Goede laptop?

  • Hallo,


    Ik ga een laptop halen, nu heb ik er eentje gezien, heb opzich wel verstand van PC's, maar vraag het toch nog allemaal maar eens eventjes na hier op CP.


    Wat ik met de laptop wil kunnen doen, Lekker internetten, redelijk snel, DJ'en met virtual DJ, verder gewoon een; huis tuin en keuken ding.


    Het gaat om d'n deze:


    http://www.wehkamp.nl/elektron…0&F=1,2,3,17,22&PI=1&SM=4



    Ik hoop graag op wat reacties.


    Groetjes,
    SvenB

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Voor die prijs kun je een beter laptop krijgen, vooral de videokaart kan veel beter.


    Beste is gewoon een mediamarkt aanbieding te kopen, die zitten wel goed qua prijs/kwaliteit verhouding.

  • wat wil je er mee doen want deze video kaart is poep.
    kan je niks mee.


    een intel standaard moederboard kaart.
    I5 is ook al verouderd. zoek naar een I7.
    wat voor budget heb je?


    en wat wil je er mee doen?
    misschien kan ik je helpen.

  • Dan kan je beter zo een kopen.
    Is te koop voor een tientje en levert ongeveer dezelfde prestaties.


    BTW voor dat geld kan je een stuk betere laptops kopen, MAAR JE MOET OOK NIET KIJKEN OP WEHKAMP, DUUUUR.

  • Ontopic AUB, voordat er banpunten gaan vallen.
    [offtopic]Heb altijd al een keer MOD willen spelen.
    eeyk leer googlen.[/offtopic]


    Opzig zou alles wat je wil met deze laptop kunnen, alleen hij is een beetje duur, je kan van dat geld beter een pc of een betere laptop kopen.

  • ik zou als ik jou was nooit asus kopen zo slechte ervaring mee.


    als die kapot is moet die opgestuurd worden naar duitsland en dan ben je de laptop gewoon 4 maanden kwijt.
    en dan komt die geformatteerd en wel terug.


    met krasjes en deukjes van het inladen en verschuiven van de doos waar die in zit.

  • Citaat van eeyk


    I5 is ook al verouderd. zoek naar een I7.


    Dit is dus niet waar. De I5 en de I7 zijn tegelijk of bijna tegelijk in de markt gezet, hiernaast is nog een I3 verkrijgbaar. Deze verschillende processoren, hebben allemaal verschillende aantal kernen en verschillende kloksnelheden. De I3 is de goedkoopste en zal ook minder aankunnen dan een I7, maar het is dus niet zo dat de I5 ouder is of iets dergelijks.


    Verder voor de taken die hij met zijn laptop wil doen, kun je al klaar zijn met een dual core processor, of een nette I3 processor, dit omdat het internet niet veel zal vragen en VDJ meer zal vragen van de videokaart vanwege zijn interface dan van de processor zelf.


    Een I7 word pas interresant als je zelf aan videobewerking gaat doen, of graag zwaar je systeem wilt overklokken om te kunnen gamen. Ik beveel de topic starter dan ook aan eerst naar een I3/I5 systeem te gaan kijken aangezien deze meestal onder de 1000 euro liggen en de I7 systemen daar boven komen in de meeste gevallen.


    Dit is opzich wel een redelijk systeem: http://www.dell.com/nl/p/xps-1…=n00xl504&model_id=xps-15
    Maar je kunt ook gaan voor het zelf samenstellen van je laptop bij bepaalde sites. (op het moment ben ik deze sites even kwijt en ik zal proberen ze vanmiddag nog te posten).


  • Dude, jij praat echt Poep, i5 is juist een van de nieuwere processoren, alleen je hebt 3 varianten, een i3 een i5 en een i7, en dan zeg je dat i5 verouderd is?


    Als je er geen verstand van hebt hou je mond dan.


    @TopicStarter
    Deze laptop is qua prijsverhouding goedkoop!
    Waarom: Toshiba is een goed en kwalitatief goed merk, hoor je ook weinig slechte verhalen over, in vergelijking met HP en Acer...
    Verder is de Processor i5 een dual core 2.66 en de HDD een 640 GB. 64 BITS processor, dus ideaal!


    Ga hem zelf nu direct kopen :') * Geen Geintje... *

  • Ik moet even bekennen ben miss dan wel een Apple Fanboy (maar het spul werkt gewoon)
    En ik zou je aanraden om 300 euro meer uit te geven en een MacBook te kopen,
    Kun je alles mee wat jij beschreef in je topic.
    Geen problemen met Virussen etc (in elk geval nog de komende 5 jaar, hierna vrees ik ervoor)
    De programma's draaien gewoon lekker soepel en snel.


    En je kunt altijd naar een Reseller voor gratis professionele hulp.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Apple is geen handige combi voor scholen aangezien Microsoft (gelukkig) subsidie geeft aan scholen zodat scholen ze goedkoper kunnen aanschaffen en waardoor een aantal programma's (die bij leermethodes zitten) in 99,99% van alle gevallen niet onder Mac OSx werken.
    Daarnaast is Windows 7 een stuk beter dan de hatelijke Vista en werkt het lekker snel.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!