Hey, gaan jullie dit jaar iets doen met Oud & Nieuw of gewoon net zoals ik vuurwerk afsteken :)? En wat gaan jullie afsteken.
MVG Cruelty :cheer:!
Hey, gaan jullie dit jaar iets doen met Oud & Nieuw of gewoon net zoals ik vuurwerk afsteken :)? En wat gaan jullie afsteken.
MVG Cruelty :cheer:!
Ik koop dit jaar geen vuurwerk, dan krijg ik ?100,- extra van me opa
Verder gewoon gezellig klok kijken, oliebollen & appelflappen eten etc.
Maar is het hier niet iets te vroeg voor?
Lars
Ik net hetzelfde als lars.
Ik ga dit jaar niet echt vuurwerk halen gewoon lekker met familie etc en wat siervuurwerk want ben al over dat knal stuk voor stuk periode heen. Maar sier blijft altijd mooi!:D
Harde knallers zijn hier altijd welkom, haha :cheer:
Cobra 5/6 , Nitraten , Vlinder bommen , Bom pijlen , Lawine pijlen , Nitraat matten, Mamoets.
Die dingen ga ik allemaal afsteken:p
Oké,
Succes
Ik houd je niet tegen, zou het alleen zielig voor je vinden als je word opgepakt of dat je een vingertje* mist op 2 januari.
Hoe veel geld geef je uit?
Lars
*Lees: arm
Ik geef persoonlijk 0,0 euro uit... Tussen kerst en oud en nieuw samen met een vriend naar Engeland, op oudjaarsdag ´s nachts niet slapen (in verband met de bus), door naar vriendin daarna. Gezien het feit dat broertje van m'n lief heel erg van vuurwerk houdt, denk ik dat het wel knallen wordt... Help. Nooit zo'n fan van geweest
Ik koop Nitraten en Strijkers en wat legaal. Maar veiligheid voorop :). Mn oom maakt iets voor me zodat er niks kan gebeuren als het te vroeg af gaat.
Ik een paar mensen die door vuurwerk uit België vinger(s) zijn kwijt geraakt, en als je dat echt ziet voor je ga je het nooit meer aanraken. Waarschijnlijk ga ik naar Turkeye of Marokko. Denk tog turkeye.
Ben ik de enige die zo lam als een toeter het nieuwe jaar ingaat ? :cheer:
Ik ga naar parijs met mijn bandje dat word wel veel zuipen worden. Lekker een weekje uitrusten van een druk jaar met veel optredens (xD).
Vuurwerk is echt zinloos xD
Ik ga alleen maar geld verdienen met oud en nieuw. Ik moet de hele nacht werken. Moet bij een feesttent in Garderen de beveiliging regelen. Kaarten controleren en zorgen dat er geen vuurwerk of gevechten op het feestterein komen.
Dubbel betaald hoop ik? :p
Naja ik ga ook niks doen met oud en nieuw misschien een beetje drinken maar niet echt van vuurwerk afsteken.
Ik hou het dit jaar lekker rustig, vorig jaar btw ook geen vuurwerk afgestoken, ik vind er totaal niks aan.
Wat is er zo bijzonder aan met ze allen 2011 vieren, het is gezellig maja.
Ik wens iedereen die vuurwerk gaat afsteken eind december veel succes toe.
Is dit topic niet nog een maandje te vroeg trouwens?:cheer:
Willem ja volgens mij had er eerder het topic "wat doe je met 5 december moeten komen" xD achja chronologische volgorde kwijtraken kan allemaal op CP.
Ik vind eigenlijk oud en nieuw niet heel bijzonder met kerst is het allemaal familie wat ik wel gezellig vind xD maar met oud en nieuw tja ik ga toch ook niet elke 30ste of 31ste van de maand in het stamcafe zitten wachten tot het 12 uur is en dan iedereen een gelukkig nieuwe maand wensen :p
Beetje overrated vind ik zelf oud en nieuw (xD)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!