Utrecht zou ook een goeie locatie kunnen zijn.
Centraal punt en perfect bereikbaar met openbaar vervoer ( trein/bus )
CP meeting
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Laten we het in Emmen of groningen doen, is goed bereikbaar. En goedkoper dan utrecht, rotterdam, breda, tilburg of eindhoven.
-
Oke, voor de mensen die de landkaart van nederland niet kennen:
Zoals je ziet, is Apeldoorn echt centraal, maar niet praktisch voor de belgen.
Als je dan verder naar onderen gaat is Utrecht / Nijmegen / Den Bosch wel een ideale plek.
Zelf zou ik dan kiezen voor Utrecht, dit is namelijk perfect te bereiken!Bij een grote opkomst wil ik ook wel langs komen, mits het door de weeks is (vakantie). Want in het weekend ben ik standaard druk, zaterdag werk van half4 tot half2. Daarna wedstrijd om half3 - 6uur thuis, 7uur vriendin. 11uur de stad in.
Zondag van 2 - 7uur werken.Door de weeks , op een avond, zou het wel kunnen:cheer:
-
Wil net zeggen, Groningen goedkoop ?
Niet als je vannuit luik of brussel moet... -
Ik stem voor utrecht
-
Ik zou Urk nemen, dat is het snelste in te typen in de tom tom. Alleen de vraag of de tom tom de weg weet naar het grootte Urk is een tweede.
-
Apeldoorn
-
Als 10% van de leden zal afkomen zal je mogen blij zijn met een meeting, denk al 100% zeker dat crew/beheerder er niet zal zijn omdat er ook problemen kunnen voorkomen op een meeting.
leeftijd ligt hier ook laag om jonge gasten ver te laten rijden met trein/bus
Toch succes
-
Den Bosch is makkelijker ook voor de mensen uit belgië
-
Inmiddels is er een poll toegevoegd! Kunnen we overzichtelijk zien welke plaats het meeste in trek is!
-
Miss een domme vraag maar waar kan je stemmen?
-
Citaat
Poll: Welke plaats meeting?
[*]Amsterdam
[*]Amersfoort
[*]Eindhoven
[*]Antwerpen
[*]Utrecht
[*]Breda
[*]Groningen
[*]Baarle-Nassau (Grens BE-NL)lijkt me datt je op 1 van die plaatsen moet klikken he;)
-
-
Gestemd.
-
Uit deze tabel halen we binnen een aantal dagen een conclusie, en dan gaan we echt eens kijken wat we er van kunnen maken :)!:cheer:
-
gestemd
-
Zijn toch veel mensen die voor groningen gaan.
-
Citaat van Buds
Als 10% van de leden zal afkomen zal je mogen blij zijn met een meeting, denk al 100% zeker dat crew/beheerder er niet zal zijn omdat er ook problemen kunnen voorkomen op een meeting.
leeftijd ligt hier ook laag om jonge gasten ver te laten rijden met trein/bus
Toch succes
Het is een meeting, bijna een soort feest.
Als je daar werkelijk kinderachtig gaat doen dat een crewlid je ooit een banpunt heeft gegeven gedraag je je niet oud genoeg om te komen,
Ik zal zelf koen nog een biertje geven, ook al ben ik vaak zat tegen hem in gegaan.
Is een verschil tussen een simpel online forumpje en hoe mensen in het echt zijn en sociaal leven.
Als je werkelijk denkt dat iedereen precies zo is als je hier de indruk krijgt, dan kan je beter niet komen nee. -
Misschien probeert hij te zeggen dat er door de leeftijd niet zoveel mensen komen.
-
Nog nooit in Zweden geweest sorry man xD Ik ben echt een anti kou man :p
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!