Welke film?

  • Saw ( Reeks ), Prestige, Monty Python ( alle films zijn geweldig ), Lord of War, Europtrip, Underworld ( Reeks ), Meet the Spartans, Disaster Movie, Conquerer of Shamballa, Employee of the Month.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.10.09 12:03:20:

    Citaat van crimepatrol

    Saw V is niks aan vindt ik zelf is geen actie in hij verteld alleen over hem:S


    Komt omdat je het niet snapt, tevens heb je dan de vorige delen niet gezien.
    Het is juist het missende stuk van alles in de vorige delen, tevens gaat het hier om Peter Strohm en Mark Hoffman, niet om John Kramer zelf.
    Als je goed oplet in deel 5 zie je ook bepaalde clue's die je nodig zult hebben in deel 6 ( heb preview beelden ;) ).

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • SAw 1 en 2 waren de beste, de rest is uitgemelkt gedoe. Je kan dit nooit meer vergelijken met de eerste 2.


    Het zijn nog altijd goeie films maar niet te vergelijken met de eerste. Hou jullie maar klaar voor saw VI


    Mijn genres: Komedie
    High School Komedie: National Lampoon's films, enz
    Actie: Crank, SWAT,...


    Films met goeie acteurs dus:p

  • Wat is er mis met die andere films >.>

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • @WoutR
    Omdat ik toch wel iets hoger zit wat betreft file sharing dan de meeste van hier.


    --verwijderd omdat je het toch niet zult begrijpen--


    The taking of Pelham 123 ben ik momenteel aan het kijken nu blij?

  • Woutr dat was gewoon een grapje hoor :P


    al die sal film zijn wel goed en die film (kweet de naam niet meer) dat het over een geest gaat en dat iedereen dood gaan en dat iemand dan niet in een spiegel mag kijken ofzo ..

  • Bijvoorbeeld district 9, is geen slechte film, maar wordt te veel heisa over gemaakt en is niet 1 van de beste films toen ik hem 2 weken geleden zag:p


    Ik ben een filmfreak heb thuis meer dan 500 films en nog series


    Angels and Demons was ook niet slecht, fighting was ook goed


    Als ik tijd heb bekijk ik bruno even:p


  • ik heb alle delen gezien hoor... eerst nadenken voordat je iets ga zeggen...

  • Ik ben voor de films van de regisseur Quentin Tarantino zoals Inglorious Basterds, geniale film!


    Ook The Hangover is ook een heerlijke film!


    Voor de rest kijk ik ook graag naar van die over the top enge films zoals The Strangers, Them, Funny Games, Mirrors, .. Saw is ook niet mis.

  • Citaat van W0utR

    Niels, echt hoger is dat niet he, aangezien ik die al 2 dagen op mijn laptop staan heb.

    Ik langer. Tevens heb ik R5 materiaal waar publiekelijk alleen maar een CAM versie van uit is. Hoe fucking moeilijk is het te begrijpen ?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!