CP Layout Battle - Deel #2

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van RiiCk

    moet 2 kanten en waarom staat er webmasterpoint boven?


    Als je me bericht had gelezen had je zelf het antwoord kunnen vinden:
    -----------------------
    Ik heb misschien ook nog een layout voor CP, was eigenlijk voor een eigen project maar ik denk dat ik daar toch niet mee doorga.
    -----------------------
    Verder, omdat ik deze lay niet voor CP heb gemaakt heeft hij geen 2 kanten menu. Copy gewoon menu en plak hem en zet hem rechts en je hebt een 2e menu... mja als de mierenneukers hier dat perse willen dan wil ik dat best doen.

  • Citaat van webdam-x


    Als je me bericht had gelezen had je zelf het antwoord kunnen vinden:
    -----------------------
    Ik heb misschien ook nog een layout voor CP, was eigenlijk voor een eigen project maar ik denk dat ik daar toch niet mee doorga.
    -----------------------
    Verder, omdat ik deze lay niet voor CP heb gemaakt heeft hij geen 2 kanten menu. Copy gewoon menu en plak hem en zet hem rechts en je hebt een 2e menu... mja als de mierenneukers hier dat perse willen dan wil ik dat best doen.


    Graag een beetje normale taal, RiiCk had het waarschijnlijk niet goed gelezen of niet gelezen. Net als ik het had het verkeerd gelezen. Maar een beetje beschaafdheid is gewenst.

  • Citaat van RiiCk

    Dankje kabling,


    Had het inderdaag niet gelezen omdat je bericht beetje vaag was opgesteld.


    Ik had juist expres mezelf gequote en erbij gezet om dit soort vragen te voorkomen,
    en Kabling doe niet zo wannabe mod:
    "Maar een beetje beschaafdheid is gewenst."
    Zo onbeschoft kwam het vanuit mij niet en zou zou ik het zelf ook niet opvatten, maarja die definitie is voor iedereen anders.

  • Webdam-x eerste én laatste waarschuwing. Graag wat vriendelijker in de omgang, anders zullen we maatregelen moeten nemen.


    Over jouw inzending: zorg dat je inzending werkelijk goed is voor de battle voor een CriminalsPoint layout. Pas je inzending dus aan ten behoeve van CP.com en deze battle. Zodra dat gebeurd is, zet ik je in het inzendingenlijstje.

  • Flash is toegestaan in lay-outs.
    Ik heb een reactie van Koen:


    Mag, maar enkel op voorwaarde dat we de .fla en alle gebruikte bestanden ook los aangeleverd krijgen.
    Het moet ook eenvoudig te implementeren zijn.


    Mvg,
    Koen


    [offtopic]Ik heb de battle georganiseerd, dus ik mag ook wel een beetje bepalen wat wel en niet mag. En CP heeft zo in zo regels die ik na volg ;).[/offtopic]

  • Tja, ik moet ook me mening geven he?
    Die van Cas vindt ik wel het mooist, vraag me af waar je de inspiratie vandaan haalden :$


    Hopen dat jij mag winnen ;)


    Uitschrijven:
    Helaas moet ik me uitschrijven omdat ik een ontzettend drukke week had (13 toetsen in 1 week) dus heb ik helemaal niet aan kunnen werken (de layout) En ik ga vrijdag op wintersport, skiles geven en dan zit ik daar 2 weken zonder PC en Internet, en ik ben pas 4 januari weer terug dus.

    Hierbij mijn uitschrijving!


    Veel succes iedereen, en alvast een Happy Christmas!


    Cas


    Ik heb het ook een heletijd gehad dat ik geen images kon uploaden. Lag aan de Router en Switches. Was echt klote, kon niks uploaden alleen me download deed het nog. Maar niet echt toppie.
    Als jullie switches beschikken probeer die dan eerst te vervangen ;) Veel succes!


    Auf Wiedersehen!,
    KyleM

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!