Dag beste cp leden. Men vraag is, welke film zien jullie graag. Mijn persoonlijke voorkeur is Lethal Weapons 2 en Simpsons The Movie, meld ook even jullie genre('s) erbij.
Welke film?
- Thisguyisgone
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik heb laatst Mirrors gezien, dat is echt een van de beste horror-films van dit moment.
-
de beste horror film is toch my bloody velantine 3D
-
Ook vind ik Saw V een geslaagde film, ook hebben de Turken van Saw een Turkse versie gemaakt. Die is juist een goede film om te lachen :p, destere noemt die film.
-
Saw V is niks aan vindt ik zelf is geen actie in hij verteld alleen over hem:S
-
nee jo echte horror is g-force 3d
-
Saw ( Reeks ), Prestige, Monty Python ( alle films zijn geweldig ), Lord of War, Europtrip, Underworld ( Reeks ), Meet the Spartans, Disaster Movie, Conquerer of Shamballa, Employee of the Month.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.10.09 12:03:20:Citaat van crimepatrolSaw V is niks aan vindt ik zelf is geen actie in hij verteld alleen over hem:S
Komt omdat je het niet snapt, tevens heb je dan de vorige delen niet gezien.
Het is juist het missende stuk van alles in de vorige delen, tevens gaat het hier om Peter Strohm en Mark Hoffman, niet om John Kramer zelf.
Als je goed oplet in deel 5 zie je ook bepaalde clue's die je nodig zult hebben in deel 6 ( heb preview beelden).
-
SAw 1 en 2 waren de beste, de rest is uitgemelkt gedoe. Je kan dit nooit meer vergelijken met de eerste 2.
Het zijn nog altijd goeie films maar niet te vergelijken met de eerste. Hou jullie maar klaar voor saw VI
Mijn genres: Komedie
High School Komedie: National Lampoon's films, enz
Actie: Crank, SWAT,...Films met goeie acteurs dus:p
-
Saw is gewoon een uitgemolken filmnaam als je het mij vraagt. Ik heb zat films gezien maar die kan ik maar beter niet vertellen omdat ze nog niet uit zijn :')
-
Wat is er mis met die andere films >.>
-
@WoutR
Omdat ik toch wel iets hoger zit wat betreft file sharing dan de meeste van hier.--verwijderd omdat je het toch niet zult begrijpen--
The taking of Pelham 123 ben ik momenteel aan het kijken nu blij?
-
Woutr dat was gewoon een grapje hoor
al die sal film zijn wel goed en die film (kweet de naam niet meer) dat het over een geest gaat en dat iedereen dood gaan en dat iemand dan niet in een spiegel mag kijken ofzo ..
-
Bijvoorbeeld district 9, is geen slechte film, maar wordt te veel heisa over gemaakt en is niet 1 van de beste films toen ik hem 2 weken geleden zag:p
Ik ben een filmfreak heb thuis meer dan 500 films en nog series
Angels and Demons was ook niet slecht, fighting was ook goed
Als ik tijd heb bekijk ik bruno even:p
-
Citaat van Laeresh
Saw ( Reeks ), Prestige, Monty Python ( alle films zijn geweldig ), Lord of War, Europtrip, Underworld ( Reeks ), Meet the Spartans, Disaster Movie, Conquerer of Shamballa, Employee of the Month.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.10.09 12:03:20:
Komt omdat je het niet snapt, tevens heb je dan de vorige delen niet gezien.
Het is juist het missende stuk van alles in de vorige delen, tevens gaat het hier om Peter Strohm en Mark Hoffman, niet om John Kramer zelf.
Als je goed oplet in deel 5 zie je ook bepaalde clue's die je nodig zult hebben in deel 6 ( heb preview beelden).
ik heb alle delen gezien hoor... eerst nadenken voordat je iets ga zeggen...
-
Americam History X, Dat is een goeie film
-
een lekkere horror is altijd goed:)
-
Ik kies dan liever voor zo'n horror komedie film, is tevens lachen erbij dan:p
-
Ik ben voor de films van de regisseur Quentin Tarantino zoals Inglorious Basterds, geniale film!
Ook The Hangover is ook een heerlijke film!
Voor de rest kijk ik ook graag naar van die over the top enge films zoals The Strangers, Them, Funny Games, Mirrors, .. Saw is ook niet mis.
-
-
niels het is te begrijpen je doet nu gewoon stoer.. wat maakt het uit dat je films heb die wij niet hebben boeit ons dat...?:@
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!