Posts by wdka

    Ik heb wel goede ervaringen met themeforest via envatomarket is alles op één plek verkrijgbaar. Goede ondersteuning soms wel enigszins wat gebrekkig Engels maar het werkt goed. Maar als je een veelzijdig en goede template zoekt voor rond de 50 dollar dan was ik voor divi gegaan, inplaats van deze.

    @Dennii Het thema is gebouwd rondom de visual composer plugin dat is dus niet zomaar een plugin. het is nogal een essentieel onderdeel om het thema goed te laten functioneren. Het punt is dat alles prima werkte toen ik de advertenties plaatste. Beetje een slechte timing zullen we het maar noemen. De support van het thema is er onderhand wel eens aan het kijken ernaar maar dat is ook niet in een ogenblik geregeld helaas.


    @Jesse Het staat nu weer online, grotendeels werkend en wel ;)



    Overigens mochten er nog mensen interesse hebben ik sta wel open voor een goed bod met of zonder voorraad. Ik ben de moeilijkste niet ;)

    Betreft Gamingpoints.nl, een webshop voor
    Xbox live codes, werkt op een volledige geautomatiseerd systeem. Men
    besteld een van de producten doorloopt vervolgens de stappen, rekent af
    en krijgt gelijk de code op het beeldscherm en in de mailbox. De website
    draait op wordpress in combinatie met woocommerce en heeft een fraai
    premium theme met logo. Daarnaast is er een voorraad aanwezig t.w.v om
    en de nabij €100 euro, de verkoopwaarde ligt op het dubbele. Tevens
    wordt er een leverancier bij geleverd waar de desbetreffende codes
    kunnen worden ingekocht. Om een beeld te vormen over de inkoopprijzen,
    de twaalf maanden codes gaan voor 31 euro (verkoop rond de 45) bij
    grotere afname kan daar nog wat aan gedaan worden. De 3 maanden codes
    worden ingekocht rond de 11 euro. Daarnaast liggen er uiteraard kansen
    om uit te breiden naar bijvoorbeeld playstation plus e.d.



    Mocht je het systeem willen testen, dat kan uiteraard! Er staat
    momenteel een testmodule aan van Mollie. Hiervoor heb ik de codes
    aangevuld met een flink aantal exemplaren voor testdoeleinden. De
    meesten staan onder de 12 maanden codes, dus het handigste is om die te
    gebruiken.



    Eventueel kan er nog een klein klantenbestand bij worden geleverd van de
    vorige versie van de website. In het verleden zijn er verkopen geweest
    en in de tijd dat ik de website bezit heb ik enkele klanten uit
    Duitsland teleur moeten stellen in de testmodus. Potentie zit er zeker
    wel in er staat nu een mooie responsive website waar alleen nog teksten
    op moeten en enkele vertalingen nog moeten worden doorgevoerd. Ik
    verkoop de website omdat ik naast mijn opleiding en werk niet veel tijd
    overhoudt om het geheel draaiende te houden waardoor het een beetje
    heeft liggen te verstoffen.



    Kortom, wat je krijgt is:

    • Domeinnaam
    • Wordpress installatie met het script
    • Premium theme
    • Voorraad t.w.v 100 euro
    • Logo (inclusief AI file)

    Bieden vanaf 400 euro met voorraad en zonder mag je 'm voor rond de 300 overnemen (inclusief leverancier uiteraard)
    Levering is op factuur alle biedingen zijn exclusief btw!

    wdka Ik klets niet uit mn nek ze zijn hier sinds 2009 al mee bezig MOMENTEEL alleen wanneer je ingelogd bent, alleen met de data die ze verzamelen kunnen ze dit ook gewoon toepassen d.m.v. een IP-adres en bepaalde woordkeuzes van de gebruiker... wanneer je naar history.google.com gaat zul je zien dat jouw complete geschiedenis vastgelegd staat en gebruikt word ;) en nog wel meer want zelfs je spraakbesturing op je telefoon wordt omgezet naar data "omdat het zo makkelijk is". Artificial Intelligence kost nou eenmaal tijd maar het systeem ligt al klaar hoor...


    Vraag me toch echt af hoe je dit in de praktijk voor je ziet, lijkt me echt sterk dat google hun complete systeem gaat omgooien. Die zoekmachine is hun brood, lijkt me sterk dat ze ineens na tig jaar van koers veranderen en dat tussen de organische zoekresultaten komen heel erg moeilijk word, zoals ik jouw post interpreteer. Waar google nu wel op aanstuurt is het hele social gebeuren ze pompen niet voor niks veel geld google+ en daar willen ze inderdaad personaliseren en het een platform maken waar je alles kan vinden, van kijk pietje bezocht deze websites toen hij zocht om jouw keyword. Maar ik moet het nog maar zien dat google+ facebook achtige proporties aanneemt in het dagelijks leven van velen. Facebook streeft ook naar een soortgelijk idee om als gateway naar het internet en apps te gaan.


