Wintertijd afschaffen
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Dat zou wat zijn, als dat word afgeschaft, dat alles er mee stopt. De klok is door de mens gevoerd.
bovendien ben ik tegen dat switchen.
-
@wat een discussie over een nutteloos onderwerp..... pvv begint al lekker^o)
-
-
insaneflame ja maar waarom ineens over de wintertijd laat het gewoon zo! we zijn het al gewend dus!
-
Het winteruur is eigenlijk correct dus ik vind dat we dat moeten houden
-
Waarom gaan we ook niet kinderachtig doen over wat nou de eerste dag van de week is, maandag of zondag...
-
Omdat iedereen weet dat het maandag is?
Maar blijkbaar snapt niemand het punt, blijkbaar is het gewoon gezonder voor ons.
Van zodra het bewezen is dat het wel degelijk gezonder is mag dat gewoon afgeschaft worden van mij. -
2 UUR TERUG ZETTEN???? Helemaal gek geworden, ik moet om 8 uur naar school fietsen, 6 uur 's ochtends is in de zomertijd het koudste moment van de dag. En dan moet dat ook nog in de winter, echt geen trek in? Ik zeg TEGEN.
-
Citaat van W0utR
Omdat iedereen weet dat het maandag is?
Maar blijkbaar snapt niemand het punt, blijkbaar is het gewoon gezonder voor ons.
Van zodra het bewezen is dat het wel degelijk gezonder is mag dat gewoon afgeschaft worden van mij.
Cola light zitten kankerverwekkende stoffen in, wil je dat ook afschaffen ?Serieus, is iedereen letterlijk te lui en te beroerd de klok even een tikkie terug te zetten ?
Ik niet, want zie ik tenminste nog een horizon als ik naar huis fiets 's avonds inplaats van pikkedonker een uur later.
Daarnaast is het juist gezonder met zomertijd, aangezien je lichaam toch wat meer invloed krijgt van het ritme van het zonlicht dan dat uurtje jetlag als excuus. -
Ik ben een beetje voor en een beetje tegen. En wel om het volgende. Dit bericht is in zomertijd om kwart over 9 geplaatst. (nu kwart voor
in zomertijd was het nu nog donker geweest dus ik zie de veiligheid van mezelf en andere fietsers die 's morgens naar school moeten stijgen omdat auto's en andere voertuigen je beter kunnen zien.
En ik ben tegen omdat het eigenlijk zo goed gaat toch?
-
Citaat van Yoichi
Cola light zitten kankerverwekkende stoffen in, wil je dat ook afschaffen ?Serieus, is iedereen letterlijk te lui en te beroerd de klok even een tikkie terug te zetten ?
Ik niet, want zie ik tenminste nog een horizon als ik naar huis fiets 's avonds inplaats van pikkedonker een uur later.
Daarnaast is het juist gezonder met zomertijd, aangezien je lichaam toch wat meer invloed krijgt van het ritme van het zonlicht dan dat uurtje jetlag als excuus.Dat zeg ik niet, want het drinken van Cola Light is je eige keuze, dus als het ongezond is, stop je gewoon met drinken.
Mij maakt het echt niks uit hoor, maar als je kan kiezen om iets gezonder te leven door het niet te doen, waarom niet?
-
Ik stem toch maar voor, heb een jetlag opgelopen en heb (...) erge koppijn+o(
-
Hoe komt het dat je een jetlag hebt door het terugdraaien van het uur?
Een jetlag heb je meestal enkel wanneer je op korte tijd vliegt naar een deel van de wereld waar het vroeger / later is.
-
Ik ben helemaal voor, het is slecht voor me biologische klok:p.
-
De wintertijd is de officiële Nederlandse tijd, de zomertijd is niet de echte tijd van ons land. Dus de wintertijd afschaffen is het afschaffen van de echte tijd, waarom schaffen we niet gelijk de zon af of zo, dan hebben we geen wintertijd en zomertijd meer.
-
Van 1946 tot 1976 was er geen zomertijd, is wel beter denk ik.
-
nee ik wil wel een uurtje extra slapen:P
-
Ik snap niet waarom iedereen hier een probleem van maakt ?
Ik ben dus ook tegen omdat ik het eigenlijk gewoon niet snap wat het nut van dit idee is.
+1 of -1 je bent binnen 1 dag eraan gewent dus wat is het probleem eigenlijk dat jullie dit eruit willen?
Enig idee hoeveel er dan op dat moment aangepast moet worden als het eruit gaat?
-
Ik ben zelf voor het afschafen ik vind het eigenlijk gewoon dom heel vroeger deden ze dat ook niet -,-
maar btw past mijn cron automatisch mijn tijd aan met wintertijd enzo?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!