Posts by proxmedia

    Citaat van Webbasing


    [offtopic]Aangezien de mods liever lui zijn dan moe(ze verwijderen blijkbaar geen offtopic berichten meer)[/offtopic]


    Het script is uniek geschreven.


    Uniek geschreven? heb dit script al vaker gezien, enigste wat misschien aangepast is, is de layout..


    Niet iets voor uniek verkopen, als het niet uniek is..

    Haxorr,
    Kan je nou echt helemaal niks zelf ? :')


    Haha, geloof me de fabrikant van jou laptop/computer/moederbord etc. etc. kan alles uitlezen wat jij met je computertje doet ;)


    Geen discussies dat dit niet kan, elk moederbord bezit een chip die de informatie naar de fabrikant streamt.


    Vergelijk het maar eens met de "BlackBerry Key" < waar China zo moeilijk over deed, eerst de blackberry key vrijgeven vooralleer de blackberry in china werd doorgevoerd.


    Met die Key, kun je dus de BlackBerry tracen, waardoor het niet meer de veiligste telefoon is, maar ja.


    Met vriendelijke groet,
    Kevin

    Apple Mac is een goede en betrouwbare laptop, alleen een beetje duur!


    Ik ga morgen even de toshiba bestellen, en dan heb ik deze als het goed is maandag, misschien dinsdag binnen.


    Dan zal ik er wel even een review over plaatsen!


    Met vriendelijke groet,
    Kevin

    @L. Groot


    Wat ben je toch een toffe jongen, fijn dat je na al die tijd nog niet slechter bent geworden. Maar helaas is een KVK en BTW nummer verplicht als ondernemer zijnde als je inkomsten creeert. je bent namelijk verplicht over je inkomsten belasting te vragen en te betalen en te ontvangen.


    Je biedt toch geen hosting excl. btw aan, dan komt er geen bedrijf bij jou aan kloppen.


    In ieder geval waar het ONTOPIC op neer komt, is dat een KVK en BTW nummer verplicht zijn, en dat dit ook het verstandigste is voor jezelf.
    Zorg gewoon dat je het hebt, een goede administratie bijhoudt, dan is er helemaal niks aan de hand..


    Met vriendelijke groet,
    Kevin
    eQaz.nl


    Edit door Lodewijk: als dit in het vervolg de toon is van dit topic, ga zo door. Anders komt er een slot op.
    ]Edit door proxmedia: Ja lodewijk, onze heerser! ik zal mij gedragen als uwe slaaf zijnde. U bent de Dictator van Criminalspoint?

    Beste,


    Indien gewenst kan eQaz WebDevelopment een systeem naar eigen hand voor u ontwikkelen.


    Indien er enig budget aanwezig is horen wij dit graag!


    Met vriendelijke groet,
    Kevin

    Haxor.. Lees je niet wat ik zeg? moet je bij jou echt ALLES voorkauwen? Gebruik mijn hint nou eens en plaats die query in je if() ipv. erbuiten, anders wordt hij constant uitgevoerd, met niks erin. :')


    Met vriendelijke groet,
    Kevin


    PS: AMATEUR!! :piraat:


    Dude, jij praat echt Poep, i5 is juist een van de nieuwere processoren, alleen je hebt 3 varianten, een i3 een i5 en een i7, en dan zeg je dat i5 verouderd is?


    Als je er geen verstand van hebt hou je mond dan.


    @TopicStarter
    Deze laptop is qua prijsverhouding goedkoop!
    Waarom: Toshiba is een goed en kwalitatief goed merk, hoor je ook weinig slechte verhalen over, in vergelijking met HP en Acer...
    Verder is de Processor i5 een dual core 2.66 en de HDD een 640 GB. 64 BITS processor, dus ideaal!


    Ga hem zelf nu direct kopen :') * Geen Geintje... *

    Beste,


    Namens eQaz kan ik u het volgende aanbieden:
    20000MB ruimte
    100GB verkeer
    2 gratis domeinen*
    Onbeperkt e-mailadressen
    PHP 5
    MySQL 5
    Dagelijkse backup
    ? 60,- p/jaar
    *Keuze uit .nl/.com of .be!


    Indien nodig in de toekomst kan eQaz u ook Webdevelopment aanbieden tegen een scherpe prijs!


    Met vriendelijke groet,
    Kevin

    Terr0r,


    Toevallig bepaalde netwerkinstellingen veranderd ?


    Kijk eens bij je Internetinstellingen van de PS3, staan deze op automatisch?


    Geef desnoods even zelf een STATIC IP, subnet en Gateway, je Primary DNS is zelfde IP als ej gateway..


    ;)


    Waarschijnlijk werkt het dan wel .


    Groet,
    Kevin

    Ik kan je wel enkele domeinen verkopen, het betreft een set van 10 domeinen, die allen te maken hebben met 1 website.


    Indien gewenst stuur me een PM, let wel het budget zal dan wel minimaal rond de 500 euro moeten liggen indien overname plaats zal vinden.


    Kevin.

    Vind het systeem er een beetje krom uitzien 8-)


    Waarom niet werken met een array daar alle toegestane get oproepen in plaatsen, een if met isset $_GET['page'] en een file_exists erin. and safe as hell it is.


    Kevin.