    Het hangt er natuurlijk ook compleet van af wat jij als seo beschouwd, misschien zitten we daar verschillend. maar ik denk dat nu en in de toekomst backlinks gewoon een belangrijk gedeelte blijven van een seo strategie.
    En als ik er naast zit en het zoals jij stelt seo geen zin meer heeft, kom ik er graag nog eens op terug.

    Type & omschrijving werk:


    Ik ben opzoek naar content, voornamelijk over vakanties, medische en financiële onderwerpen. Dus heb jij een beetje een vlotte schrijfstijl en kan je een duidelijke en goedlopende teksten tikken ontvang ik graag enkele voorbeelden en je prijs per woord. Ik ben opzoek naar pak 'm beet 10-20.000 woorden content, ben momenteel tekstschrijvers aan het vergelijken en misschien zit er op dit forum ook wel iemand die het kan doen. Ik ben niet opzoek naar literaire hoogstandjes, je moet meer denken aan bezienswaardigheden, artikelen over steden in bepaalde landen, praktische informatie en dergelijke. Heel moeilijke onderwerpen zijn het niet en ik tik het er zelf ook wel aardig vlot uit maar ik heb de tijd er niet voor, dus daarom ben ik opzoek naar iemand die het voor een leuke prijs kan doen.

    Gevraagd uiteraard

    Je hebt toch gewoon 4 opties bij de zoekwoordenplanner ?


    De eerste is in principe een scraper, jij verkoopt bloembollen en google zegt, misschien zijn dit interessante opties om te overwegen.


    De tweede dat is de oude keyword tool, die zoekt gewoon het gemiddelde maandelijkse zoekvolume van je keyword op.


    De derde is om te kijken om in te schatten hoeveel kliks je kan verwachten bij een bepaald budget op je gekozen zoekwoorden.


    De vierde is handig voor longtail query's, je kan woorden uit je ene zoeklijst combineren met de andere om zo te bekijken in welke combinaties mensen zoeken.


    duidelijk ? :D

    Ik begrijp je redenatie niet helemaal ? Dus seo heeft geen kans meer omdat google gebruik maakt van gepersonaliseerde zoekresultaten ? Dat doen ze nu immers ook al ? Via een account maar jij wilt dus beweren dat google dan blijkbaar op basis van ip adres weet wie er aan het zoeken is ? Ik wil niet grof zijn maar Michael je lult uit je nek en ik geloof ook niet dat je weet wat je aan het doen bent als je zo redeneert, met alle respect.


    De zoekmachine google werkt nog precies zo als toen ze begonnen enkel en alleen het algoritme om te bepalen welke website van de juiste kwaliteit en relevantie zijn.Is dermate aangepast dat webmasters die spamtechnieken gebruiken, een stuk sneller worden gedetecteerd en worden bestraft. Maar alsnog draait het hele zoekmachineoptimalisatie om maar 2 dingen, dat is 1: zorg voor goede aan je niche gerelateerde content en zorg dat je onpage optimalisatie goed in elkaar steekt. Dit doormiddel van juiste linkstructuren, semantische html oftewel het goed gebruik maken van de h1, h2 tags. Zorgen voor afbeeldingen met alt tags en dergelijke. websites als http://schema.org/ zijn hierin heel er handig. Er zijn veel verschillende opvattingen over hoe belangrijk het onpage gedeelte is maar steek hier gewoon tijd in zorg dat het goed is.


    Daarnaast is nummer 2 uiteraard het vinden van relevante backinks, het beste zijn one-way backlink, relavantie is het beste maar dat is vaak gewoon een hels karwei om voor elkaar te krijgen dus moet je zelf maar zorgen voor die relevante links. Daarom zijn de spam methodes ook nog niet de wereld uit. ZOLANG JE WEET WAT JE DOET, ik capslock dat inderdaad. Die 'spammethodes' werken gewoon nog steeds, denk aan linkpyramides, linkwheels en andere technieken. Een veel gebruikte techniek anno 2014 is om een social buzz te creëren dit doormiddel van het kopen van likes,followers enz en vervolgens naar je social media pagina's 10,000 links te genereren. Geloof me het werkt, zorg er gewoon voor dat je de controle hebt over de links die je maakt. Mocht er een penalty komen of het algoritme van google detecteert iets wat niet pluis is, schoon je met een paar klikken je complete linkprofiel op. Web 2.0 sites als tumblr zijn ook heel erg goed te gebruiken als buffersites, je maakt bijvoorbeeld een relevante tumblr met goede content daarachter heb je verschillende andere 2.0 sites daar link je vervolgens weer 10.000 duizenden slechte kwaliteit links heen. Nooit maar dan ook nooit 10,000 links naar je eigen website linken maar een site als tumblr, wordpress of blogger valt dit totaal niet op en is het voor google een normaal linkpatroon.


