor.

• laat haar voelen dat je pijn hebt door de woorden die ze je zei
    als je haar gaat blokkeren heb je de kans haar dan ook nooit meer te spreken..

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Ik ben toevallig een meisje. Dus misschien kan ik je een tip geven. Als jou vriendin zegt dat ze geen gevoelens meer voor je heeft, is dat natuurlijk heel erg.

Jij kent haar beter dan wij ;) Dus jij zou moeten weten of ze dit meent of niet. Ik bedoel, als je iemand goed kent, voel je dat gewoon.

Als jij denkt dat ze serieus is (vrouwen zijn nou eenmaal wispelturig), zou ik haar ook een poosje met rust laten op dit vlak. Aandringen, gedichten, het klink allemaal wel leuk, maar het beste wat je kan doen, is idd haar vriend zijn. De aller beste.

Dan heb je waarschijnlijk de meeste kans dat het bij haar ook weer gaat kriebelen. Je weet immers pas wat je mist, als je het niet meer hebt.

• Gevoelens kan je niet afdwingen, hoe graag je het ook zou willen. Je kunt ze oproepen, maar daar moet zij dan wel voor open staan. Contact verbreken is het slechtste wat je kunt doen, zeker voor jezelf. Als dit een echte relatiebreuk is, en je relatie ook niet meer oplaait, dan moet je niet op deze manier uit elkaar gaan. Veel relaties gaan uit met de gedachte dat je ruzie hebt, maar je moet je bedenken dat je in ieder geval een leuke tijd met elkaar hebt gehad.

Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar geloof me, misschien is dit jouw ware liefde, misschien niet. Je bent denk ik nog jong genoeg om dat te ontdekken.

O ja, een roos doet wonderen. Moet je hem wel persoonlijk aan d'r geven.

• Ik Agree met Oceans hiermee goede relatie is puur gevoel. Doe waar jij je goed bij voelt. En pakt zij dit op dan weet je dat het een goede relatie is. Anders was het just not ment to be ;)

En btw je eerste lange relatie achter de rug hebben is misschien wel heel zwaar maar hoort erbij. Je kunt immers niet altijd met iemand samen blijven die je jong hebt leren kennen.

Mensen veranderen enorm in de pubertijd. Heb het zelf ook meegemaakt, en heb er totaal geen spijt van dat mijn eerste grote liefde toen stuk is gelopen. Dat hoort er gewoon bij ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.11 22:36:58:
    Ow wacht dat laatste stuk komt niet helemaal overen met je beginpost maarja ;) als het niet zo is moet je er maar overheen lezen :P

• Ik heb zelf inmiddels bijna 2 jaar een relatie met mijn vriendin, en dit gaat echter wel met hotte en stoten. Maar ik heb dit al 4 keer met haar meegemaakt, dat ze het uitmaakte, wat ik toen heb gedaan is een bos rozen aan der gegeven.

Ook ben ik leuke dingen met der gaan doen en zo steeds meer naar de romantische kant toe, het heeft me een week geduurd voordat we weer bij elkaar waren.

Misschien kan dit helpen, het is mijn wel gelukt weet natuurlijk niet of het bij elk meisje lukt.:cheer:

• Gevoelens zijn gewoon niet altijd te vertrouwen, ze kunnen opeens 'weg' zijn, en darna weer terugkomen.. Mijn vriendin maakte het uit, maar had er meteen eigenlijk weer spijt van.. Heeft daarna weer een hele lange tijd geduurt (meer dan 1 maand). Voordat we weer bij elkaar waren, maar dit had zo zijn redenen (mocht d'r nooit meer zien of spreken..) in die periode hebben we gewoon veel stiekem contact gehad en ben ik er gewoon vor haar geweest.. En daarna geregeld dat ik een gesprek kreeg met d'r ouders zodat ik haar misschien weer mocht zien. Nu hebben we samen de laatste paar maanden enorm gevochten voor elkaar, en is de relatie gewoon weer goed.

Inmiddels dus 2 jaar samen, waarvan dus meer dan maand even uit is geweest (wat ook een dag had kunnen zijn als er niet gezeik was gekomen met d'r ouders).

Dus mijn advies is, wees er voor haar, ga leuke dingen doen en laat je van je beste kant zien. Maar niet teveel praten over gevoelens en of het al terug is...

• -_- jonge het is nu wel uit maar blijf niet hangen bij 1 meid
    ga er op uit en zoek iemand anders misschien word zij wel jaloers en komt zij terug bij je maar gewoon er op uitgaan want steeds blijven stressen om 1 is slecht

je bent nog jong heb beetje fun en nog niet vastzitten aan iemand dat kan altijd later in je leven

• Helemaal eens met baldex en jonge meisjes zijn er om plezier mee te hebben maar na enige tijd is een vaste wel leuk ga gwn als vrienden dingen met haar doen met 1 ding in je hoofd het gezellig hebben en niet te veel hopen op liefde!

• Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad, altijd zonder problemen en veel ruzie.
    We zagen elkaar elke dag, op de woensdagavond na.

Tot een gegeven moment. Er is wat voorgevallen, waardoor we enigszins samen hebben besloten er een einde aan te maken. Na bijna 3 jaar!:((

We waren er echt helemaal kapot van, maar het was beter. Een tijd lang hebben we elkaar 1 keer gezien per week. Leuke dingen gedaan, maar vooral kletsen over alles.
    Hoe het gaat, wat er dwars zit, wat je beter zou doen de volgende keer en juist waarom!

Dat helpt echt, tenminste, we voelden ons er fijn bij!

Het is nu ongeveer 1,5 jaar uit tussen ons, en zien elkaar zo af en toe nog eens. Kletsen even bij over van alles, school, werk, stage, hobby, sport en ga zo maar door. Dat is heel erg fijn, zo ervaar ik het!

8maanden heb ik er ontzettend mee gezeten, maar dat is logisch na zo'n lange periode! Zoiets vergeet je niet zomaar, toch?
    Nu heb ik iets meer dan 7 maanden met een nieuw meisje, ook ontzettend lief en aardig! Echt een schatje!

Maar je gaat nu anders kijken naar meisjes, tenminste ik.
    Normaal was ik altijd zo van: Hou van je dit en dat, en wil je nooit meer kwijt en gaat nooit meer uit. Noem maar op!

Bullshit, zo zie ik het nu.

ik hoop dat het nooit uit gaat, en elkaar kwijt raken doe je ook liever niet. Maar wat doe je er tegen? het gebeurt, zo ineens is de klap. Die zie je niet altijd aankomen, en als je de klap ziet. Probeer hem is te ontwijken, een rottige klus.

Kortom:
    Er zijn veel lieve meisjes, al denk je nu van niet!
    Over een tijd als je een nieuw meisje hebt leren kennen, geloof je me.

Hou je niet vast aan die ene, laat het los.
    Geef het een plekje, maar verberg het niet!
    Hou contact, wees jezelf en doe je niet stoerder voor dan je bent. Haten meisjes! Zorg dat je er altijd voor haar bent, vriendschap onderhouden.

Citaat

DR. Phil(h)

• "ik hoop dat het nooit uit gaat, en elkaar kwijt raken doe je ook liever niet. Maar wat doe je er tegen? het gebeurt, zo ineens is de klap. Die zie je niet altijd aankomen, en als je de klap ziet. Probeer hem is te ontwijken, een rottige klus.

Dit klopt helemaal, bij je eerste vriendin is het altijd het ergst daarna ook wel maar dan denk je als het uit gaat , echt heel erg jammer maarja het is niet anders.

:cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!