    En ja dit werkt, ikzelf verdiende aardige bedragen per maand via een enkele website met deze technieken. Voornamelijk linkwheels maar zorg dat je ze niet aan elkaar linkt. en als je het wel doet zorg dat er een buffersite tussenzit. Het is gelul om te zeggen dat google hun hele systeem omgooit, google genereert de serps op basis van het aantal links en de kwaliteit daarvan daarnaast is je content uiteraard een belangrijke factor en de optimalisatie van je website zelf. Doe je dat allemaal goed en hou je stug vol zul je vanzelf beter ranken in de serp.

    Ben niet opzoek naar criminals rommel, ik koop alles wat mij interessant lijkt , mijn voorkeur ligt in de reizen en gezondheid takken maar mag ook medisch, noem het maar op !

    Hierbij bied ik een aantal websites/domeinen aan de ik in mijn bezit heb.


    Gaat om de volgende websites.
    hoogstens een paar bezoekers en weinig tot geen inkomsten.


    Brommer-verzekeren(punt)com
    Draait op wordpress, Content is uniek en heb ik laten schrijven.


    bezoekameland(punt)nl
    Simpele layout en inclusief unieke content


    zorgverzekering-studenten(punt)com
    Geen website maar wel inclusief content van 775 woorden.


    Domeinen


    seksvideo(punt)xxx
    verzekering-huis(punt)nl


    Mijn voorkeur gaat uit naar alles in een keer verkopen.
    Maar losse verkoop is ook een mogelijkheid.


    Bieden kan via pm, graag ook vragen via pm maar mag ook hier.


    Prijs ? doe een bod !

    Aanbieding een licentie voor 50 euro.
    aangezien ik iets te gortig was met de prijs bij deze een aanpassing ;)


    Script:
    Één Product webshop


    Omschrijving/functies:
    Een mooi script inclusief layout, met een AJAX validatie bij het formulier.
    De betaling werkt met een targetpay systeem.
    als je klanten wat bestellen krijgt de klant een mailtje met de bevestiging van de bestelling en jij (de beheerder dus) krijgt ook een mailtje van de bestelling.
    daarbij word alles opgeslagen in een database dus je zou er evt ook een admin panel achter kunnen zetten.


    Krijg je de volgende zaken
    - één product webshop met betaalsysteem via Targetpay
    - Strak webdesign in .PSD



    Met dit systeem kan je goedkoop en snel een webshop beginnen.
    het enigste wat je nog moet hebben is een product.


    Demo:
    http://tinyurl.com/3pydlc8


    Prijs:
    € 50 per licentie


    Licentie:
    Licenties


    Word een beperkt aantal keren verkocht !


    Betaling via:
    Paypal | Overschrijving


    voor snelle reactie sitedeals !


    heb om voor mij het overzicht te bewaren een nieuwe topic aangemaakt. Hopelijk zijn de mods het hier ook mee eens ;)

    Die naam is waarschijnlijk fake anders is de persoon wel erg dom bezig.


    email adres heb je niet zo heel veel aan.


    maar de website


    al een whois check gedaan, op sidn.nl ?
    en de emails kun je z'n ip uit vissen.
    en z'n provider ook als het goed is.


    even bellen misschien dat zijn provider je verder kan helpen.


    mijn advies is:


    Voordat je een deal doet, altijd maar dan ook altijd een volledig adres en volledige naam vragen.


    je mag me ook wel een pm sturen met de naam zijn naam en ip misschien dat ik nog wat voor je uit google kan vissen.


    gr

    Heb je geen adres of iets dergelijks ?


    een officieel uitziende brief waarin je dreigt met juridische stappen/incasso bureau wil nog wel eens helpen.


    als dat niet werkt ip adres uit emails vissen.
    zoveel mogelijk informatie over de persoon vinden en proberen aangifte te doen, proberen aangezien de politie dit soort zaken vaak op de plank legt.


    als dat niet werkt zou ik beginnen met modder smijten via opgelicht en dat soort platforms meestal gebruiken ze toch niet eigen naam dus helpt het niet zoveel.


    Succes !


    ps: misschien heb je hier wat aan http://www.wwohn.nl/update-je-ip-adres-opzoeken/